Ik heb zelf al een grote loungeset aangeschaft (grote hoekbank met tafel en stoel), maar verder is mijn tuin nog leeg.
Zouden jullie eens mee willen denken? Ik vind het echt heel lastig en heb in vorige topics over tuinen echt al leuke dingen langs zien komen, maar ik vind het heel lastig hoe ik dat dan moet samenbrengen in mijn eigen tuin.
Mijn ideaal;
- Kunstgras blijft, dat vervangen door dezelfde tegels als de rest van de tuin kost me €2500.
- Het eruit halen van een rij van de veel te dure tegels ook liever niet

- Ik ben geen enorme tuinier, dus de planten die erin komen moeten makkelijk in onderhoud zijn en in een (grote) pot kunnen overleven.
- Ik heb zelf zitten kijken naar bamboe, om in de hoek linksachter te plaatsen. Groeit dat in een grote pot?
- Ergens iets van een bartafel met krukken om te kunnen borrelen in de zon ipv in de schaduw
- Iets met water en visjes lijkt me heel leuk
- Budget is niet onbeperkt, heb het huis in m'n eentje gekocht en een keer is het geld op
En voor de beeldvorming een plattegrondje en wat van de verkoopfoto's. Ik heb enkel een vergelijkbare loungeset staan, de rest is weg.

Het huis zit in de hoek linksonder, aan het smalle deel van de tuin. Het grijze stuk is waar de overkapping is.

Zicht vanaf het huis naar achteren

Vanaf de verste hoek richting het huis

Zicht van onder de overkapping richting de verste hoek van de tuin. Poort is rechts.
Thanks!
Nu nog wel erg veel tegels en weinig groen inderdaad. Gelukkig heb je voor veel planten helemaal niet zulke groene vingers nodig.