Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Carol_Beer schreef:_Nero schreef:Zit er veel 'ijs' in de vriezer?
Oeh, dat zou nog best eens kunnen! Ik zal eens kijken wat ik er aan kan doen!
Carol_Beer schreef:Update alert;
Nou, huisgenoot had gisteravond zich uit de naad gewerkt en al het ijs dat erin zat eraf geschrapt. Was idd een hoop, ik had bijna een ski-evenement kunnen organiseren. Vervolgens heb ik nog een emmer kokend water er doorheen gegooid. Nou leek het ff te werken..
Maar zo rond de klok v 11... piep! 1.5 min later.. piep!
Dus ja, t heeft een soort v geholpen, maar ik hoop niet dat daardoor iets anders in werking gezet is ofz
Vanillia schreef:![]()
Dat de laatjes nooit helemaal dicht gaan is wrs een deel van het probleem. Even de vriezer leeg halen en uitzetten zodat ie helemaal kan ontdooien, grote kans dat t dan opgelost is.
Carol_Beer schreef:Vanillia schreef:![]()
Dat de laatjes nooit helemaal dicht gaan is wrs een deel van het probleem. Even de vriezer leeg halen en uitzetten zodat ie helemaal kan ontdooien, grote kans dat t dan opgelost is.
dat hadden we dus al gedaan. er zit dus een kleine verbuiging in de rubber, waardoor er dus wel een beetje lucht inkan. maar mij lijkt het niet echt logisch dat daardoor de hele vrieskist afkoelt
Carol_Beer schreef:Vanillia schreef:![]()
dat hadden we dus al gedaan. er zit dus een kleine verbuiging in de rubber, waardoor er dus wel een beetje lucht inkan. maar mij lijkt het niet echt logisch dat daardoor de hele vrieskist afkoelt