Hij is ee hengst di ni gemakkelijk te berijde is dus grg een plekkie we ni te veel drukte is ofzo. Hij i een dressuur paard Mr doe ok grg aan springe.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij is ee hengst di ni gemakkelijk te berijde is dus grg een plekkie we ni te veel drukte is ofzo. Hij i een dressuur paard Mr doe ok grg aan springe.
little_birdy schreef:Ik zou voordat je naar buiten gaat het paard eerst groentesoep voeren daar worden ze rustig van .
Daarna rond etenstijd naar buiten dan zitten de meeste mensen te eten
n_love_qwert schreef:Dacht dat jij geen paard of verzorgpaard had? Vraag me af waar die fries opeens vandaan komt. Verder, gebruik alsjeblieft wat leestekens en maak je woorden af. Hoeft niet perfect te zijn, maar ik verloor spontaan hersencellen bij het lezen van je OP. En als je het paard niet onder controle hebt, ga dan maar gewoon nog even niet naar buiten (als ik de TS uberhaupt moet geloven)
n_love_qwert schreef:Dacht dat jij geen paard of verzorgpaard had? Vraag me af waar die fries opeens vandaan komt. Verder, gebruik alsjeblieft wat leestekens en maak je woorden af. Hoeft niet perfect te zijn, maar ik verloor spontaan hersencellen bij het lezen van je OP. En als je het paard niet onder controle hebt, ga dan maar gewoon nog even niet naar buiten (als ik de TS uberhaupt moet geloven)
Dovahkiin schreef:little_birdy schreef:Ik zou voordat je naar buiten gaat het paard eerst groentesoep voeren daar worden ze rustig van .
Daarna rond etenstijd naar buiten dan zitten de meeste mensen te eten
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het werkt alleen met verse groente. En pas op dat je geen gember in de soep doet, dan is het effect juist het tegenovergestelde