Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
F_inley schreef:Dan zou ik ze toch netjes vertellen dat je gewend bent om op iets zachters te slapen of ze je misschien daarmee kunnen helpen. Je kan eventueel je probleem uitleggen waarom je op je zij moet slapen

ik ga zeker kijken wat ik zelf kan doen. En heb er ofc ook al naar gekeken maar ik slaap dus erg slecht op het bed, word meerdere malen per nacht wakker en heb overdag veel pijn. Vandaar dat ik niet graag 4 maand daar mee rond wil lopen en een blessure die ik aan mijn rug heb, bijna zo goed als weg is, weer terug krijg. En als ik gemakkelijk op mijn rug kon slapen zou ik dat zeker doen. 

Je kunt vragen waar ze matrastoppings of zo verkopen zodat je zelf voor zo'n ding kan zorgen. janouk schreef:.....en als je een leuk ondermatras "cadeau"" krijgt van een medeleerling met een leuke anime erop (zelf kopen)? Dan is het een geschenk aan jou van een medeleerling omdat je fan bent. Je kan vast een leuk verhaal rondom het geschenk bedenken.
Telkens wanneer mijn zoon terugkomt uit Japan heeft hij ook allerlei merchandise bij zich van verschillende anime series.