Iets met kaarsvet. Oeps, foutje. Joe bedankt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Iets met kaarsvet. Oeps, foutje. Joe bedankt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 18:27

Oké dus het feit is dat ik deze tafel bijna niet meer kan luchten of zien zo afschuwelijk vind ik hem, maar mijn man vind hem het einde en daarnaast... zijn zuurverdiende centen zitten er in. Ik zou hem het liefst in de fik steken, maar ik hou doodveel van hem dus tja, ik blijf er maar naar kijken en als hij er niet is vloek ik een keer.

Nu wil het lot mij wellicht een handje geholpen hebben, want op het moment dat ik gister thuis kwam en voor ik, mijzelf en mij een gezellig kaarsje aanstak op deze verfoeide tafel, ben ik in slaap gevallen op de bank. Eenmaal wakker het ding uitgeblazen en naar bed gegaan.

Volgende ochtend, beide gaan werken en ik kom net pas thuis en tref ik tot mijn grote vreugde verdriet dit aan:

Afbeelding

Om precies te zijn heb ik nu nog 120 minuten om mijn relatie te redden. Tips? :')

Spoiler:
Ik hoopte dat ik het niet hoefde te benoemen maar voor de zekerheid: Met een dikke knipoog geschreven natuurlijk.

Lisette0

Re: Iets met kaarsvet. Oeps, foutje. Joe bedankt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:30

Heel simpel, de hond de schuld geven. :Y) :+

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:31

Oei.. Ik hoop dat je koffers al klaarstaan? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:32

Als het goed is kan je het plakkaatje met een mes loswrikken.
Als de tafel gelakt is is er niets aan de hand, anders wordt het schuren }>

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:34

Fohnen! Als je eerst het ergste weghaalt en de restjes warm fohnt is het zo te verwijderen

Succes :')

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:34

Een keukenrolpapiertje erop leggen en dan met het strijkijzer erop!

chazzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:38

Handdoek erop en dan een heet strijkijzer erover wil nog weleens helpen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 18:39

Oké, maar dan is het heet/gesmolten en dan?

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:39

Wat liefhelietje zegt!
Meeste kaarsvet eraf halen/krabben/snijden en dan de restjes wegwerken; keukenrol erop, (dubbele laag) en dan voorzichtig met strijkijzer er overheen tot het smelt en het keukenpapier het kaarsvet opneemt!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 18:40

Morganlefay schreef:
Als het goed is kan je het plakkaatje met een mes loswrikken.
Als de tafel gelakt is is er niets aan de hand, anders wordt het schuren }>

Ik weet niet wat hij erger gaat vinden, dat ik zijn de tafel met kaarsvet vernaggeld heb, of dat ik er met een mes op ga krabben. :')

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:41

Giolli schreef:
Oké, maar dan is het heet/gesmolten en dan?

Dan neemt de theedoeken het vocht op. In dit geval het kaarsvet dus!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:43

Wow wat ik schokkender vind is hoe dit kon gebeuren?! Het lijkt zo dik glas!! 8)7

Thokkadisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:44

Met een plamuurmees (als je die hebt) in 1 soepele beweging die grote klodder verwijderen, en inderdaad aan de gang met keukenpapier en een strijkijzer voor de restjes.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 18:47

Oké ik heb met een kaasschaaf het hele plakkaat er af kunnen halen zonder schade aan de prachtige tafel. Nu het strijk ijzer pakken want er zit nog een vette wazige laag op...

Aight: Dat zal wel komen omdat het van de action is. Niet voor niets zo goedkoop. En elke keer als me weer iets gebeurd met zulke troep denk ik: Ah ha, vandaar dat het daar te koop was.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:51

Dit kan hij je toch niet kwalijk nemen? Tenzij hij je expliciet heeft gevraagd om geen kaarsen op tafel te zetten.

Ik zou er niets aandoen en gewoon opbiechten. Straks maak je het nog erger. Probeer echter je eigen blijheid te onderdrukken wanneer je het verteld :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 18:53

Ik denk dat hij op dit moment na een bijna 70 urige werkweek mij dit zeker wel kwalijk gaat nemen. :') Hij is nogal prikkelbaar momenteel.

Hij zegt wel altijd een onderzettertje te gebruiken en ik zeg dan altijd dat het onzin is want zo’n ding zit toch al in glas. Zucht. Ik haat het als hij gelijk heeft. :D

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:54

Ehm, er een (tafel)kleed overheen leggen, en zeggen dat daardoor de mooie tafel schoonblijft :))

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 18:57

Carol_Beer schreef:
Ehm, er een (tafel)kleed overheen leggen, en zeggen dat daardoor de mooie tafel schoonblijft :))

Ik mocht alleen een doorzichtige en daar gingen steeds kattenharen op zitten waar ik me aan ergerde dus het is dit geworden. -O-

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:58

Giolli schreef:
Carol_Beer schreef:

Ik mocht alleen een doorzichtige en daar gingen steeds kattenharen op zitten waar ik me aan ergerde dus het is dit geworden. -O-

Klinkt alsof je meer werk hebt aan je vriend dan je tafel :+ nee serieus, ik zou het op de kat steken, mijn vriend zou het meteen doorhebben en dan... ja feest. Zou zo mijn topic kunnen zijn.

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:59

Giolli schreef:
Carol_Beer schreef:

Er een onderzetter bovenop de plek zetten met daarop de kaars? Moet je wel eerst ff het kaarsvet er grof afschrobben, ander valt het nogal op als hij de onderzetter verplaatst.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 19:03

Sinnej, waarom zou jij het beter hebben dan ik? :D
Carol: Dat is denk ik de optie waar ik voor ga, leuke decoratie er op en op een dronken en hitsig moment misschien vertellen wat er is gebeurd. :')

Ik heb overigens ook een nog zo prachtig schilderij hangen van 1 bij 1. Punt is dat hij wel weg mag, maar alleen voor een nieuwe. Hij houdt van abstract en raad eens wat ik vreselijk vind.... Iets met water bij de wijn is nog niet helemaal op zijn hoogtepunt hier.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:03

Op je plaats(bank) gaan zitten en onschuldig kijken....werkt voor de hond ook altijd O:)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 19:04

lizy29 schreef:
Op je plaats(bank) gaan zitten en onschuldig kijken....werkt voor de hond ook altijd O:)

_O-
Mijn moeder gaf de tip even naar boven te lopen, dus ik deed dat al Videobellend en toen ik boven was zei ze: Ga vlug onder het bed liggen en veel sterkte meid.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:06

Giolli schreef:
Sinnej, waarom zou jij het beter hebben dan ik? :D
Carol: Dat is denk ik de optie waar ik voor ga, leuke decoratie er op en op een dronken en hitsig moment misschien vertellen wat er is gebeurd. :')

Ik heb overigens ook een nog zo prachtig schilderij hangen van 1 bij 1. Punt is dat hij wel weg mag, maar alleen voor een nieuwe. Hij houdt van abstract en raad eens wat ik vreselijk vind.... Iets met water bij de wijn is nog niet helemaal op zijn hoogtepunt hier.

Ik heb het zeker niet beter .. heb 2 weken geleden in een ruzie (ik was met mijn armen aan het zwaaien van opwinding) per ongeluk een kras gemaakt op zijn nieuwe computerscherm dat naast me stond :+ niet zo'n grote en echt op het frame in een hoek, maar heb me toch een paar dagen wijselijk koest gehouden (hij wilde geen nieuwe, dus kan niet tussenkomen in de kosten).

Mannen en hun materiële baby's, weet ik alles van hoor.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:07

Giolli schreef:
Hij zegt wel altijd een onderzettertje te gebruiken en ik zeg dan altijd dat het onzin is want zo’n ding zit toch al in glas. Zucht. Ik haat het als hij gelijk heeft. :D

Die onderzetter heeft wel zin, maar dan alleen om hitteplekken (van loeihete glazen potjes) te voorkomen. Dat kaarsvet was namelijk gewoon van die onderzetter afgedropen, dus zó gelijk heeft hij nou ook weer niet hoor :P .