Wat is je grootste of duurste miskoop?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meliaforever

Berichten: 12038
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 11:58

Sportschool, opleiding(en)
Laptop die niet normaal functioneert ondanks de goede specs. :=
Broeken of schoenen die toch niet goed zitten.

En nog meer dingen zoals een Fitbit, crosstrainer, maar die heb ik allemaal doorverkocht voor nog een aardig prijsje. :+

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:11

Paard nr. 2...

Paard nr. 1 was geblesseerd en de prognose was niet heel goed. Optie 3 was om een tweede paard te kopen en met eerste paard te revalideren. Die revalidatie was aardig gelukt. Paard nr. 2 bleek nog stukker dan paard nr. 1 en haar hebben we na een jaar moeten laten inslapen. Was een hele dure miskoop, financieel gezien, maar emotioneel gezien een hele goede investering. Was een heel gaaf paard en we hebben heel goed voor elkaar gezorgd in dat jaar.

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:12

ooit eens zo’n mondklem ding (die de paardentandarts ook heeft) gekocht zodat ik zelf het gebrekkige gebit van m’n merrie een beetje in de gaten kan houden.
Nooit echt gebruikt omdat het geen goede kwaliteit is. Ligt nu twee jaar in mijn kast zonder dat ie ooit nog gebruikt wordt. Dag €80,-

(Heb wel duurdere miskopen gedaan maar daar heb ik dan weer minder spijt van gehad :') )

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:17

_mexx_lady_ schreef:
_Reneee schreef:
Ik heb een keer een vibrator gekocht van € 160 die het klusje niet kan klaren _O- :')

Oja Frummels inderdaad. Ik ook een Audi gekocht die in een jaar tijd al meer aan onkosten heeft gekocht dan de aanschaf... Niet rot maar elke keer kleine rotonderdeeltjes die versleten zijn.


Hier ook een tweedehands Audi van 2000, op zijn ouderdomskwaaltjes na rijdt hij nog als een tierelier. Nooit spijt gehad van dat ding!

Verder, voornamelijk schoenen - meerdere springzadels - dure jas die ik amper draag - 2 opleidingen waar ik na een jaar mee gestopt bent.
Ik ben goed in miskopen...


Dat geeft me hoop! Hopelijk kan hij nog een paar jaar mee dan.

daantjuhhh

Berichten: 26877
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:18

Mijn opleiding 100% weg gegooid geld.

Mijn auto.
2 jaar terug mijn polo'tje voor 2000 euries gekocht maar er ook al bijna 2000 aan verspijkerd.
Het zijn over het algemeen geen grote dingen, maar telkens wel wat.
Nieuwe achterdemper, nieuwe remschijven, nieuw slot, nieuwe accu, 4 nieuwe bandjes, dynamo, lekkage, raamhendeltje, enz enz...
Bij de volgende apk moet er een nieuwe uitlaat onder, dus dan wil ik hem omgeruild hebben.

Een service kast die zo wankel is als je oma.

Mijn stoffen nieuwe bank die al na 2 weken enorme ingezakte plekken had, plus het haar van de kat blijft er in steken waardoor ik om de dag dat ding een half uur moet stofzuigen.. grrr...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:20

Een paar draaitafels en mengpaneel toen ik het idee kreeg om dj te worden. Bleek alleen dat ik geen ritmegevoel heb wat toch wel handig zou zijn geweest. Alles bij elkaar was dat een duur grapje.

Gelukkig ben ik redelijk gierig en doe ik weinig impulsaankopen dus het valt allemaal nog wel mee.

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:24

Afbeelding

Mijn moeder vindt onze hond een miskoop :(:) wij gelukkig niet <3

Verder is het hier gelukkig niet erger geworden dan een paar schoenen of kleding.

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:25

Soms vind ik mijn hond ook een miskoop hoor :o

Ze is super lief maar ik zou niet meer snel voor een hond gaan in een rijtjeshuis. Liever op een plek waar ik er niet drie keer per dag mee uit hoef :+

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:33

_Reneee schreef:
Soms vind ik mijn hond ook een miskoop hoor :o

Ze is super lief maar ik zou niet meer snel voor een hond gaan in een rijtjeshuis. Liever op een plek waar ik er niet drie keer per dag mee uit hoef :+


Ja hier ook, maar een bos om de hoek, dus dat maakt veel goed.

LiannePuthzy

Berichten: 7000
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 12:57

Dure leren schoenen met gedeeltelijk lak, hardstikke mooie schoenen alleen als ik er even op loop staan de blaren op mijn enkels

nutmeg
Berichten: 69
Geregistreerd: 11-11-13
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 13:03

Mijn paard, deze zomer gaan gaan we het zoveelste jaar van revalidatie in. Aan dierenartskosten alleen had ik een leuk ander paard kunnen kopen .. :')

Lous

Berichten: 24248
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 13:05

LiannePuthzy schreef:
Dure leren schoenen met gedeeltelijk lak, hardstikke mooie schoenen alleen als ik er even op loop staan de blaren op mijn enkels


Zulk soort schoenen moet je dan ook negen van de tien keer echt inlopen. Dus door de pijn heen. Ze moeten zich nog vormen naar je voet ;)

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 13:06

_mexx_lady_ schreef:
_Reneee schreef:
Ik heb een keer een vibrator gekocht van € 160 die het klusje niet kan klaren _O- :')

Oja Frummels inderdaad. Ik ook een Audi gekocht die in een jaar tijd al meer aan onkosten heeft gekocht dan de aanschaf... Niet rot maar elke keer kleine rotonderdeeltjes die versleten zijn.


Hier ook een tweedehands Audi van 2000, op zijn ouderdomskwaaltjes na rijdt hij nog als een tierelier. Nooit spijt gehad van dat ding!

Verder, voornamelijk schoenen - meerdere springzadels - dure jas die ik amper draag - 2 opleidingen waar ik na een jaar mee gestopt bent.
Ik ben goed in miskopen...


Dat is pas écht een miskoop! _O- spuwde spontaan mijn thee over mijn bureau, hahaha.

Mijn Audi was nog wel te repareren, maar dat zou rond de 3500 euro gaan kosten. Keuze was dus snel gemaakt, lol. Van de sloop kreeg ik er nog een redelijk bedrag voor terug, dat vond ik best. Heb nu een nieuwe Citroën en die lease ik privé. Nooit meer ellende over reparatiekosten enzo :D

_Tristan

Berichten: 1357
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 13:08

Harde lenzen..
Bleek ze uiteindelijk helemaal niet te kunnen dragen met maar een klein zuchtje wind of wat dan ook..
300 euro en nooit meer gedragen |o

Lous

Berichten: 24248
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 13:25

_Tristan schreef:
Harde lenzen..
Bleek ze uiteindelijk helemaal niet te kunnen dragen met maar een klein zuchtje wind of wat dan ook..
300 euro en nooit meer gedragen |o


Die ken ik, precies hetzelfde gehad hier. Alleen was ik toen 15 jaar en had deze van mijn ouders gekregen omdat die me blij wilde maken door me brilloos door het leven te laten gaan. Best sneu voor hen achteraf. :(:)
Nu jaren later blijkt ook dat mijn ogen totaal niet geschikt zijn voor lenzen.

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 19:57

Een appartement in Den Haag. Vlak voor de crisis in 2008 op hoogtepunt gekocht en 3 jaar geleden met enorm veel verlies verkocht. En nu wetende dat de huizenprijzen weer zo bizar gestegen zijn dat ik er weer winst op had kunnen krijgen ipv meer dan 30 duizend verlies.

Urona447
Berichten: 2811
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 20:00

Zo Madelief dat is wel heel erg zuur!

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:03

Ik denk mijn laptop. Hij werkt echt niet optimaal en was gelijk al traag. Ik had eigenlijk terug moeten gaan, geen idee waarom ik dit niet gedaan heb :+

Anoniem

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:04

NHA studie. Ik begon vol goede moed aan de eerste les. De lesstof voor de overige lessen ligt nog steeds in het plastic :=

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:05

Roosch schreef:
Mijn grootste miskoop.. een de schoenenkast die maar steeds in blijft storten. :')


_O-

germie

Berichten: 25994
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:10

Een op maat gemaakte stubben dressuurzadel. En het lag aan mij en mijn paard volgens de zadelmaker. Na 1.5 jaar met 900 euro verlies verkocht.
Daarna nog eens een maat Massimo gekocht, waar mijn paard alleen maar een kale schoft van kreeg. Hier na veel gezeur geld teruggehad.

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:21

Twee paar nikes. Je zou denken dat je na het eerste paar weet dat het gewoon niet jouw pasvorm is, maar nee, gewoon weer een paar kopen. Nouja, ik loop haast niet meer en als ik maar blijf zitten kan het wel en ze zijn zo mooi. 8)7

Felinde

Berichten: 1178
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:24

Voor mij ook een trouwjurk die ik enkel met het passen aan heb gehad en daarna nooit weer :') Daag €1800,-

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:27

Een Bates zadel, aldus aanpasbaar. Had ik volgens de zadelmaker op ieder paard kunnen leggen (jong en naief).

Maar als die 4 cm te lang is kan je er moeilijk een stuk vanaf zagen :(

Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:43

Ik denk ik een keer een winterjas die ik bijna nooit heb aangehad.
Maar als ik er zo over nadenk vind ik het niet zo'n ramp, want ik denk dan altijd:
Alles is voor ervaring toch? Ook studies