Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dat zeg ik vaak, mensen weten dan even niet wat ze terug moeten zeggen 
Wat raar ook, waarom bemoeien mensen zich toch zo graag op negatieve manier met anderen. Ik zou gewoon op de persoon af uitleggen dat je een lastige huid hebt en hier veel aan dit maar wel mee zit, en dat zulke opmerkingen je kwetsen of een rotgevoel geven. Inderdaad, wat Storm zegt, zeker als je iemand blijft aankijken alsof je ook reactie verwacht. Ik denk dat bij veel mensen het kwartje dan wel valt.
geen meningen, geen roddels maar ja daar is ook niemand die de glasvezel komt aanleggen dus heb ik toch weer mensen nodig
. Maargoed, ik hoor ze vaak genoeg achter m'n rug praten. '' Wie vind je het lelijkste meisje uit de klas '' , of whatever. Ja, hier word ik genoemd. Maar het zijn altijd de ''verlegen'' die dan genoemd worden.
. Maar ik ben dan weer jarloers op der lach. Zo struggle ik op het moment erg met m'n gewicht. En daar kan ik iets aan veranderen, maargoed. Zo niet? Laat ze lekker praten.
. 
Dat deed echt ontzettend zeer. Mijn zelfbeeld klopt al voor geen meter en ik probeerde juist heel hard te accepteren dat ik op een gezond gewicht zat.