Das pech, internet weg. Help?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NogSteedsGek

Das pech, internet weg. Help?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-18 18:16

Ik heb een probleempje met mijn HP Elitebook 840 G1. Af en toe wordt ik spontaan van internet geknikkerd. Het wifi symbool ziet er uit als lege boogjes met een sterretje erbij. Als ik er op klik om een netwerk te selecteren staat mijn router er niet tussen. Na even wachten (minuutje) verschijnt mijn netwerk weer in de lijst en kan ik probleemloos verbinding maken tot het zelfde euvel zich weer voor doet (geen peil op te trekken maar zit vaak wel minstens een half uur tussen, soms (veel) langer, soms ook niet). Probleem lijkt echter niet in de router te zitten want op mijn mobiel en ipad heb ik hier geen last van. Laptop draait op Windows 10 en alle drivers die met netwerk te maken hebben heb ik geupdate/opnieuw geïnstalleerd.

Bekend probleem of niet? En weet iemand misschien de oplossing? Google maakte mij niet veel wijzer.

Yessy

Re: Das pech, internet weg. Help?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 18:26

Ik heb hier net zoiets gehad, op de macbook steeds even het internet eruit en op alle andere apparaten in huis niet. Ik heb net zolang met Ziggo aan de lijn gehangen tot zij het moment mee konden maken dat het gebeurde want ze verklaarden me voor gek. Vervolgens hadden ze geen idee wat de oplossing was maar om mij het gevoel te geven dat ze wat probeerden is de router/modem vervangen en sindsdien geen last meer :)

Shirley

Re: Das pech, internet weg. Help?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 18:30

Router een keer resetten wil ook wel eens helpen :j