Problemen met TNT (postbezorging)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Problemen met TNT (postbezorging)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 17:30

Nu heb ik eergisteren een dingetje besteld welke als brievenbuspost verzonden is met track en tracé. Nu staat mijn pakketje sinds gister als bezorgd te boek terwijl ik niks ontvangen heb. Inmiddels bij de buren rond gevraagd, maar ook daar is geen post voor mij aangekomen.
Ik baal hier zo verschrikkelijk van!
Gisteren heb ik contact op genomen met de postbezorging en fatsoenlijk om opheldering gevraagd hoe dit nu zit. Ik werd door een medewerkster nogal onprofessioneel geholpen met een verhaal waar ik werkelijk geen touw aan vast kon knopen. Zo slordig vind ik dit!

Maar goed, om op het pakketje terug te komen, het pakketje was idd uitgescand en hierdoor niet meer traceerbaar. Tip van de postmedewerker om 2 dagen te wachten omdat er een mogelijkheid bestond dat het pakketje alsnog afgeleverd zou kunnen worden.
Nu heb ik de “mazzel” dat ik met regelmaat verkeerde post bij mij bezorgt krijg. Hierover heb ik diverse malen contact gehad met tnt-post om een klacht in te dienen. Nu is daar een paar keer ook daadwerkelijk een klacht in behandeling genomen, echter kan dit alleen wanneer ik ook de bezorgdag weet te melden.
…Tja, ik heb geen brievenbus in mijn voordeur, maar ééntje in de portiek van het appartementencomplex en ik ledig niet elke dag mijn brievenbus. Dus kunnen ze daarvan geen klachtmelding maken. Eigenlijk vind ik dit van de zotte omdat ik met regelmaat verkeerd bezorgde post krijg, maar er vervolgens niets mee kan doen. En eigenlijk verplicht wordt om mijn brievenbus te checken op verkeerd bezorgde post. Da’s toch krom?! Of ben ik nu gek?
Als consument zijnde moet ik er toch op kunnen vertrouwen dat de postbezorging correct uitgevoerd wordt en niet dat ik als consument hun werk op moet lossen om alsnog te zorgen dat de post op het juiste adres terecht komt?

Nu had ik de stille hoop dat mijn pakketje vandaag binnen zou komen, maar je voelt hem waarschijnlijk al aankomen, vandaag ook geen pakketje in de bus. Al met al is de kans dus groot dat mijn pakketje elders bezorgd is en ik vervolgens met een hoop gedoe opgezadeld wordt mbt mijn pakketje.

Nu probeer ik de winkel waar ik mijn pakketje besteld heb te bereiken, maar stom genoeg wordt de verbinding elke keer verbroken en krijg ik geen contact met hun.
…Precies iets wat je er wel bij kan gebruiken, ik sta inmiddels bijna te koken van onmacht en woede. Wat een kromme bende bij tnt zeg!

Heeft iemand van jullie mss nog tips waar ik wat mee kan? Of optie’s zodat er ook daadwerkelijk wat gedaan wordt met, maar ook aan, het steeds terugkerende probleem foutief bezorgde post?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 17:34

Hier ook vaak problemen, niet alleen met TNT maar ook bij DHL.
Wij hebben bedrijf aan huis en zitten vaak te wachten op materiaal.
Vinden we elke keer een kaartje in de bus: niet thuis.
Er hangt met koeieletters voor op de brievenbus: ingang om de hoek met tekening erbij en een bel.
Ze stoppen aan de weg en gooien een kaartje in de bus.
Ik heb klachten ingediend maar helpt echt niet.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 17:58

Birdie60 schreef:
Er hangt met koeieletters voor op de brievenbus: ingang om de hoek met tekening erbij en een bel.

Goh herkenbaar!
Bij mijn ouders ook altijd hetzelfde liedje.

Ts geen tips. Maar blijven klagen, heeft hier wel gewerkt voor een paar maanden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 18:14

Ja joh, maar het wordt niet eens in behandeling genomen!

Zo heb ik een aantal jaar geleden een overstap gemaakt tijdens mijn abonnement van toen nog UPC. Hierdoor zou ik een nieuwe mediabox e.d toe gestuurd krijgen. Nou prima tot zover. Echter na geruime tijd gewacht te hebben vroeg ik mij af waarom ik nog steeds geen nieuwe mediabox gekregen had. Dus gebeld met UPC en zij wisten mij te vertellen dat het pakket al lang bezorgd was en er een handtekening voor aflevering geplaatst was. Ik sloeg steil achterover! Ik heb nooit wat gekregen en evenmin is er iets aangeboden op mijn adres. Ook geen kaartje in de bus oid.
Dit is een hele touwtrekkerij geweest om mijn gelijk te halen, er ging nog een hele tijd overheen om mijn benodigde mediabox en toebehoren in huis te krijgen. Erg vervelend en in de tussentijd zat ik wel zonder tv, internet en telefoon.
Dus ook al zo'n strakke actie van TNT _-:(

snorkel1986

Re: Problemen met TNT (postbezorging)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 18:37

Ha Ha hier ook TNT problemen de bezorger toetert ruim 100 meter van ons huis af en komt zijn bus niet uit ( in de hele buurt) ook kan alles door het raampje groot of klein pakket omdat hij bang is voor de hond zelfs als hij in de kennel of binnen zit... {:)-:( echt schiet mij maar lek en ik en meerdere buren maken elke keer een klacht aan nu eindelijk bericht gekregen dat er meerder meldingen zijn en er wat aan gedaan gaat worden

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 00:09

Het bedrijf dat post bezorgd heet postnl ;) Tnt is een pakketbedrijf.

Daarnaast, ze kunnen alleen maar een bezorgklacht aanmaken als ze weten op welke dag dat het fout gaat. Tegenwoordig worden wijken lang niet altijd door de zelfde bezorger gebracht. Dus als ze niet weten welke dag, weten ze ook niet wie de fout maakt. Je kan ook eens proberen een bezorger vriendelijk aan te spreken. Meestal is er wel een reden waarom het op een bepaald adres fout gaat. Een heel goede bezorger kan daarvan een aantekening maken, of je doorverwijzen.

Wat betreft het pakketje, heb je een standaard brievenbus waar bv een bol.com brievenbusdoos goed in past? Zo niet, dan is de kans aanwezig dat het gewoon niet gepast heeft en dat de bezorger het pakje bij een postpunt heeft afgegeven en het briefje niet in de bus gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 08:28

Alle normale brievenbus pakjes passen door mijn brievenbus gelukkig. Het pakje wat ik verwacht zit in een grote envelop, dat past altijd.

Ik wist idd dat ze beslist de bezorgdag nodig hebben en waarom was mij ook duidelijk idd. Het is alleen erg raar, vind ik tenminste, dat ik nu verplicht ben om elke dag mijn brievenbus te checken of er foutief bezorgde post inzit. Zoveel post krijg ik niet, dus als ik mijn brievenbus 1x in de 3á4 dagen leeg haal is dat voor mij prima.

Een tijd terug trof ik een postbezorger welke ik ook gevraagd heb hoe dat nu kan. Een helder antwoord had de beste man niet en verwees mij door naar de klantenservice voor het indienen van een klacht. Van het kastje naar de muur dus en terug naar af :(

Zo kreeg ik een 2-tal maanden terug een rouwbrief in de bus. Op de envelop stonden 3 adressen welke mij onbekend waren en evenzo de naam van de geadresseerde. Ook hier heb ik voor gebeld en kon men niks doen. De brief moest ik maar terug sturen en einde verhaal.

Ik snap best dat er eens post in de bus ligt welke niet van mij is en dat dit kan gebeuren. En ik ben ook niet beroerd om het alsnog op het juiste adres te bezorgen, maar dat houdt een keer op natuurlijk. Als post van anderen bij mij komt, zal er ook post van mij bij anderen terecht komen. En ik wil wel geloven dat niet iedereen zo aardig is om het alsnog bij het juiste adres af te leveren.
Je kan als consument toch aardig de sjaak zijn als belangrijke post elders bezorgd wordt en jij daardoor in de problemen kan komen. Ik geloof niet dat bv uitkerende instanties zo geloofwaardig staan tegenover het excuus dat men nooit een schrijven gehad heeft.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 08:45

Birdie60 schreef:

een ding maken bij de weg waar ze de pakketjes in kunnen doen! Misschien werkt dat.

Maar succes TS, ik koop dingen tegenwoordig wel op beursen of in winkels. Ben dat hele pakketbezorgen beu. :n

Zeker nadat dpd een keer geen zin had om 3 trappen op te lopen en een random huisnummer aan de andere kant van de straat op had gegeven en had vermeld "heb aangebeld en was niet thuis en dus ook bij de "buren" aangebeld en die waren er ook niet". Gewoon leugens, ik was de hele dag thuis aan het wachten op mijn pakketje. Had longonsteking en was niet fysiek in staat om dingen te kopen in een winkel. Was zooi voor mijn hamsters. -O-
Moest toen veel moeite doen, auto regelen en pakketje ophalen. Want ding was te groot voor op de fiets. :n Heb direct een flinke klacht ingediend.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 09:21

heb je al navraag gedaan bij het dichtstbijzijnde post ophaal punt? Soms ligt het ineens daar zonder briefje.
Heb ook al vervelende ervaring gehad helaas

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 09:42

Ik dacht altijd dat degene die het pakket verstuurd verantwoordelijk is of het goed aankomt.
De verstuurder moet ook Post.nl aanspreken.
Vervelend is het wel.

Onze pakketbezorger baalt van mijn buren. Die bestellen veel en zijn nooit thuis.
Ik neem altijd braaf de pakjes aan. Bezorger vindt dat sneu voor mij.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 09:58

je bent niet verplicht pakketjes aan te nemen voor buren hoor. Ik bestel ook best veel en niet alles kan op een bezorgpunt bezorgd worden. Dus ik vraag mijn buren altijd het pakketje niet aan te nemen als ze dat niet willen, dan haal ik het gewoon bij het afhaalpunt, daar moet ik meestal toch al naartoe.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 10:18

Ik begrijp dat als je regelmatig verkeerde post krijgt dit erg vervelend is.
Wil je er echt vanaf, dan zou je misschien toch even wat meer zelf moeten ondernemen. PostNL kan niet van alles de schuld krijgen, is namelijk geheel afhankelijk van waarom de post verkeerd bezorgd is.

- adres niet kloppend/ niet bestaand. Vaak zie je dat postcode en nummer niet overeen komen.
- soms wordt er post door gezonden vanuit bedrijven naar “nieuwe adressen” maar hebben ze ooit eens een cijfertje verkeerd ingevuld.
- de bezorger is vaak niet degene meer die de post sorteert, dus de bezorger krijgt een bundeltje en als er tussen jou stapel 1 verkeerde zit. Dan merkt de bezorger hier niets van.

En zo zijn er nog vele opties. Wat je kan doen, als je het echt opgelost wilt hebben:
- onbekende post: controleer adres en kijk of deze wel bestaat.
Is er een retour adres vermeld? Streep alles op de voorkant (inclusief barcodes en postzegel) goed door en schrijf op envelop: retour afzender.
Het doorstrepen van alle codes is belangrijk omdat de machine die anders oppikt en jij weer de post krijgt.
- privé post, gewoon weggooien. Kun je, tenzij wederom retour adres vermeld is niets mee.

Ik begrijp dat het maken van een klacht moeilijk is, jammer dat ze hebt niet lijken op te pakken. Het achterhalen is helaas ook zo moeilijk omdat de post behoorlijk wat stappen langs gaat voor het bij jou ligt.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 10:46

Bovenstaande klopt niet helemaal ik ben zelf postbezorger dus kan een klein beetje uitleg geven. Van je pakketje dit is een fout van de bezorger hij heeft of gescand en niet de data veranderd op zijn mobiel (en geen briefje achter gelaten ofhet zat niet in zijn tas en dit heeft hij niet aangegeven. Maar ze kunnen in ieder geval contact met de bezorger opnemen. Foute brievenbuspost is ook laxheid van de bezorger als het zo vaak fout gaat sinds het nieuwe systeem hebben we idd veel foutlopers ondanks dat het aders gewoon goed is(al kan dit niet volgens de leiding) maar je haalt dit er makkelijk uit en dit gaat dus als je als bezorger oplet eigenlijk nooit fout. Maar om dit aan te pakken moet je toch de dag weten in mijn wijk is er bijv elke dag een andere bezorger ze kunnen wel een algemene klachtmelding brief rondsturen naar alle bezorgers van die wijk maar dat zal waarschijnlijk niets veranderen en de postbode zal niet zelf naar voren komen dus zonder input van de klant zal er helaas niets veranderen. En post zonder retour (met doorgekraste code) kan je gewoon terugsturen hoor 9/van de 10 keer word dw eigenaar daarvan gewoon gevonden.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 12:28

Inxs schreef:
Alle normale brievenbus pakjes passen door mijn brievenbus gelukkig. Het pakje wat ik verwacht zit in een grote envelop, dat past altijd.

Ik wist idd dat ze beslist de bezorgdag nodig hebben en waarom was mij ook duidelijk idd. Het is alleen erg raar, vind ik tenminste, dat ik nu verplicht ben om elke dag mijn brievenbus te checken of er foutief bezorgde post inzit. Zoveel post krijg ik niet, dus als ik mijn brievenbus 1x in de 3á4 dagen leeg haal is dat voor mij prima.

Een tijd terug trof ik een postbezorger welke ik ook gevraagd heb hoe dat nu kan. Een helder antwoord had de beste man niet en verwees mij door naar de klantenservice voor het indienen van een klacht. Van het kastje naar de muur dus en terug naar af :(

Zo kreeg ik een 2-tal maanden terug een rouwbrief in de bus. Op de envelop stonden 3 adressen welke mij onbekend waren en evenzo de naam van de geadresseerde. Ook hier heb ik voor gebeld en kon men niks doen. De brief moest ik maar terug sturen en einde verhaal.

Ik snap best dat er eens post in de bus ligt welke niet van mij is en dat dit kan gebeuren. En ik ben ook niet beroerd om het alsnog op het juiste adres te bezorgen, maar dat houdt een keer op natuurlijk. Als post van anderen bij mij komt, zal er ook post van mij bij anderen terecht komen. En ik wil wel geloven dat niet iedereen zo aardig is om het alsnog bij het juiste adres af te leveren.
Je kan als consument toch aardig de sjaak zijn als belangrijke post elders bezorgd wordt en jij daardoor in de problemen kan komen. Ik geloof niet dat bv uitkerende instanties zo geloofwaardig staan tegenover het excuus dat men nooit een schrijven gehad heeft.

Lastig verhaal. Er zijn altijd adressen waar het heel vaak mis gaat. Het rottige is dat de klantenservice gewoon niet goed doorwerkt dan. Er is nog een 'truuk' die soms kan werken. Zeg dat je het foute poststuk niet weg kan brengen en sta er op dat iemand het komt halen. Over het algemeen sturen ze dan een iemand met een hogere functie om het op te halen.

Ik hoop dat je over dat pakje het bedrijf hebt kunnen bereiken. Die kunnen toch meer omdat ze de betalende partij zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:32

@ Veulen; Ik heb ze de post ook idd al een paar keer laten ophalen, zoals bv de rouwbrief. Als ik de klantenservice bel is ook hun vraag idd of ik het niet kan bezorgen bij het juiste adres, of het kan posten in zo'n rode brievenbus. Eerst was ik nog zo gek, maar ben daar helemaal van genezen. Ze halen het maar op vind ik. Ik blijf geen fouten herstellen waar ik geen aandeel in heb.
Inmiddels heb ik contact gehad met de verkoper en zij wil graag morgen nog afwachten en onderneemt dan actie. Ik ben alleen benieuwd hoe dat zit met mijn betaling als het pakketje echt onvindbaar blijkt. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:42

Blue_flower schreef:
Ik begrijp dat als je regelmatig verkeerde post krijgt dit erg vervelend is.
Wil je er echt vanaf, dan zou je misschien toch even wat meer zelf moeten ondernemen. PostNL kan niet van alles de schuld krijgen, is namelijk geheel afhankelijk van waarom de post verkeerd bezorgd is.

- adres niet kloppend/ niet bestaand. Vaak zie je dat postcode en nummer niet overeen komen.
- soms wordt er post door gezonden vanuit bedrijven naar “nieuwe adressen” maar hebben ze ooit eens een cijfertje verkeerd ingevuld.
- de bezorger is vaak niet degene meer die de post sorteert, dus de bezorger krijgt een bundeltje en als er tussen jou stapel 1 verkeerde zit. Dan merkt de bezorger hier niets van.

En zo zijn er nog vele opties. Wat je kan doen, als je het echt opgelost wilt hebben:
- onbekende post: controleer adres en kijk of deze wel bestaat.
Is er een retour adres vermeld? Streep alles op de voorkant (inclusief barcodes en postzegel) goed door en schrijf op envelop: retour afzender.
Het doorstrepen van alle codes is belangrijk omdat de machine die anders oppikt en jij weer de post krijgt.
- privé post, gewoon weggooien. Kun je, tenzij wederom retour adres vermeld is niets mee.

Ik begrijp dat het maken van een klacht moeilijk is, jammer dat ze hebt niet lijken op te pakken. Het achterhalen is helaas ook zo moeilijk omdat de post behoorlijk wat stappen langs gaat voor het bij jou ligt.

Ik zou niet weten wat ik nog meer zou moeten ondernemen, ik vind dat ik mij al behoorlijk meewerkend op stel naar hun toe.
Wat de poststukken aangaan zijn deze of van de buren naast mij, of van een aantal huizen verder op. En soms van een paar straten verder en soms zelfs van een hele andere wijk welke hier niet eens in de buurt ligt. Het lijkt mij duidelijk dat als het niet mijn adres is, ook niet mijn postcode en evenmin mijn huisnummer dat het idd om laksigheid gaat bij postnl zelf.
Prive post weg gooien ligt niet in mijn straatje, het zou makkelijk zijn uiteraard. Maar heb toch nog zoiets als goed fatsoen en daarbij kan het een belangrijk iets zijn voor de geadresseerde.

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:47

Helaas al 2x gehad dat een brievenbuspakketje 'zoek' was. PostNL doet er niks mee, geeft aan het vervelend te vinden en de klacht intern in behandeling te nemen. Ja ja |o
Kun je met de winkel geen contact opnemen via socialmedia bv.?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:51

Inmiddels heb ik vanmorgen contact kunnen krijgen met de winkel Paris ;-)

Rohol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:52

Hier ook al zo vaak problemen met PostNL gehad. Zowel zakelijk als privé.
Gelukkig zijn er steeds meer webwinkels die klanten de keuze geven om te kiezen uit verschillende aflever mogelijkheden.

Snap best dat het logistiek gewoon onmogelijk is om zonder fouten al die post/pakketten af te leveren. Maar bij PostNL maken ze er wel echt een potje van. En dan over de klantenservice nog niet gesproken! Gisteren een online label via Marktplaats aangevraagd en betaald. Het label echter nooit ontvangen. Contact opgenomen met PostNL, aangezien de betaling aan hen is betaald. Telefonisch zou ik 20 min in de wacht staan, via de chat 15 min. Gekozen voor de chat. Na ruim 15 minuten wachten mijn probleem voorgelegd. Mevrouw antwoordde dat ik hiervoor bij Marktplaats moest zijn, waarop ik reageerde dat ik aan hen betaald heb. Nee, ik moest toch bij Marktplaats zijn en abrupt werd de chat afgesloten. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt :') Eindstand: ik ben verbaasd, boos en m'n geld kwijt.

Ik woon ook in een portiek. Wij hebben ook zo vaak verkeerde post. Slecht contact met de medebewoners, dus verkeerde post wordt vaak op de brievenbussen neergelegd en gaat zo slingeren.

Ik hoop op een goede afloop voor jou, maar met PostNL vrees ik.... Succes!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 14:53

Oh super! Daar had ik overheen gelezen. :+ Ik ben benieuwd waar het op uitloopt.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 15:17

Brievenbuspakket met track en trace geeft geen enkele garantie, alleen dat het verzonden is door de verkoper. ooit mee te maken gehad dat een luie postbezorger ook niet thuis gaf bij een koper en dat pakje is nooit boven water gekomen, heb haar het geld terug gestort en verzend nu alleen nog via pakketpost. Post nl is niet zo slecht, er zitten alleen nogal wat rotte appels tussen en je pakketten worden echt nooit en te nimmer terug gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 15:39

Ik moet wel zeggen dat ik met de pakketdienst eigenlijk nooit geen problemen heb. Ten eerste is het een ontzettend aardige man, denkt ook echt mee. Ik werk erg onregelmatig en hij is daar van op de hoogte. Dus zodra hij mij niet thuis treft levert hij het pakket af op het afleverpunt hier in de buurt en krijg ik heel correct ook een briefje in de bus.
Ook is hij al een aantal malen op een later tijdstip langs gekomen om het alsnog af te leveren op mijn huisadres omdat het voor hem toch nog op de route "naar huis" zat, zegt hij. Dat is toch een dikke prima! Zo'n werknemer verdient een warme douche :j
Hij had ook even zo goed door kunnen rijden, maar neemt de extra moeite om het nog een keer te proberen wat ik ook zeer kan waarderen +:)+
Maar de postbezorging is werkelijk een aanfluiting ;(

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 16:00

Daarom doe ik nu ook alles met de pakketdienst ontvangen en verzenden. Onze bezorger legt het op een afgesproken plek neer en doet een briefje in de bus wanneer ik eens niet thuis ben. Brievenbuspakket is gewoon zo fraudegevoelig , iedereen kan het pakketje aannemen wanneer hij/zij er toevallig langsloopt en zo veel gewone postbezorgers die er in trappen. Of de bezorgers doen net even te weinig moeite om het in de bus te krijgen en het gaat retour depot waar het vervolgens altijd spoorloos verdwijnt. En reclameren prima, paar keer gedaan. Eerst brieven uitprinten , dan opsturen en van daar uit gaat er dan een opdracht naar het depot, ben je tien dagen en duizenden pakjes verder. Word tijd dat het eens sneller en simpeler kan maar volgens mij zoeken ze niet eens, mijn pakketjes hebben ze ondanks foto's (die ik altijd maak) nog nooit terug gevonden.
Even een kritische noot op hun Facebook site plaatsten wil wel eens helpen om ze in beweging te krijgen.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 16:05

snorkel1986 schreef:
Ha Ha hier ook TNT problemen de bezorger toetert ruim 100 meter van ons huis af en komt zijn bus niet uit ( in de hele buurt) ook kan alles door het raampje groot of klein pakket omdat hij bang is voor de hond zelfs als hij in de kennel of binnen zit... {:)-:( echt schiet mij maar lek en ik en meerdere buren maken elke keer een klacht aan nu eindelijk bericht gekregen dat er meerder meldingen zijn en er wat aan gedaan gaat worden

de chauffeur van DHL dacht dat bij ons ook zo te doen, ik was toevallig buiten toen hij ook als een idioot stond te toeteren, heb vanaf een afstand geroepen dat mijn deurbel toch echt anders klinkt en als hij niets mankeert gewoon de bus uit kan komen om het pakket te bezorgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 17:17

bigone schreef:
Even een kritische noot op hun Facebook site plaatsten wil wel eens helpen om ze in beweging te krijgen.

Dat zou ik nog eens kunnen doen Bigone, thnx :-)