Beschuldigd door buren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Relien

Berichten: 2898
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Huis, Stal overal

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:00

Pff volg dit nu een paar dagen maar wat een situatie.. ik zou zelf ook echt doodsbang zijn ... snap niet de de politie niks doet nu...

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:01

Flat met 9 verdiepingen in Friesland vlak bij bos. Ik heb een vermoeden waar je woont. Mooi plekje maar je moet het daar zooooo treffen met je buren. Staat nou niet bepaald goed bekend, hoe hard de stad ook probeert die wijk op te knappen.
Edit: ik heb weinig plaats en zelf ook een hond (en katten) maar mocht je accuut even een plekje nodig hebben om even op adem te komen dan zijn jullie welkom. Woon 15 kilometer bij jullie vandaan. Tenminste als mijn vermoeden klopt.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:15

Ts, wil me een pb sturen waar je woont?

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:28

_kajo_ schreef:
Flat met 9 verdiepingen in Friesland vlak bij bos. Ik heb een vermoeden waar je woont. Mooi plekje maar je moet het daar zooooo treffen met je buren. Staat nou niet bepaald goed bekend, hoe hard de stad ook probeert die wijk op te knappen.
Edit: ik heb weinig plaats en zelf ook een hond (en katten) maar mocht je accuut even een plekje nodig hebben om even op adem te komen dan zijn jullie welkom. Woon 15 kilometer bij jullie vandaan. Tenminste als mijn vermoeden klopt.



Hier hetzelfde aanbod, alhoewel ik niet bepaald in de buurt woon.
Ik kan mij goed voorstellen dat jullie behoefte hebben aan even wat ademruimte.
Met een zakmes, camera en 112 in de aanslag de honden moeten uitlaten.. Lieve TS, ik hoop dat jullie daar heel gauw weg zijn en dat de woningbouw ook gaat inzien dat een situatie als deze écht over de schreef gaat en wat voor jullie willen gaan betekenen. :(:)

Mariska88

Berichten: 813
Geregistreerd: 30-04-09

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:39

Hoe is het gegaan met het uitlaten van de honden? Geen gekke dingen meer?
Bha zeg..

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 13:47

Mogen julie een zakmes hebben dan?In Belgie ben je dan bewapend en kan je zelf veel last er mee krijgen.Ik denk dat je met gelijk filmen veel wijzer af ben.Verder zou ik de honden te logeren brengen als dat kan.Niet alleen voor de hondjes prettig maar je kan zelf ook even op adem komen en even de boel uitzoeken en je hoeft niet gewapend naar buiten.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 13:56

Ik zal zo even de mensen die daar iets aan hebben mijn adres sturen. Dus niet iedereen die dat voor de lol wil weten :') Ben nu nog even in het bos dus ga er zo voor zitten.

We zijn net met de honden naar buiten gegaan terwijl we werden toegeschreeuwd vanuit meneer zijn slaapkamer. Weer de politie gebeld en geëist dat er iemand langskwam want we waren bang dat hij achter ons aan kwam.

Rechtsomkeert gemaakt om op de politie te wachten en die kwam er al vrij snel aan. Meneer stond ons op te wachten vanuit zijn balkon om te kijken of er er aan kwamen. Zodra wij bij de voordeur waren stond hij daar ook 'toevallig ' . Politie heeft met hem gesproken maar moet zeggen dat dit erg zwakke agenten waren. Niks mee opgeschoten. Andere buren (de plasburen) hebben ook hun verhaal kunnen doen over hoe poedersuiker wij zijn. Lekker dus... -O-

Anoniem

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:01

Ik zou er echt gewoon weggaan...

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 14:06

Ja dat proberen. Maar waarheen? Ik heb niet een extra woning achter de hand of zo. Mijn ouders willen niet dat ik naar hen ga. Mijn vriend zijn ouders vinden twee mensen + twee drukke honden erbij wel erg veel. Dan hadden we dat kunnen opdelen maar dat kan dus niet omdat mijn ouders mij niet willen.

Een hotel is mega duur. Een camping oid, tja dat is dan echt een noodoplossing.

purny

Berichten: 27558
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:07

Maandag gelijk urgentie aanvragen.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:09

meid wat rot allemaal! Niet leefbaar!

Ja echt hoor. Urgentie is voor dit soort gevallen.. Maar dat zal niet van vandaag op morgen zijn..

Ik weet dat het niet mag maar zou serieus een knuppel meenemen.. Als de politie jou niet beschermt..

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:10

Ik ook,denk dat je nooit erg lekker gaat leven daar.
Toevallig hier een dorp verder een gelijkaardig verhaal .Een iemand die het leven van meerdere buren zuur maakt.En dan echt ramen in gooien huizen beschadigen en auto's.Iedere keer de politie er bij.Maar het was deze meneer zijn eigen huis dus konden ze niks doen dan verbalen op maken.Op den duur is 1 buur verwond door hem en toen konden ze hem oppakken.Maar na een paar dagen mocht hij weer naar huis en begon het spel opnieuw.Dus buren hebben ook hun huis te koop gezet en willen weg.Maar krijgen het niet verkocht vanwege de buurt terrorist.
Julie hebben dan nog ergens (geluk) dat je huurt.

De woningstichting inschakelen en desnoods even een caravan of vakantie huisje huren.Het blijft belachelijk natuurlijk dat julie de dupe zijn.

BigOne
Berichten: 38413
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:13

Zodra ze beginnen te schelden en te tieren, opnemen met je mobiel. Misschien gaan ze dan nog verder uit hun dak en schelden ze je helemaal verrot maar dat is alleen maar gunstig. En elke keer 112 bellen wanneer je je bedreigd voelt. Neem een mini busje haarlak mee in je jaszak en gebruiken als pepperspray wanneer ze je wat willen doen. Ze hebben je helaas al precies waar ze je willen hebben, bang voor hun en ze winnen weer. Ik vind zeker dat de woningstichting hier in moet grijpen en jullie zouden daar maandag meteen op de stoep moeten staan om een andere woning te eisen. Net zoals de pesters bovenop jullie zitten moeten jullie er bij de woningbouw bovenop zitten. Zoals iemand al aanhaalde dat er hier blijkbaar veel vaker problemen zijn vind ik het heel logisch dat de woningbouw ingrijpt. Desnoods dreig je maar met naar de pers stappen met het hele verhaal wanneer ze niets kunnen doen. Meeste woningbouwverenigingen hebben wel iets achter de hand wanneer mensen plots wat anders moeten. Kijk op de site van die woningbouw of ze er nog meer huizen op hebben staan.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:14

misschien vanavond een feestje geven met wat vooral mannelijke vrienden?

Pleun02
Berichten: 675
Geregistreerd: 17-01-15

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:22

Wat k*t :(:) , Ik leef met je mee en ik hoop dat je hier snel weg kan of het opgelost wordt. Misschien dat dat feest werkt maar of hij daar nou echt van onder de indruk is weet ik ook niet aangezien hij niet helemaal 100 is. :n

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 14:24

Al onze vrienden wonen verspreid over heel Nederland. Die kunnen dus niet zo snel opgetrommeld worden voor een feestje -O-

Wij zijn druk aan het nadenken over een noodoplossing. We komen eigenlijk alleen nergens toe. Iemand nog ideeën? Zelfs antikraak lukt niet ivm huisdieren

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:26

In welke omgeving woon je?

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:26

Ik zou vanaf nu álles filmen, alles opnemen. Gewoon met je telefoon in de hand. Dat is 100% legaal. Elke bedreiging, elke schreeuw, alles, vanaf het moment dat je je deur uit gaat/ op het balkon stapt, tot het moment dat je weg bent bij de flat. Verder niet provoceren en nergens op reageren.

Daarmee naar de woningbouw, dat dit gewoon geen doen meer is. Wellicht dat het ze extra motiveert om jullie urgentie te verlenen.

DiantaM
Berichten: 11279
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:28

Shiloh schreef:
Ik zou vanaf nu álles filmen, alles opnemen. Gewoon met je telefoon in de hand. Dat is 100% legaal. Elke bedreiging, elke schreeuw, alles, vanaf het moment dat je je deur uit gaat/ op het balkon stapt, tot het moment dat je weg bent bij de flat. Verder niet provoceren en nergens op reageren.

Daarmee naar de woningbouw, dat dit gewoon geen doen meer is. Wellicht dat het ze extra motiveert om jullie urgentie te verlenen.

Dit inderdaad.. urgentie wordt echt heel moeilijk verleend maar als duidelijk is dat het voor jullie echt gevaarlijk is, kun je veel meer bewerkstelligen.

Pleun02
Berichten: 675
Geregistreerd: 17-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:32

Shiloh schreef:
Ik zou vanaf nu álles filmen, alles opnemen. Gewoon met je telefoon in de hand. Dat is 100% legaal. Elke bedreiging, elke schreeuw, alles, vanaf het moment dat je je deur uit gaat/ op het balkon stapt, tot het moment dat je weg bent bij de flat. Verder niet provoceren en nergens op reageren.

Daarmee naar de woningbouw, dat dit gewoon geen doen meer is. Wellicht dat het ze extra motiveert om jullie urgentie te verlenen.

:j Baat het niet dan schaadt het niet.

fannetje

Berichten: 3553
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:37

Kaus schreef:
Al onze vrienden wonen verspreid over heel Nederland. Die kunnen dus niet zo snel opgetrommeld worden voor een feestje -O-

Wij zijn druk aan het nadenken over een noodoplossing. We komen eigenlijk alleen nergens toe. Iemand nog ideeën? Zelfs antikraak lukt niet ivm huisdieren

Geen kamers/appartementen/vakantiehuisje/camping/bakhuisje oid?
Wel jammer dat jouw ouders niet even mee willen denken, al is het maar voor dit weekend, zodat je maandag naar de woningbouw kunt gaan.
Ook geen vrienden/tantes/ooms oid die je kunnen helpen?
Ik woon helaas te ver weg en heb te weinig ruimte, maar anders was je welkom geweest.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37320
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:49

Helaas kan ik je niet helpen. Los van het feit dat ik een eind weg woon kunnen mijn honden niet samen met andere mensen en honden. Vandaar dat ik de optie camping gaf, we hebben zelf destijds omdat ene huis verkocht en opgeleverd en andere pas maanden later werd opgeleverd op een camping geleefd bij gebrek aan iets. Konden niet huren ivm de honden. Is gek genoeg uitstekend bevallen als je de juiste camping kiest. Deze had goed internet en voorzieningen. Minicaravan voortent en aanhangwagen. Maanden onze enige plek geweest.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 14:51

Het feit dat jij nu bang voor hem bent is natuurlijk koren op zin molen .. ik begrijp je angst wel hoor. Hij is gek.. Maar wrs sterkt dit hem..

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 15:17

Campings ga ik zo naar kijken :j

Zijn net terug van de wandeling met onze honden. Meteen alweer slaan op de deur van de buurman dat we 'nu wel opeens de honden kunnen uitlaten' en een hoop gescheld. We worden dus echt nauw in de gaten gehouden.

Het enige waar ik echt heel erg naar uitkijk is wanneer we verhuisd zijn en er wordt nog steeds op de gang geplast _O-

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 15:19

Nou ik denk dat hij het zelf doet hoor! Om jullie in kwaad daglicht te zetten

Last minute center parcs?

Heb je gelijk een mini vakantie