Beschuldigd door buren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zonnebloem18

Berichten: 24844
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:25

Wat een rotsituatie zo, hopelijk kan de politie iets voor jullie betekenen. Ik zou niet te veel verwachten van de woningbouw, die kunnen vaak ook niet zo veel. Verhuizen is dan nog de beste en makkelijkste optie.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:26

Hey griet, sterkte daar. Ik vind dat jullie hier goed mee omgaan!

zonnebloem18

Berichten: 24844
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:28

Kunnen jullie vannacht ergens anders terecht voor het geval de politie weinig indruk maakt??

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:28

Wat een gekkie die buurman.. Wel een enge situatie maar ik geloof dat jij er aardig cool onder bent en blijft! Goed hoor!

noviceh

Berichten: 4788
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:43

Ik val er zo middenin, maar wat moet dit vreselijk zijn voor jullie! Hopelijk komt er binnenkort meer rust.

Movement

Berichten: 1536
Geregistreerd: 01-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:44

Ik vind het knap dat jullie dit zo goed volhouden! Ik was hem allang gepeerd. :')

Otti1977

Berichten: 3044
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:46

Jeetje zeg! Ik lees stilletjes mee..maar moest even reageren..ben heel erg benieuwd hoe dit straks afloopt..

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:53

Lees dit topic al sinds je openingspost in stilte mee.
Voel nu toch wel de behoefte om te reageren.

Wat een bizarre situatie! Je bovenbuurman heeft duidelijk een psychiatrische stoornis.

Heel veel sterkte gewenst Y;(

idylle
Berichten: 5807
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 00:04

Jeetje wat heftig TS! Hopelijk kan de politie inmiddels wat meer voor jullie betekenen ipv alleen maar met de buurman praten.
Succes!

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 00:07

Oh wauw, ik heb even alleen alle berichten van jouzelf gelezen, maar mijn god wat een drama. Ik hoop dat het enigsinds allemaal nog wat normaler gaat worden en er wat meer rust komt.
Zou fijn zijn als ze een keer daadwerkelij optreden voordat alles helemaal uit de hand loopt.....

Succes !

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 00:12

Even een update, valt eigenlijk niet veel te vertellen.

Politie kwam met drie man sterk. Hebben eerst bij hem aangebeld en gezegd dat hij de zooi moest opruimen. Dat heeft ie met veel tegenzin en gescheld gedaan. Vervolgens heeft hij een verhaal vol leugens opgehangen. Nogmaals veel gescheld, agent zegt 'Buren zeggen ook dat je ze uitscheldt op straat en aan de deur?' Vervolgens zegt de buurman 'Nee hoor, ik scheld ze niet uit.' Uhuh. >;)

Toen hier een gesprek gehad, onze kant vertelt. Ondanks dat agent natuurlijk objectief moet blijven snappen zij, zonder woorden, ook wel dat er bij hem iets niet helemaal goed gaat.

Hij heeft ook tegen de agenten gezegd dat als wij hem op straat tegenkomen we een groot probleem hebben. Ik voel me ondertussen echt niet meer veilig hier en wil eigenlijk het huis überhaupt niet meer uit. Ik heb alleen nergens om heen te gaan behalve de ouders van mn vriend maar hij wil niet mee. Om daar nou in mn eentje te gaan zitten is ook niet alles.

Wel ben ik mijn vriend steeds meer aan het overtuigen te verhuizen. Maar bah, daar hebben we allebei geen zin in. We wonen hier prachtig en nu pas zo'n 9 maanden. Waren van plan hier minstens vijf jaar te blijven wonen dus we hebben er ook redelijk wat geld in zitten qua verven (het zag er ook niet uit met roze deurposten en groene deuren). Dat geld krijg je natuurlijk niet meer terug.

Daarnaast is het aanbod in de omgeving die wij zoeken enorm klein. Dan moeten we dus echte onze hoop vestigen op een spoedmodel en ik vermoed dat we daar niet voor in aanmerking komen.

Edit: politie heeft zelf ook gezegd dat ze eigenlijk niks gaan doen tenzij hij ons daadwerkelijk slaat of zo. Nu hebben wij een voordeur van een dun houtje waarbij ik daadwerkelijk bang ben dat hij m intrapt. Volgens mij zit er bij de buurman geen stap tussen slaan en neersteken. Hij was ook volledig onder de invloed toen ze bij hem aanbelden.

Wel fijn om te lezen wat jullie er van vinden ook. Begin soms toch te denken dat het wel allemaal aan ons ligt en dat we ons aanstellen...

noviceh

Berichten: 4788
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 00:21

Een veilige, rustige omgeving is veel meer waard dan een beetje geld en een bos naast de deur. Ik zou verhuizing dan ook zeker serieus overwegen.

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 00:28

Kan heel goed begrijpen waarom verhuizen de laatste optie zal zijn.
Misschien kun je bij de woningbouw peilen hoe groot de kans is dat hij uit huis gezet wordt?

Vooral dat wangedrag blijven melden bij de politie. Met een veel geluk wordt hij een paar weken opgenomen binnen de GGZ.

x_Nadia

Berichten: 1368
Geregistreerd: 17-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 00:34

Ik heb niet alle reacties gelezen maar over het plas incident....

Wat is met katten? Mijn oude kater die plaste buiten ook wel eens tegen een muur, vraag me niet hoe maar hij deed het :')

LibertyLucky

Berichten: 966
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Delft

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 00:39

Wat naar allemaal
Verschrikkelijk om zo te moeten wonen

Daar weet ik alles van en de politie doet er nauwelijks iets aan

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 00:44

Vreselijk zeg...
Zoveel mogelijk getuigenverklaringen proberen te regelen.

Het lijkt me vreselijk eng om in jullie situatie te zitten, en te weten dat die deur dun is, en er niets gedaan kan worden nog.

Ies_

Berichten: 2891
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 00:53

Wat vreselijk zeg, ik kan me voorstellen dat je je erg onveilig voelt! Ik heb hiervoor particulier gehuurd, maar sindskort ook een woning via de woningbouw. Een week voordat we hier kwamen wonen is onze voordeur ingeslagen door de buurman, zijn gedrag lijkt erg op het gedrag van jouw buurman. Het enige wat hier gewerkt heeft is oneindig blijven melden. Momenteel is hij erg rustig omdat de woningbouw dreigt met uitzetting, we horen hem enkel af en toe binnenshuis te keer gaan. Voor nu wil ik je aanraden om te blijven bellen naar de woningbouw én de politie. Hou moed!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 03:06

noviceh schreef:
Een veilige, rustige omgeving is veel meer waard dan een beetje geld en een bos naast de deur. Ik zou verhuizing dan ook zeker serieus overwegen.


Nou idd, ik zou voor mijn veiligheid en woongenot kiezen ipv wachten tot hij jullie in elkaar slaat of het huis in de hens steekt.
Jammer dan van het huis en de omgeving, maar daar kunnen jullie nu ook niet van genieten.

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 07:26

Nou lekker dan die buurman. Ik ga alleen wel met mn voorgangers mee :)

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 07:30

Oh ts wat een nachtmerrie!
Maar zeg nou eerlijk, is die plek nou echt zo belangrijk? Je veiligheid staat toch op 1? Snel je boeltje pakken en een ander huis zoeken. Dit is toch geen doen zo.... Wil je neergestoken worden of inelkaargeslagen alleen om op de ideale plek te wonen?

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 07:36

Het jammere hiervan is dat het échte probleem niet wordt aangepakt.
De TS is no niet het probleem, die buurman is het probleem. En die kan lekker blijven wonen waar hij woont totdat er weet ik hoeveel mensen verhuisd zijn. Zo jammer dat woningbouw etc dát niet aanpakken. Want het probleem verdwijnt misschien voor de TS bij verhuizen, maar an sich is het niet opgelost natuurlijk. Het zijn alleen andere mensen die ermee te maken krijgen.

idylle
Berichten: 5807
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 07:53

Liezel1 schreef:
Het jammere hiervan is dat het échte probleem niet wordt aangepakt.
De TS is no niet het probleem, die buurman is het probleem. En die kan lekker blijven wonen waar hij woont totdat er weet ik hoeveel mensen verhuisd zijn. Zo jammer dat woningbouw etc dát niet aanpakken. Want het probleem verdwijnt misschien voor de TS bij verhuizen, maar an sich is het niet opgelost natuurlijk. Het zijn alleen andere mensen die ermee te maken krijgen.


Toch zou ik er niet op wachten tot de woningbouw er iets mee doet.... Want daar lijkt het nog niet erg op dat die er wat tegen gaan/kunnen doen. Ik zou toch echt eieren voor mijn geld kiezen en vertrekken.

Jolien87

Berichten: 17474
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 07:59

Het is toch triest dat er eerst iets volledig uit de klauwen moet lopen alvorens er iets wordt aangepakt. En dat zo'n laml*l met droge ogen kan liegen waar iedereen bij staat.

hannatjuh
Berichten: 832
Geregistreerd: 04-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 08:05

Wat een verhaal ts. Heel naar gewoon.

Met je gekke buurman zou ik het ook niet weten. Sowieso iedere keer de politie bellen en filmen wat hij doet tijdens dat hij bij je voor de deur staat.
Misschien nog andere instanties bellen zoals ggz oid? Misschien weten hun nog een route die je kan bewandelen.

De honden zou ik toch even op logeren uitsturen en/of zelf een camera ophangen. Jammer dan dat het niet mag. Nood breekt wet.
Mocht je daardoor bewijs hebben dat het niet jullie honden zijn die daar plassen. Even bij iedereen een briefje in de bus, die jullie pest, met dat je bewijs hebt en mocht er ooit nog een valse beschuldiging gedaan worden dat je ze dan aanklaagt voor laster.

Mensen mogen en kunnen dit echt niet zomaar doen.

Babootje

Berichten: 26342
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 08:09

Kaus schreef:
Dat is best een hele goede, Faline! Dat gaan we dan wel eerst goed afspreken met de woningbouw en de buren zodat ze daarna niet komen met 'dan hebben jullie nu zeker zelf water met gele kleurstof op de grond gegooid zodat het lijkt alsof het niet jullie honden zijn'. Dat is namelijk nogal het niveau van de buren...


Misschien staat je verwarde buurman wel te plassen.
Cameraatje ophangen kan wel hoor. Maar voor eigen gebruik. Maakt in ieder geval voor jezelf wel helder wie dat dan doet.