Wasmachine pauzeert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

malih

Wasmachine pauzeert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-18 11:52

Hallo wassende bokkers!

We hebben nu 4 jaar een samsung wasmachine en sinds 3 weken doet hij raar. Tijdens het wassen pauzeert hij bij 53 minuten. Wanneer je dit ontdekt en je drukt opnieuw op start gaat hij vrolijk verder waar hij gebleven is.

Het gekke is dat hij het niet altijd doet. Soms hebben we de storing wel en soms kan ik 5 wassen draaien zonder dit probleem.

Filter heb ik gister gecontroleert. Maar gister deed hij het weer na het schoonmaken. Heb de machine ook al op 90 graden en op ecotrommelreiniging gedraait.

Iemand enig idee vind het zo vaag dat de melding niet altijd aanwezig is.

manonutjuh

Re: Wasmachine pauzeert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:58

Geen verstand er verder van van, maar een poosje de stroom eraf al geprobeerd?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 12:15

Toevallig bij aanvang van centrifugeten dat het mis gaat? Kan zijn dat ie van zijn eigen bewegen verkeerd signaal krijgt en in storing gaat ofzo.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 12:22

Ai, dat is waarschijnlijk een computer probleem. Mijn Samsung heeft dat ook gehad, gelukkig toen hij net 3 maanden in huis was en dus nog in de garantie viel. Ze hebben de computer vervangen en sindsdien is het probleem verholpen. Ik zou gewoon even contact met ze opnemen, hij valt buiten de garantie maar van een wasmachine mag je verwachten dat hij langer dan vier jaar mee gaat.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-18 13:12

manonutjuh schreef:
Geen verstand er verder van van, maar een poosje de stroom eraf al geprobeerd?

Nee nog niet geprobeert. Dat ga ik even doek thnx!

@bienotje. Nee echt tijdens het wassen zelf. Hij gaat ook direct verder zodra je weer op start drukt.

@tazzy ohh jeej klinkt als een heel duur grapje. Maar vind het raar dat hij het dus niet elke keer doet. Als er een fout in het besturings systeem zit zou je denken dat hij het bij elke melding doet. Wasmachine heeft zelfs nog 3/4 in de opslag gestaan. Dus feitelijk is hij minder dan 4 jaar gebruikt.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 13:23

Onze machine deed het ook niet altijd, je kon er ook geen patroon in vinden. Het besturingssysteem was prima, de computer had kuren. Deze bleek later bij doormeten ook echt defect te zijn. Wat de kosten daarvan zijn durf ik niet te zeggen aangezien hij bij ons nog volledig onder de garantie viel. Toch zou ik zeker aansturen op coulance aangezien de machine nog zo jong is.