Bokkers hulp gevraagd! Zaaltje oid huren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bokkers hulp gevraagd! Zaaltje oid huren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 20:12

Hoihoi bokkers, ik kan wel wat hulp gebruiken! Y)(^)

Voor een surpriseparty voor mijn vriend ben ik op zoek naar een zaaltje of iets dergelijks, in midden Nederland (liefst omgeving Utrecht, maar middenwest of middenoost kan ook). Hoeft helemaal niks fancys te zijn! Als er maar een mannetje of 40-50 in past en er tafels en stoelen staan. Dan ben ik helemaal tevreden! :D

We hebben maar een héél klein budget (lang leve de wajongkorting!) en het maximale budget is dus rond de €100,-/€150,-. Dat is erruggg weinig, dat snap ik, en daarom heb ik jullie hulp nodig om misschien tot hele nieuwe ontdekkingen te komen :):) Eten en drinken erbij hoeft allemaal niet, dat regelen we zelf! Want meestal komt dat al gauw neer op allerminst €15,- pp en dat zou echt te duur worden.

Overigens hoeft het geen heel zalencentrum te zijn hoor, als hier iemand toevallig een loods heeft staan die we zouden mogen huren wordt ik ook helemaal gelukkig. Ik hoop dat iemand hier me kan verwijzen naar een fijne plek! Alvast heel erg bedankt! +:)+

cissy

Re: Bokkers hulp gevraagd! Zaaltje oid huren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 20:21

Mijn broertje had ooit de locatie van de plaatselijke scouting vereniging gehuurd in Odijk voor zijn verjaardag. Konden met gemak het aantal personen in wat jij noemt, misschien even een mailtje aan wagen https://katimavik.nl/gebouw-en-verhuur/

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 20:25

Heb je al gekeken naar kerken en dorpshuizen? Of zoals mijn voorganger zegt sportverenigingen of scouting?
Vaak hebben die zalen waar meer mensen in kunnen en die ze goedkoop verhuren. Kleine gymzaaltjes zijn soms ook geschikt

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 20:43

En je zit op een paardenforum. Veel maneges met grote kantines verhuren ook.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:19

Wanneer je iemand met scouting achtergrond hebt: die een scouting gebouw laten boeken. Dat is vaak nog wel te betalen.

En verder: lokale mfc?

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:44

Ook ik zou zeggen, dorpshuis/wijkcentrum of kerkgebouw. Daarnaast inderdaad scouting, sportvereniniging etc.
Oude rijvereniging verhuurde de kantine nog wel eens, 40€ voor de avond bv. (Al is dat in brabant dus voor jou niet interessant)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 19:36

Bedankt voor jullie antwoorden!

Scouting heb ik inderdaad naar gekeken, maar bijna geen enkele vereniging verhuurt nog aan particulieren (ze zullen hun clubhuis waarschijnlijk meermaals op zijn kop terug hebben gevonden, denk ik zo......). De enige scouting hier in de buurt die wel aan particulieren verhuurt rekent €200,-per dagdeel en dat wordt me toch écht te gek.

Lokale mfc's heb ik aangeschreven, bedankt voor de tip!

Sportverenigingen ga ik ook nog naar kijken, bedankt.

En, zo'n oproep voor het huren van een kantine op een paardenstal, kan ik die op het forum plaatsen of is die meer op z'n plek op de boktmarkt?

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 19:51

Stayokay in Soest is betaalbaar en sfeervol, loopafstand van het stationnetje. Aanrader!

Edit: de houtzaagmolen in Lombok is ook tof, maar waarschijnlijk boven je budget - maar ze hebben ook wat grotere oefenzaaltjes voor bandjes, misschien is dat wat?