Mijn vriend en ik hebben altijd al moeite gehad om te bedenken wat we moeten eten, ondanks de vele receptenboeken die in de kast staan zijn we het grootste deel van de tijd inspiratieloos. Voor de hele week boodschappen doen is voor ons een te grote uitdaging waardoor we vaak voor hooguit 3 dagen iets weten te bedenken. Omdat dit dan vaak ook niet de meest gezonde maaltijden zijn, hebben we besloten om vanaf komende week Hellofresh te gaan proberen.
Het fijne vind ik zelf dat de maaltijden vooraf al bedacht zijn waardoor je een selectie hebt waar je uit kunt kiezen en dat het recepten zijn die je zonder inspiratie niet zo snel zult bedenken.
Ik vind koken erg leuk maar vind het altijd zo'n gedoe om daar de boodschappen voor te doen.
En ik vind het heel goed dat het zonder pakjes en zakjes is.
Wie bestellen er nog meer via Hellofresh? En hoe bevalt het jullie? Hebben jullie ook nog een specifieke box?
Wij hebben de originalbox, we eten graag vlees maar tegen vegetarische maaltijden hebben we ook geen bezwaar. Alleen mijn vriend houdt niet van vis dus die maaltijden vallen bij voorbaat al af.
Voor komende week hebben we 5 maaltijden besteld zodat we meteen goed kunnen testen.

We hebben gekozen voor de kip-cheeseburgers, orzo met broccoli, gekruide varkenshaasreepjes, groentelasagne en prei met varkensworst.