Beschuldigd door buren

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linnie050

Berichten: 11810
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 08:20

Hoe is de nacht verlopen?

Pleun02
Berichten: 675
Geregistreerd: 17-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 08:22

Ah gadverdamme , veel sterkte ermee. Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden!

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 08:58


PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 09:32

Hé getsie zeg! Tot nu toe een stille meelezer, maar ik ben het toch wel eens met mijn voorgangers, als ik in jullie schoenen had gestaan had ik verhuizen toch serieus overwogen.

Anoniem

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 11:37

Ts hoe is het nu??

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 11:46

Niet heel veel meer gebeurd voor zover we kunnen zien. Zijn het huis ook nog niet uit geweest. Wel een stuk of vijf keer beneden aangebeld maar geen geschreeuw meer bij de voordeur.

Kon de buurjongen wel met de andere buren horen overleggen gisterenavond dus die zijn vast bezig met hun volgende plan.

Overigens wordt er in het weekend het meest geplast ik de gang dus ik kijk nu al weer uit naar deze twee dagen.

De honden beginnen de bel ook al steeds meer te negeren. Dus wat dat betreft toch nog wat positiefs :Y)

Overigens heeft de buurjongen ook nog gezegd tegen de agenten dat 'als wij hem op straat tegen we een groot probleem hebben en we waarschijnlijk weer de politie erbij nodig zullen hebben.' Echt fijn dus... :\

We zijn aan het kijken voor een nieuwe plek om te wonen ondertussen. Vooral omdat we merken dat het steeds verder gaat met de agressie. Maandag bellen we ook de woningbouw, eens kijken wat die voor ons kunnen betekenen.

LibertyLucky

Berichten: 970
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Delft

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 11:51

Ik heb helaas een soort gelijk ets meegemaakt
Echt niet fijn zulke buren

Ik hebme lang niet prettig ebeld in huis.
Durfde soms niet eens de deur uit
En dat met 2 kleine blboys

Gelukkig woon ik nu heel leuk en rustig

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 11:54

Ik snap niet dat jij het uit kan houden met zulke buren... :oo
De stress zou mij al helemaal opgevreten hebben! Ik zit hier thuis al helemaal onder de stress door onze vervelende buurman die (gelukkig) nooit echt lichamelijk agressief is (of zou kunnen worden). Zou hij ook niet kunnen want daar is hij te oud voor.

Maar wij hebben ook al sinds we hier wonen (nu al minstens 6 jaar) problemen met hem. En er zijn wel af en toe betere momenten geweest maar ik kan alleen maar zeggen dat zo’n mensen niet veranderen... Bij ons zijn het allemaal kleine dingetjes zoals vuil op onze parking gooien, onze vuilbak op het terras verschuiven (don’t ask me why :’) ), langs het balkon naar binnen proberen te kijken (je schrikt toch wel als je plots zo’n kop ziet), klagen bij de huisbaas over belachelijke dingen.
Vandaag probeerde hij ook nog op mijn moeder te spugen via het balkon aan de straatkant, was bijna op de hond (en dan snel zijn hoofd terugtrekken natuurlijk).

Dat de politie niets kan doen bij jullie is eigenlijk gewoon belachelijk... Dat je maar moet wachten tot je een mes in je hebt steken zeker...
Heeft het trouwens geen invloed op jullie relatie? Aangezien je vriend echt niet even ergens anders wilt wonen? Tuurlijk zit je er samen in maar ik kan me toch voorstellen dat die stress soms toch ook wel invloed kan hebben op jullie relatie. :o

Verder vind ik de tips over dat je je honden broekjes zou kunnen aandoen een beetje ‘stom’.. Volgens mij gaan je buren daar echt niet op letten en aangezien jouw honden niet plassen in de gang heb jij niks te bewijzen. Daarbij zullen ze dan waarschijnlijk ook wel iets anders verzinnen. Dat je honden door hun broekje plassen ofzo. :+

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 12:02

Nee klopt de honden broekjes aan doen gaat niet heel veel uithalen. Het feit dat de plassen veel te groot zijn voor de honden die wij hebben doet ze namelijk ook niet veel.

We hebben gelukkig al zo'n kijkgaatje in de voordeur dus dan kan ik wel zien wie we ervoor staat. Dan weet ik dus precies wanneer ik de deur niet open moet doen :D

Hij heeft zonet weer even een paar minuten aangebeld en geschreeuwd. Wij zaten boven dus behalve de reactie van de honden niet veel van meegekregen.

Ik ga zo even bellen naar in elk geval één huis. Verder is het wachten tot maandag.

Edit: politie komt er weer aan. Puppy met blaasontsteking mag niet op stukje gras op balkon plassen en dat moet an schreeuwend en scheldend duidelijk gemaakt worden. Heb het gelukkig kunnen opnemen.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:07

Maar dat zou ik gewoon weer melden hoor! Blijven melden.. zeker als hij dreigt. Het hakt misschien nu niets uit maar het staat dan mogelijk wel geregistreerd!

purny

Berichten: 27574
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:11

Jammer dat door de huidige bezuinigingen het er tegenwoordig zo aan toe moet gaan. Blijkbaar moeten er eerst gewonden of erger nog doden(ik hoop dat dit niet zal gebeuren bij jou) voordat er überhaupt stappen kunnen worden ondernomen om deze man te kunnen helpen en stoppen.
Zelf heb ik ook een psychotische buurman. En daar word je niet vrolijk van.
Ik hoop dat je een beetje rust krijgt

friendly
Berichten: 8402
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:11

Wiens huis is het nou? Puppy gewoon laten plassen. Als jullie je niet veilig voelen om met puppy naar buiten te gaan is dit toch de enige optie... Maandag meteen woningbouw bellen inderdaad om voor urgentie te zorgen. Dit gaat uit de hand lopen als je niet snel weg bent vrees ik. Oh wat lijkt mij dit eng zeg... Sterkte TS...

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 12:13

oliebol, politie wil niet langskomen. Of in elk geval, er is een melding gemaakt en misschien komt er iemand langs. Maar hij houdt ons zo goed in de gaten dat hij geheid achter ons aan komt...

Maar om hier nou 112 voor te bellen...

Telpeva

Berichten: 14837
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:15

Wat een malloten... je mag niet naar buiten van ze 'want dan heb je een probleem' en dan vervolgens mekkeren als je je hond met een blaasontsteking (wat imo niet eens relevant is, het is jouw huis, jouw balkon, jouw keuze) op het balkon laat plassen. Die heeft ze echt niet op een rijtje!

StonedRomy

Berichten: 7547
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:16

112 intypen en bij de hand houden. Desnoods nog een flesje deo of weet ik het meebrengen. Je honden zullen uitgelaten moeten worden en als de politie niet wilt komen...

jasmijn16

Berichten: 961
Geregistreerd: 19-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:18

Ik zou de mobiel bij de hand houden met 112 zodat je meteen kan bellen en gewoon naar buiten gaan met de hond, draait de buurman door dan draai je je om, ga je weer terug naar je huis, bel je 112 en zeg je dat je wordt bedreigd en doodsbang bent en je je huis niet uitdurft, dat er gister politie is langsgeweest maar dat het nu alsnog escaleert.

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:23

Gewoon naar buiten gaan en 112 in de aanslag houden. Als hij wat doet dan is het juist mooi, want dan moeten de woningstichting en politie zeker in actie gaan komen. Dan kan het probleem vanavond opgelost zijn.

(Is makkelijk gezegd, weet ik.)

Shadow0

Berichten: 43537
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:26

Kaus, iemand anders in de buurt die wel mee wil om uit te laten, zodat je er niet alleen langs hoeft?

Verder zou ik zeggen: opnemen! Camera aan dus. (Geen idee eigenlijk of je camera en bellen tegelijk kunt doen.)

boyca
Berichten: 1090
Geregistreerd: 14-12-11

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:32

Je kan ook live gaan op facebook

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:34

boyca schreef:
Je kan ook live gaan op facebook


Dat is een goeie.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 12:39

Ik ga zo samen met mn vriend, camera aan, zakmes mee (niks raars aan als je met honden loopt imo) en 112 ingetypt.

Heb mijn moeder gevraagd of ik naar haar toe mag maar dat vindt ze onzin. -O-

XxChelsey1xX

Berichten: 1290
Geregistreerd: 23-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:42

Kaus, heb even alleen jou reacties gelezen maar het enige wat ik kan denken is wtf...
Dit valt inderdaad gewoon onder pesten en volgensmij zelfs onder stalken?

Wat betreft de camera, zolang je je geen openbare ruimte filmt mag het wel. Wij hebben een camera in de achtertuin omdat er steeds dingen gejat werden. Maar in een flat gaat dat dus lastig.

En echt ik heb respect voor je dat je het zo lang uit houdt! Ik was allang al geflipt. Zeker toen ik die reactie las dat die buurman een schop richting de pup had gegeven dacht ik al: had ie bij mij moeten flikken! Had hem mooi een trap terug verkocht! (ookal schiet je daar natuurlijk niks mee op :( )

Politie is waardeloos, er moet eerst iets gebeuren voordat er daadwerkelijk wat wordt gedaan. Dit is algemeen bekend geloof ik...
Kun je niet een bericht met foto's/video's op facebook zetten? Laat die zooi maar viral gaan! Live gaan etc. Of misschien de tv erbij halen (ivm stalking?)

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:43

Birdie60 schreef:
boyca schreef:
Je kan ook live gaan op facebook


Dat is een goeie.


om het nog meer te laten escaleren ja, niet doen dus.
Wel meldingen blijven maken bij politie en woonstichting.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37370
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:46

Ik lees al even mee en wat een ellende :(:) . Als je bij niemand terecht kan voorlopig en de situatie me niet echt veilig meer lijkt is gezien het weer en seizoen misschien op een camping gaan staan een optie? Niet ideaal maar dan heb je een veilige plek. Koop desnoods een spotgoedkope caravan en zet die neer. Voortent erbij voor je zooi en dan heb je even lucht.

Hopelijk doet de politie wat, en heel crue als de boel escaleert met wandelen dan moeten die wel komn en hopelijk gaan er dan ergens ogen open.

Anoniem

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:53

Wat een ellende zeg. Idioten heb je in de wereld.

Volgens mij moet het eerst echt escaleren voordat er iets aan gedaan wordt...