Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bambi1995 schreef:Ik laat dit alles niet overkomen op hem hoor. Ik doe gewoon normaal tegen hem en steun hem ook. Ik laat hem wel met rust, hij begon met praten vandaag. Dit alles zit allemaal in mijn hoofd. Ik weet ook weer waarom ik beter geen topics meer kan plaatsen hier. Je word altijd behandeld als of je niet deugd.

CalipsoLover schreef:Herken je situatie heel erg, ik was ook verliefd op een jongen toen ik 16 was die niet alleen nog niet zolang single was maar ook zojuist z'n oma had verloren en toen heel kortaf deed tegen me. Ten eerste is het logisch, hij heeft veel verdriet en waarschijnlijk niet zoveel zin om te praten. Dat heeft niet meteen iets met jou te maken, ik zou hem dus nu ook niet lastig gaan vallen met je gevoelens op dit moment. Vraag eens hoe het met hem gaat en als hij erover wil praten je een luisterend oor wilt zijn voor hem, en je hem verder even met rust zult laten en hij je mag appen wanneer hij dat wilt. Zo merk je het ook snel genoeg.
silverdapple schreef:Ik bedoelde mijn reactie niet banketstaaf hoor! Ik had juist gehoopt dat het je wellicht zou helpen de situatie wat te relativeren zodat je je minder onzeker voelt.
ik waardeer jou advies wel heel erg!
CalipsoLover schreef:Herken je situatie heel erg, ik was ook verliefd op een jongen toen ik 16 was die niet alleen nog niet zolang single was maar ook zojuist z'n oma had verloren en toen heel kortaf deed tegen me. Ten eerste is het logisch, hij heeft veel verdriet en waarschijnlijk niet zoveel zin om te praten. Dat heeft niet meteen iets met jou te maken, ik zou hem dus nu ook niet lastig gaan vallen met je gevoelens op dit moment. Vraag eens hoe het met hem gaat en als hij erover wil praten je een luisterend oor wilt zijn voor hem, en je hem verder even met rust zult laten en hij je mag appen wanneer hij dat wilt. Zo merk je het ook snel genoeg.

) Maar dat is natuurlijk anders dan iemand die je nog maar pas kent... Zou gewoon even afwachten en de tijd zal het zeggen.
(doe ik overigens niks mee natuurlijk).