Ik heb een website en daar heb ik foto's opgezet in een galerij. Ik heb in de instellingen staan dat elke foto automatisch geupload wordt met een watermerk (hiervoor heb ik de plugin Image Watermark). De gallerij bevat thumnails, waar je op kan klikken en dan zie je de foto iets groter. Maar niet op alle foto's is het watermerk zichtbaar. Dat was eigenlijk wel de bedoeling. Alle foto's zijn in 1 keer geupload. Waarom staat niet op elke foto het watermerk?
Het is dus zo dat de thumbnail best zonder watermerk mag zijn, maar als je daarop klikt krijg je een grotere foto waar ik het watermerk ook al op wil hebben. Als je dan weer op die foto klikt krijg je hem in optimale resolutie (kwaliteit die op canvas kan). Maar ik wil voor de netheid op alle versies groter dan de thumbnail het watermerk (en dat heb ik ook zo aangeklikt in de instellingen, maar het gebeurd dus niet overal)
Edit: om het nog gekker te maken: op mijn telefoon zit het watermerk wel op de foto's waar het er op de laptop niet op zit...
Bij de meeste wordpress plugins is een support page aanwezig. Daar komen vaak vragen voorbij die al beantwoord zijn, maar ook eigen vragen worden meestal vrij snel beantwoord.
eilleen333
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-18 14:59
8nnemiek schreef:
Bij de meeste wordpress plugins is een support page aanwezig. Daar komen vaak vragen voorbij die al beantwoord zijn, maar ook eigen vragen worden meestal vrij snel beantwoord.