Ik loop al een tijdje rond met dat ik eens langs wil bij een paragnost. Nu lees en hoor ik veel om me heen dat er heel veel "kwakzalvers" zijn en ik denk ook wel dat iemand je moet liggen en andersom om tot het beste resultaat te komen.
Nu ben ik een hele tijd terug al eens bij een man geweest (magnetiseur), maar bij binnenkomst voelde ik al dat het voor mij niet ging doen wat het moest doen. Deze man vroeg me vanaf het eerste moment de kleren van mijn lijf om vervolgens daaruit ongeveer logisch passende antwoorden op terug te geven
Naar mijn mening moet ik mijn mond niet open hoeven te doen en moet een paragnost precies kunnen vertellen waar ik voor kom...
Ik heb nu wat paragnosten op het internet opgezocht maar die vragen gewoon €70,-.. niet dat ik dat er niet voor over heb, maar ik lees overal dat "de echte" dat bedrag nooit vragen..
Ik heb al wat vragen aan bekende gesteld ofdat hun goede ervaringen met paragnosten hebben en ik hoop snel een goede naam te mogen ontvangen.. maar ik wilde ondanks dat toch mijn vraag hier ook neerleggen in een boktforum.
Hoe selecteren jullie uit? Hoe ben jij aan een goede paragnost gekomen? en voor de mensen die evt een goede hier in brabant weten.. heb je tips wat betreft namen voor me?
Verder zijn ervaringsverhalen ook altijd welkom! Blijf dat heel bijzonder vinden!
ps. ik hoef geen reacties over dat het onzin is oid. Ik respecteer dat mensen er niet in geloven, respecteer mij ( en andere) dan ook dat wij wel in "het meer tussen hemel en aarde" geloven alsjeblieft
Alvast bedankt!