Wat is je grootste of duurste miskoop?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 07:48

Liesje1611 schreef:
_Reneee schreef:
Ik heb een keer een vibrator gekocht van € 160 die het klusje niet kan klaren _O- :')

Oja Frummels inderdaad. Ik ook een Audi gekocht die in een jaar tijd al meer aan onkosten heeft gekocht dan de aanschaf... Niet rot maar elke keer kleine rotonderdeeltjes die versleten zijn.


Gewoon verkopen op marktplaats voor €100 joh, boeie. :')

Mijn grootste miskopen zijn alle cadeautjes voor mn ex. Wat mij betreft zitten ze ergens tussen zijn endeldarm en galblaas.

Ahah! Ken er ook nog een.

Meneer liep te klagen dat die nooit wat groots van me kreeg... Ik was een arme student.

Dus samen met hem, knetterduur armbandje uitgekozen. De verschrikkelijke vent droeg hem achteraf niet want hij was te groot.

Wat een weggegooid geld. Ben er nog steeds boos over. De løl. }:0

Amado7

Berichten: 10732
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 08:41

Mijn laptop. Een hele mooie grote toshiba. Stonden allemaal goeie recensies van. Hij is al vanaf dag 1 verschrikkelijk traag en duurt een uur voor je internet opgestart hebt. Nu maar verkopen met veel verlies als hij nog te verkopen is.

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:34

purny schreef:
Sophie_Wind schreef:


Van wie? Ik vind bont jasjes altijd heel erg leuk staan! Ik denk als je hem zelf mooi vind gewoon aandoen! :Y)


Van de mensen. Want bont is toch zo sielug :+


Klopt. Ik zou ook niet graag levend gevild willen worden :Y)


Ik ben erg goed in kleding miskopen. Heb best veel ongedragen in de kast hangen :')

Indi_Vito

Berichten: 2742
Geregistreerd: 06-10-09

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:49

ik denk mijn nha thuisleiding voor webdesign :') 1 of 2 hoofdstukken van uitgewerkt en nooit meer naar gekeken :')

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:58

De fietsendrager voor onze auto, 7 jaar geleden helemaal een speciale beugel etc onder de auto laten monteren voor €750,- (inclusief speciale drager) en uiteindelijk hebben we hem 1x gebruikt :o

Kwa kleding ook vaak miskopen gedaan, ik ben nu echter wel zo makkelijk dat als ik iets in het desbetreffende seizoen helemaal niet heb gedragen, dan gaan het naar de kringloop of textiel container, soms met kaartjes er nog aan.
Ik ga het niet meer in de kast laten hangen en elke keer als ik het zie weer denken 'Goh wat zonde'

Oehlala
Berichten: 4308
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:02

mijn vorige paard.

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:06

Mijn samsung tablet. Ja hij is soms handig, maar had ik hem écht nodig? Nope :')

Anoniem

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:09

Ik denk het grootste deel van mijn studieloopbaan, misschien zelfs mijn huidige studie. Ik heb twee studies verprutst, een jaar studievertraging opgelopen bij de derde en heb nu eindelijk een heel klein beetje zicht op afstuderen, maar nog steeds niet echt van harte. Ik kom in een werkveld terecht waar ik net zo goed zonder papiertje aan de slag zou kunnen en dat voor een studieschuld waar ik de rest van m'n leven op mag kauwen. Achteraf baal ik daar behoorlijk van en wou ik dat ik het wat slimmer had aangepakt, maar goed.

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:10

Onze vorige stoffen bank, die bij levering enorm veel stofjes en haren bleek aan te trekken en da's niet handig met een herder in huis. In de winkel alleen een lapje stof gezien van 40x40cm dus daar dachten we dat het wel mee zou vallen. Niet dus. En ik haat poetsen, dus die bank was echt mijn persoonlijke hel. Grote bank ook, dus ik was letterlijk 2uur bezig met stofzuigen en haarvrij krijgen elke keer, niet te doen :(

Ondertussen een nieuwe bank welke wel gemakkelijk schoon te krijgen is, YAY. De vorige bank was dus maar een jaar oud ofzo, zo zonde :( Een van onze grootste miskopen geweest dus. Zo lastig als je in de winkel alleen een lapje stof krijgt te zien/voelen als het niet dezelfde stof is als het show model. Maar we hebben ervan geleerd :')

Oja, ook was de bank te groot gekocht.Want hij had eigenlijk in een soort inham moeten komen te staan, maar we hadden niet opgemeten vooraf en dachten dat het wel ging passen. Niet dus :') Hele woonkamer kunnen omgooien op de dag van levering, horror. Ook van geleerd :')

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:13

Mijn GoPro... Gekocht met mijn verjaardagscenten, amper 2 keer gebruikt en heb hem al 2 jaar... |o

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:17

Nog eentje; de Silhouette Cameo 3.0 gekregen van manlief omdat ik zogenaamd heel enthousiast bezig was met zelf dingen knutselen en deze in de nabije toekomst enorm goed van pas zou komen. Nadat ik al vastliep met het installeren van het ding, hebk m niet meer aangehad en ligt ie al maanden te verstoffen, oeps. Gelukkig kost ie maar €300... manlief is not amused :') :') :')

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:18

Ik heb ooit een paar pumps bij H&M gekocht (een van zo'n samenwerking met een dure designer), Waren 200 euro! Wel heel mooi hoor, met een 'glazen' hak. 1 keer gedragen, want ze waren eigenlijk te klein, kon er dus ook niet op lopen. zelfs alleen aan hebben als ik zat was niet te doen.

Daarnaast een paar op maat gemaakt rijlaarzen van 650 euro, hooguit 10 keer aangehad met afgeknelde benen, werd totaal niet beter en laarzen hadden zo'n mega harde buitenkant, was echt geen feest. Gelukkig kunnen verkopen voor 400 euro, maar is toch 250 euro waar ik niets aan heb gehad :(

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 16:23

Rena100 schreef:
Ik heb ooit een paar pumps bij H&M gekocht (een van zo'n samenwerking met een dure designer), Waren 200 euro! Wel heel mooi hoor, met een 'glazen' hak. 1 keer gedragen, want ze waren eigenlijk te klein, kon er dus ook niet op lopen. zelfs alleen aan hebben als ik zat was niet te doen.

Daarnaast een paar op maat gemaakt rijlaarzen van 650 euro, hooguit 10 keer aangehad met afgeknelde benen, werd totaal niet beter en laarzen hadden zo'n mega harde buitenkant, was echt geen feest. Gelukkig kunnen verkopen voor 400 euro, maar is toch 250 euro waar ik niets aan heb gehad :(

dat ken ik, haha. Ik wilde per se Dr Martens hebben in dié kleur, en de enige maat was ruim een maat te klein. Maar ik zei dat ze perfect pasten, heb ze hooguit 10 keer aangehaf

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 16:49

Mijn DeNiro laarzen, wilde nieuwe rijlaarzen. Dacht doe het nu eens goed, een jaar later, 2x terug naar Italië en eigenlijk zitten ze nog steeds beroerd... Trek ze al met tegenzin aan. Laatste tijd weinig gereden, maar ga het nog een paar keer proberen en anders maar weer contact met de winkel opnemen...

Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 22:10

Ik heb denk ik ook een stuk of 10 eyeliners en mascara’s liggen die ik tegen beter weten gekocht heb en die het eigenlijk toch niet zijn, of (toch) de verkeerde kleur foundation :')

Anoniem

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 22:22

Voor m'n ex een super dure blouse. Was op vakantie en hij zou dat weekend erop jarig zijn. Hij is echt van de merken dus ik m'n laatste centjes bij elkaar gedaan voor een keidure blouse. Maakt hij het uit de dag nadat ik weer kwam van vakantie...

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 22:26

Thuisstudie Copywriting:
Heb welgeteld 2 opdrachten ingeleverd. Heel lang geleden...:D

Westhof

Berichten: 2905
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 22:27

Mijn dressuurzadel. Ik kon niet wennen aan die grote, vaste wrongen.

Het nachtbitje die ik kreeg nadat mijn beugel eruit ging. Heb dat harde rotding geen één nacht ingehad.

Rambo Micklem hoofdstel. Kwaliteit van het leer is erg beroerd.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 22:36

Mijn kat als ze om 4 uur 's nachts miauwend over me heen walst..

Verder is ze leuk hoor. :+

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 23:20

Vriendschap en vertrouwen denk ik. Dat heeft mij echt duur komen te staan.

Jojoju

Berichten: 3791
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 03:20

8nnemiek schreef:
Bij mij zijn het vooral kleine dingen.. een passeerzeef die niet werkte, kersenontpitter die niet ontpit, een weckketel die niet goed verhit..

En mijn drone, die erg groot en onhandig blijkt te zijn.


Damn. Ik las weck-tekkel. :o? Wat is dat voor een hond joh?

Hier een auto die na totale kosten van 4000 euro toch verrot bleek te zijn.
Onze kat is ondertussen ook van goud gemaakt, totaal 4500 euro aan besteed.. gelukkig is die nu wel weer klachtenvrij en een heel leuk dier!

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 12:35

Westhof schreef:
Rambo Micklem hoofdstel. Kwaliteit van het leer is erg beroerd.


Goed om te weten, zat in dubio om het hoofdstel te kopen!

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 12:39

wiebke schreef:
8nnemiek schreef:
Bij mij zijn het vooral kleine dingen.. een passeerzeef die niet werkte, kersenontpitter die niet ontpit, een weckketel die niet goed verhit..

En mijn drone, die erg groot en onhandig blijkt te zijn.


Damn. Ik las weck-tekkel. :o? Wat is dat voor een hond joh?

Omg ik ben dus niet de enige, ik las dat dus ook _O-

Yv_
Berichten: 19118
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 12:40

_Reneee schreef:
Ik heb een keer een vibrator gekocht van € 160 die het klusje niet kan klaren _O- :')

Wow, mijn oog viel dus echt alleen op dit bericht. Wat een eerlijkheid _O- _O- .

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 12:46

laetitia schreef:
Westhof schreef:
Rambo Micklem hoofdstel. Kwaliteit van het leer is erg beroerd.


Goed om te weten, zat in dubio om het hoofdstel te kopen!


Mijne is prima, gebruik hem al een behoorlijke tijd en is nog helemaal goed!