Nemen jullie altijd de telefoon op?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 14:36

Ik neem onbekende nummers nooit op. Ik word sowieso bijna nooit gebeld.

Florenc
Berichten: 1439
Geregistreerd: 14-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 14:40

Polly schreef:
Ik vind het bedroevend hoeveel mensen anonieme nummers niet opnemen.
Denk je nou echt dat hulpdiensten je voicemail gaan inspreken als ze een familielid in een levensbedreigende situatie voor zich hebben?


Ja hoor, als het echt dringend is wordt er via voicemail gevraagd om met spoed terug te bellen naar een bepaald nummer :j

Dat ter zijde, bij ons op het werk (politie) wordt ook anoniem gebeld. Toch vaak wel héél handig als mensen gewoon hun telefoon opnemen hoor. Vaak is het voor iets kleins, bv als je auto voor een garagepoort geparkeerd staat. Wij proberen altijd even te bellen (als we een nummer hebben in onze systemen), zodat we de mensen takelkosten kunnen besparen (goeie 200€ :') ). Maar daar doen we geen oneindige moeite voor en spreken we ook geen voicemail in....

Maar inderdaad evenzeer voor belangrijkere dingen. Dat moeten daarom geen naasten zijn in een levensbedreigende situatie, maar jij bent bv op het werk en er ontstaat kortsluiting in je woning: brand. Heel fijn als je dan de bewoners meteen aan de lijn kan krijgen (gewoon al om zeker te zijn dat er niemand meer in de woning is, en de brandweermannen hun leven daar niet nodeloos voor moeten riskeren). Of je geliefde hond/kat loopt weg, misschien op een moment dat je het zelfs zelf nog niet weet, wij vinden 'm en bellen je omdat je nummer vermeld staat in de chip. Niet opnemen = hond/kat tijdelijk bij ons in opvang, of in een asiel = extra stress voor het dier. Opnemen = een lift naar huis voor het beestje.

Om zo maar een paar voorbeelden te noemen :)

Anoniem

Re: Nemen jullie altijd de telefoon op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 14:48

In de auto pak ik niet op
Ook niet als ik op paard zit of kids in bed leg..
Eigenlijk ligt ie thuis meestal aan de lader en moet ik net in de buurt zijn

Als het belangrijk is bellen ze wel weer

Valerie93

Berichten: 3135
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Nemen jullie altijd de telefoon op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:24

Ja ik neem eigenlijk alles op. Tenzij ik niet aan het werk ben of aan een kassa ofzo sta.

Mijn ouders bellen sowieso altijd al anoniem, mijn vriend heeft een "gevaarlijk" beroep dus als daar iets mee gebeurd zal het nummer ook anoniem of onbekend zijn voor mij.

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Nemen jullie altijd de telefoon op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:26

Als ik het nummer heb opgeslagen (=bekende) neem ik altijd op. De rest niet :)) als ze me nodig hebben spreken ze maar een voicemail in of sturen ze maar een berichtje.

san4nie
Berichten: 3570
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Nemen jullie altijd de telefoon op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:33

Ja ik neem altijd op, je weet nooit wie waarvoor belt. Soms heb ik geen zin in onzin of verkoop telefoontjes. Maar die ene minuut die ik dan kwijt ben is ook geen ramp.
Alleen buitenlandse nummers zou ik niet opnemen als er niemand die ik ken in het buitenland is.
Maar ik word ook helemaal niet vaak gebeld door onbekenden.

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:40

Als wij aan het eten zijn neem ik niet op. Dan bel ik wel terug als het een bekend nummer is.
Juist enquêtes en verkopers (ondanks dat we in het bel-me-niet-register staan) neem ik juist op om gelijk duidelijk te maken dat we niet geïnteresseerd zijn en of ze me in het vervolg niet meer willen bellen. Sommige blijven zo hardnekkig terug bellen.

Zichtbare buitenlandse nummers neem ik meestal op, maar zodra ik in gebroken engels iemand hoor die iets wilt verkopen of iets geks wilt weten druk ik weg. Als hetzelfde nummer dan weer belt neem ik op en druk gelijk weg.

Onbekend neem ik meestal wel op, maar ik vind het wel vervelend dat ik geen nummer kan zien. Ik snap dan ook niet dat er anoniem gebeld wordt door belangrijke instanties. Als je niemand treft neem ik aan dat het fijn is als er snel terug gebeld wordt? Ik neem bijv. geen voicemail.

Ik heb een tijd gehad dat er meerdere malen per week anoniem gebeld werd en ik niets hoorde of dat er na seconden stilte een buitenlands vaag bedrijf aan de lijn kreeg dat iets met mijn computer wilde. Die bleven maar terug bellen anoniem. In die tijd nam ik op en drukte ik gelijk weer weg. Ik kan iemand niet weg drukken met mijn vaste telefoon en ik vind het irritant als de telefoon maar over blijft gaan.

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:46

Florenc schreef:
Polly schreef:
Ik vind het bedroevend hoeveel mensen anonieme nummers niet opnemen.
Denk je nou echt dat hulpdiensten je voicemail gaan inspreken als ze een familielid in een levensbedreigende situatie voor zich hebben?


Ja hoor, als het echt dringend is wordt er via voicemail gevraagd om met spoed terug te bellen naar een bepaald nummer :j

Dat ter zijde, bij ons op het werk (politie) wordt ook anoniem gebeld. Toch vaak wel héél handig als mensen gewoon hun telefoon opnemen hoor. Vaak is het voor iets kleins, bv als je auto voor een garagepoort geparkeerd staat. Wij proberen altijd even te bellen (als we een nummer hebben in onze systemen), zodat we de mensen takelkosten kunnen besparen (goeie 200€ :') ). Maar daar doen we geen oneindige moeite voor en spreken we ook geen voicemail in....

Maar inderdaad evenzeer voor belangrijkere dingen. Dat moeten daarom geen naasten zijn in een levensbedreigende situatie, maar jij bent bv op het werk en er ontstaat kortsluiting in je woning: brand. Heel fijn als je dan de bewoners meteen aan de lijn kan krijgen (gewoon al om zeker te zijn dat er niemand meer in de woning is, en de brandweermannen hun leven daar niet nodeloos voor moeten riskeren). Of je geliefde hond/kat loopt weg, misschien op een moment dat je het zelfs zelf nog niet weet, wij vinden 'm en bellen je omdat je nummer vermeld staat in de chip. Niet opnemen = hond/kat tijdelijk bij ons in opvang, of in een asiel = extra stress voor het dier. Opnemen = een lift naar huis voor het beestje.

Om zo maar een paar voorbeelden te noemen :)


Maar waarom anoniem bellen juist als het om iets belangrijks gaat? Ik heb bijv. geen voicemail. Het komt vrij veel voor dat mensen, met name ook ouderen, een onbekend nummer niet opnemen. Wat is het probleem om met een zakelijk zichtbaar nummer te bellen als er echt iets is? Als iemand dan niet opneemt of net te laat is en geen voicemail heeft kan iemand terug bellen.
Misschien belt iemand dan voor niets terug, maar dat is dan ook hooguit enkele seconden.

Mars

Berichten: 33269
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:46

Anoniem neem ik ook nooit op, bel maar gewoon herkenbaar en zeker als grote instantie. Of spreek iets in zo lang duurt dat niet.

lies_sparkle

Berichten: 6131
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:47

Ik neem wel alles op, als ik het zie, maar ik neem nooit op met mijn naam. Ik zeg altijd ‘hallo’

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:52

Polly schreef:
Hoe lastig is bij een verkoper zeggen: ik heb geen interesse, vervolgens ophangen.

En vooral nergens online je telefoonnummer invullen


Leuk en aardig, totdat een bedrijf jouw nummer ooit per ongeluk als hun telefoonnummer ergens heeft neergezet en je 12 (!!) jaar later nog steeds verkeerd gebeld wordt.

Ik neem niet altijd op, hangt er ook vanaf of ik bezig ben of niet. Anonieme nummers of nummers die ik niet ken zal ik minder snel opnemen omdat het 9 v/d 10 keer een bedrijf is dat denkt dat ik hout verkoop. :+

deksel

Berichten: 3790
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:53

Ik neem zeg maar bijna niks op, behalve mensen die ik goed ken (vrienden, ouders etc.). Anoniem neem ik eigenlijk nooit op, laatst 1x gedaan en stond op luidspreker: 'Ja wat scheldt jij mijn neefje uit blablabla', uuh ok :? :wave:.
Moet wel zeggen dat ik 9/10 keer het mis als ik word gebeld, geluid staat meestal uit en dan heb ik het gewoon niet door. Als het belangrijk is bellen ze me vast nog wel een keer terug.

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:53

Ik neem alleen nummers op van mijn contacten. Vreemde nummers neem ik echt niet op. Dan maar een voicemail inspreken of whatsappen/smsen met je naam er bij.
Werd laatst ook 2x gebeld door een nummer uit het buitenland. Daar zeg ik al helemaal dikke doei tegen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23466
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:04

Delphi schreef:
Maar waarom anoniem bellen juist als het om iets belangrijks gaat? Ik heb bijv. geen voicemail. Het komt vrij veel voor dat mensen, met name ook ouderen, een onbekend nummer niet opnemen. Wat is het probleem om met een zakelijk zichtbaar nummer te bellen als er echt iets is? Als iemand dan niet opneemt of net te laat is en geen voicemail heeft kan iemand terug bellen.
Misschien belt iemand dan voor niets terug, maar dat is dan ook hooguit enkele seconden.


Omdat het in ons werk (medische spoedzorg) niet wenselijk is dat mensen nummers van mobiele posten in hun bezit hebben. Wij kunnen en mogen deze telefoons tijdens de dienst niet uitzetten en als je dan in de nachtdienst tig keer uit je nest gebeld word door een of andere grapjas die steeds als je opneemt weer ophangt dan ben je er snel klaar mee. En dan moeten helaas de goeden onder de kwaden lijden.
Als we nodig zijn bellen ze naar het centrale nummer en als de mensen daar menen dat wij met spoed iemand moeten zien worden wij aangestuurd. Als wij dan aanvullende vragen of instructies hebben dan bellen we zelf nog weleens terug als we al onderweg zijn, dat is veel makkelijker om zelf te doen maar ik wil niet dat jan en alleman ons mobiele nummer heeft omdat je dan de situatie krijgt dat mensen ons direct gaan bellen wat niet de bedoeling is en wat ten koste kan gaan van de zorg voor een ander (om het maar niet over de bereikbaarheid te hebben)

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Nemen jullie altijd de telefoon op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:13

In zo een situatie begrijp ik het wel hoor Polly. Om die reden is mijn ICE1 nummer mijn vaste telefoon op kantoor en alleen voor moeder en mijn vriend mijn mobiel, maar daarvan bellen hun collega's of vrienden mij als er iets aan de hand is. Mobiel neem ik bij anoniem simpelweg niet op, tenzij ik 2 keer kort achter elkaar gebeld word.
En dan is het ook een geval van de goede lijden onder de kwade, maar dan in de zin van hulpverleners lijden eronder dat andere idiote instanties je onnodig met anonieme nummers lastigvallen (bv: hypotheekadviseurs, banken, afsprakencentrum ziekenhuis, goede doelen, internet providers, mobiele telefonie reclame etc.) waardoor mensen niet meer willen opnemen en jullie onnodig veel tijd moeten steken in telefoontjes die niet beantwoord worden.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23466
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Nemen jullie altijd de telefoon op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:20

Ik denk niet dat wij eronder lijden maar de patienten of hun naasten die niet opnemen, zij kunnen geen aanvullende vragen of instructies beantwoorden en wij zullen dan moeten handelen met de info die we hebben.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Nemen jullie altijd de telefoon op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:24

Dan vind ik het eigenlijk best een kwalijke zaak. Want zoals uit dit topic blijkt zijn er erg veel mensen die niet opnemen bij anoniem. Of ervaar jij dat anders? Ik bedoel dus dat als je als hulporganisatie weet dat mensen niet opnemen met anoniem, dan maar handelt met de info die je hebt. (Ik begrijp uit jouw post dat dat soms nadelig kan zijn?) Dan zou je als organisatie toch moeten kijken naar een manier waarop mensen wel opnemen? Bijvoorbeeld uitgaand bellen met een ander nummer dan waarop je bereikbaar bent voor spoed (ivm appjes en nachtkast scenario wat je eerder schetste).

Maar misschien is dit niet helemaal de juiste plek voor deze discussie. Ik vraag me alleen oprecht wel af waarom daar dan niets mee gedaan wordt. Tenzij het in de praktijk mee blijkt te vallen hoeveel nadelige situaties er ontstaan omdat iemand anoniem niet beantwoordt natuurlijk, dat kan ook! :)

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:25

Sinds ik mijn huidig werk doe niet meer. Onze privé nummers staan op een A4tje op kantoor voor het geval er iemand ziek is en ze vervanging moeten opbellen. Ik coach mijn team, werk als enige van dat team fulltime en de afspraak is dan ook dat ik niet inval bij zieken omdat ik zelf al (meer) als een full time werk.
Het is nu een keer of 10 voorgekomen dat ik op mijn vrije dag alsnog opgebeld wordt met vragen die best kunnen wachten tot na het weekend dat ik eigenlijk niet meer oppak als ik een nummer niet ken.
Als het dringend is spreken ze maar in op voicemail, dan beslis ik wel of ik terug bel.

Anoniem neem ik sowieso niet op.

Ooit een keer discussie gehad met een bedrijf, zij belden me met anoniem maar was niet in de gelegenheid om op te nemen, ze bellen voornamelijk overdag als ik op het werk ben dus dat kan gewoon niet altijd.
Voicemails met de vraag of ik aub met spoed wil terug bellen naar het gebelde nummer. Maar ja, die is privé!
Na 4x dan toch kunnen opnemen en dan ook de vraag waarom i niet terug bel, ze had toch ingesproken dat het dringend is. Ja bel dan niet privé he! :')

senna21

Berichten: 11870
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:27

Ik neem de telefoon bijna altijd op. Sta in het bel-me-niet register en ben duidelijk als een telefoontje niet gewenst is. (wat bijna nooit meer voorkomt)
Ik ervaar geen problemen met onbekende nummers. Misschien doordat ik geen mobiel abonnement heb??

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:29

Ik heb een sociale angststoornis en telefoneren doe ik alleen als het Echt niet anders kan, tenzij het met manlief ofzo is.

Maar met vreemden moet ik er niks van hebben haha. Onbekende nummers neem ik standaard niet op. Als het iets belangrijks is, spreken ze de voicemail wel in wat dus nooit gebeurt. Het zijn dus meestal van die stomme enquete dingen en daar zit ik al helemaal niet op te wachten haha.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:36

Ik neem altijd alles op. Ik snap niet waar al die bel"angsten" vandaan komen. Het is echt vervelend dat mensen niet meer willen/durven bellen. Iets met hoor en wederhoor. Krijg je eindelijk na dagen wachten een mailtje waarin doodleuk niet de info staat waarover je het wilde hebben en wéér wordt er niet opgenomen. Dat zijn mensen/bedrijven waar ik snel afscheid van neem.

Laatst getuige van een ongeluk. De politie kon mij mooi bereiken. Ik neem anoniem wel aan.

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30239
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Nemen jullie altijd de telefoon op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:44

Ik neem op als ik niks anders aan het doen ben dat belangrijker is. Dat kan een gesprek zijn, maar ook een stuk dat afMOET en wel nu. Anonieme nummers hebben voorrang, want dat zijn inderdaad vaak grote hulpverleners die ik ergens in een dossier nodig heb. Bijvoorbeeld rechtbanken bellen anoniem.

san4nie
Berichten: 3570
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:45

Frummels schreef:
Dan vind ik het eigenlijk best een kwalijke zaak. Want zoals uit dit topic blijkt zijn er erg veel mensen die niet opnemen bij anoniem. Of ervaar jij dat anders? Ik bedoel dus dat als je als hulporganisatie weet dat mensen niet opnemen met anoniem, dan maar handelt met de info die je hebt. (Ik begrijp uit jouw post dat dat soms nadelig kan zijn?) Dan zou je als organisatie toch moeten kijken naar een manier waarop mensen wel opnemen? Bijvoorbeeld uitgaand bellen met een ander nummer dan waarop je bereikbaar bent voor spoed (ivm appjes en nachtkast scenario wat je eerder schetste).

Maar misschien is dit niet helemaal de juiste plek voor deze discussie. Ik vraag me alleen oprecht wel af waarom daar dan niets mee gedaan wordt. Tenzij het in de praktijk mee blijkt te vallen hoeveel nadelige situaties er ontstaan omdat iemand anoniem niet beantwoordt natuurlijk, dat kan ook! :)

Maar waarom zou diegene niet gewoon z'n telefoon opnemen? De gebelde persoon kiest er toch voor om niet op te nemen.

senna21 schreef:
Ik neem de telefoon bijna altijd op. Sta in het bel-me-niet register en ben duidelijk als een telefoontje niet gewenst is. (wat bijna nooit meer voorkomt)
Ik ervaar geen problemen met onbekende nummers. Misschien doordat ik geen mobiel abonnement heb??

Denk het niet, ik word ook weinig gebeld, maar heb al jaren hetzelfde nummer met abonnement.


Ik vond het trouwens wel fijn dat mijn vriend de telefoon opnam toen een stalgenootje hem belde omdat ik op de grond lag te wachten op de ambulance na een val..
Zoiets kan altijd gebeuren, met iemand die je lief is, of met jezelf. En ik zou daar ook graag zo snel mogelijk van op de hoogte zijn om bij hem/ haar te zijn, of om iemand bij me te hebben.

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:47

Selka schreef:
Ik neem altijd alles op. Ik snap niet waar al die bel"angsten" vandaan komen. Het is echt vervelend dat mensen niet meer willen/durven bellen. Iets met hoor en wederhoor. Krijg je eindelijk na dagen wachten een mailtje waarin doodleuk niet de info staat waarover je het wilde hebben en wéér wordt er niet opgenomen. Dat zijn mensen/bedrijven waar ik snel afscheid van neem.

Laatst getuige van een ongeluk. De politie kon mij mooi bereiken. Ik neem anoniem wel aan.


je hoeft het ook niet te snappen, maar voor mensen die het hebben is het gewoon wel reël helaas en lastig mee om te gaan. Net als dat ik al drie jaar met een depressie kamp en mensen in m'n naaste omgeving het meestal nog niet snappen.. Heb ik weinig boodschap meer aan, want het is toch allemaal 'echt' in mijn hoofd en helaas niet makkelijk oplosbaar en dat geldt net zo goed voor sociale angsten zoals telefoneren.

en wat iemand hierboven al aangaf, als politie anoniem belt, moeten ze ervoor zorgen dat ze dat niet meer doen. Dat ze met een herkenbaar nummer wat landelijk bekend zou zijn, kunnen bellen. Ik heb er geen boodschap aan, dat als zij anoniem bellen en ik niet opneem, ze me niet kunnen bereiken. Als ik een sociale angststoornis heb en moeite heb met telefoneren, neem ik gewoon geen anoniem nummer op omdat ik niet graag praat met vreemden en so far zijn het bij mij telkens enquetes geweest als het anoniem was - manlief die neemt dan braaf voor me op haha.

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:50

Frummels schreef:
Dan vind ik het eigenlijk best een kwalijke zaak. Want zoals uit dit topic blijkt zijn er erg veel mensen die niet opnemen bij anoniem. Of ervaar jij dat anders? Ik bedoel dus dat als je als hulporganisatie weet dat mensen niet opnemen met anoniem, dan maar handelt met de info die je hebt. (Ik begrijp uit jouw post dat dat soms nadelig kan zijn?) Dan zou je als organisatie toch moeten kijken naar een manier waarop mensen wel opnemen? Bijvoorbeeld uitgaand bellen met een ander nummer dan waarop je bereikbaar bent voor spoed (ivm appjes en nachtkast scenario wat je eerder schetste).

Maar misschien is dit niet helemaal de juiste plek voor deze discussie. Ik vraag me alleen oprecht wel af waarom daar dan niets mee gedaan wordt. Tenzij het in de praktijk mee blijkt te vallen hoeveel nadelige situaties er ontstaan omdat iemand anoniem niet beantwoordt natuurlijk, dat kan ook! :)


Huh? Dus omdat mensen geen halve minuut de tijd nemen om te zeggen dat ze niet geïnteresseerd zijn in iets en/of stress krijgen van onbekende/anonieme nummers moeten instanties hun nummer maar bekend gaan maken?

Als mijn man mij vanaf zijn werk belt, dan staat het algemene werknummer in het scherm, hem terugbellen heeft tijdens avond- of nachtdiensten alleen zin als ik weet op welke plek hij zit (en dat weet ik nooit), want dat algemene nummer wordt dan niet opgenomen. Professionele zo goed als persoonlijke nummers worden regelmatig door meerdere mensen gebruikt door de flexcultuur, dus ook dat is niet altijd handig om in beeld te hebben, dus ik begrijp best dat bedrijven ervoor kiezen hun nummers af te schermen. Net als instellingen als ziekenhuizen of de politie.

Ik vraag me ook wel af hoe vaak mensen dan anoniem gebeld worden? Zowel op de vaste lijn als mijn mobiel komt dat echt niet zo heel vaak voor, maar blijkbaar heb ik mazzel als ik sommige dingen hier voorbij zie komen.

Overigens neem ik alleen op als ik daar zin, tijd en energie voor heb. En dan ben ik eerder geneigd om onbekend/anoniem juist op te nemen, omdat ik nou eenmaal een leeftijd heb waarop er wel eens nare dingen met mijn ouders zouden kunnen gebeuren en dan kan ik nog de laatste in het rijtje zijn van mensen die gebeld worden (jongste kind), dan nog wil ik niet het risico lopen zo'n belangrijk bericht te missen.