Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Waarom vind je het raar ze op de koffie bij jou te vragen?
Ene keer daar, andere keer vij jou is toch prima?
Ik vind het persoonlijk vreemder om jezelf bij een ander uit te nodigen dan een ander bij jou thuis uit te nodigen.
moonsparkle schreef:Ik ga het eens proberen. Kijken wat er uit voort komt.
Magrathea schreef:Hier verschilt het een beetje met wat er handig uitkomt. Ga ik gamen met een vriend dan gaan we naar hem want hij heeft een Wii-U. Gaan we een bordspelletje doen dan doen we dat hier want wij hebben een grotere tafel en 2 van de spelers wonen hier in de flat dus dan is dat makkelijker. En als mijn vriend geen zin heeft in bezoek gaan we naar iemand anders toe.
Mijn vriend heeft vrienden die onlangs zijn verhuisd naar een halfuur treinen verderop. Daar gaan ze ook nooit langs, behalve op verjaardag ofzo. Dat heeft weinig te maken met geen zin hebben denk ik, meer met dat wij nu als het ware in het midden wonen van iedereen van zijn vriendengroep, dus dan is hierheen komen het makkelijkst. (En we hebben die grote tafel. Het is een D&D groepje.)
Liesje1611 schreef:Magrathea schreef:Hier verschilt het een beetje met wat er handig uitkomt. Ga ik gamen met een vriend dan gaan we naar hem want hij heeft een Wii-U. Gaan we een bordspelletje doen dan doen we dat hier want wij hebben een grotere tafel en 2 van de spelers wonen hier in de flat dus dan is dat makkelijker. En als mijn vriend geen zin heeft in bezoek gaan we naar iemand anders toe.
Mijn vriend heeft vrienden die onlangs zijn verhuisd naar een halfuur treinen verderop. Daar gaan ze ook nooit langs, behalve op verjaardag ofzo. Dat heeft weinig te maken met geen zin hebben denk ik, meer met dat wij nu als het ware in het midden wonen van iedereen van zijn vriendengroep, dus dan is hierheen komen het makkelijkst. (En we hebben die grote tafel. Het is een D&D groepje.)
Een watte? Drank & Drugs groepje?