Ik ben helaas niet toegelaten voor de studie fysiotherapie in Groningen, dus nu ben ik andere opties aan het bekijken.
Eén van die opties is de opleiding gaan volgen bij NCOI, maar hier lees ik erg wisselende dingen over. Ik kan natuurlijk ook een compleet andere studie gaan doen, maar wat? Uiteindelijk wil ik graag met dieren gaan werken, hoe onrealistisch dat misschien ook is. Ik zie mezelf gewoon niets anders doen.
De reden dat ik graag fysiotherapie wil gaan doen is omdat ik uiteindelijk heel graag dierfysio wil gaan doen. Nou lijkt fysiotherapie me wel erg leuk, qua interesse zit het wel goed. Maar de opleiding in Groningen leek me niet echt geweldig.. ik kreeg gewoon geen goed gevoel bij de school en de opleiding, ondanks de interesse voor het vak.
Nu vraag ik me dus af, wat is jullie ervaring met NCOI? Weten jullie misschien nog andere opleidingen/cursussen waar ik wat aan zou hebben om uiteindelijk in de dierenwereld terecht te komen?
Ik zie door bomen het bos even niet meer, dus ik hoop dat een verse blik van buitenaf me kan helpen