Ik weet het even niet meer...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

n_love_qwert

Ik weet het even niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-18 10:35

Hoi bokkers!
Sommigen van jullie kennen me misschien al van mijn eerdere topic. (Zo niet, raad ik je aan die even te lezen, aangezien mijn situatie een tikkeltje verwarrend is, linkje in mijn profiel)
Het is nu al 2,5 week uit met H. Ik heb hem in de tussentijd amper gemist. Mijn dochtertje pakt het ook prima op. Ik had me voorgenomen om pas over een tijdje langzaam de wereld van het daten weer in te zakken, maar zoals je misschien wel weet; liefde komt altijd onverwachts!!! Afgelopen zaterdag ging ik met de meiden naar onze stamkroeg. Het was super gezellig. Toen kwam er dus een leuke man binnen. Mijn blik viel op hem, knappe man, eind 30, stralende lach, en ik voelde me meteen aangetrokken tot hem!! Maar ik vond het toch wat te vroeg.. dacht ik. Die avond zijn we na wat drankjes toch aan de praat geraakt. Het was echt super gezellig, en hij vroeg mijn nummer. We hebben afgesproken dat we binnenkort even zullen bellen om een keer af te spreken. Ik weet niet zeker of het te vroeg is, of ik er wel klaar voor ben... En of het niet verwarrend is voor Qwert... Ik vind het oprecht een leuke man, en zou hem graag nog een keer zien. Het is echt puur de vraag of de timing wel oké is. Wat zouden jullie doen? Het is 2,5 week uit met mijn "relatie" die niet per se een vaste relatie was (lang verhaal, staat in mijn andere topic), kan ik dan wel al met iemand anders afspreken? Jullie hebben me vorige keer zo goed geholpen, dus brand los aub!!

fjordjes

Re: Ik weet het even niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 10:36

Je moet doen waar je je goed bij voelt. Bij de 1 is dit pas na een half jaar en bij de ander al na 2 weken.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 10:38

Wat maakt het uit wat de rest van de wereld ervan vindt? Je bent lijkt me oud en wijs genoeg om op dit vlak je eigen beslissingen te nemen. ;)

Wijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 10:47

Ik zou daten wanneer ik daar zin in had, maar wel zonder m'n kind daarbij te betrekken. Dus oppas regelen en een hele tijd de kinderen buiten beeld laten. Zo kunnen ze zich niet hechten aan iemand die misschien niet voor eeuwig blijft.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 11:22

Wijsje schreef:
Ik zou daten wanneer ik daar zin in had, maar wel zonder m'n kind daarbij te betrekken. Dus oppas regelen en een hele tijd de kinderen buiten beeld laten. Zo kunnen ze zich niet hechten aan iemand die misschien niet voor eeuwig blijft.

Precies.. de kinderen moet je er voor een hele lange tijd buiten laten.

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 11:46

Volg je gevoel. Als dit goed voelt waarom dan de boot afhouden. Je kan altijd eens afspreken en zien waar het schip strandt.
Ik zou wel je kind hier nog even buitenlaten, dus hem niet mee naar huis nemen of aan haar voorstellen zolang je niet 1000% zeker van je zaak bent.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 11:58

Ik ga mee met mijn voorgangers. Doen waar jij je goed bij voelt, maar vooral je dochter hierbuiten laten totdat je heel zeker weet dat dit 'm is. 1 keer afscheid moeten nemen van een vaderfiguur is al best heftig voor zo'n kleintje, laat staan dat er iedere paar weken een nieuwe man op de stoep staat. Ik zou oprecht bang zijn dat mijn dochter dan een heel vertekend beeld krijgt van relaties.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:00

Wijsje schreef:

:j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:17

Ach een keertje nogmaals afspreken is niks mis mee. Maar stort je niet meteen volledig in een relatie. Tast het eerst allemaal even af, ga wat leuke dingen samen doen. En houd idd je dochter hier voorlopig buiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:21

Ik heb sinds kort een relatie met een man die kinderen heeft en wij maken heel bewust de keuze om pas over geruime tijd de kinderen erbij te betrekken.
Als de man in kwestie je interessant genoeg vind respecteert hij dat ook en geeft hij je daarin alle tijd van de wereld.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 14:45

Als je er zelf al zo over twijfelt dat je het niet voor jezelf kunt bepalen, dan heb je je antwoord al lijkt me?

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-18 15:25

Robijntjah schreef:
Ik heb sinds kort een relatie met een man die kinderen heeft en wij maken heel bewust de keuze om pas over geruime tijd de kinderen erbij te betrekken.
Als de man in kwestie je interessant genoeg vind respecteert hij dat ook en geeft hij je daarin alle tijd van de wereld.

Daar heb je gelijk in. Misschien maak ik inderdaad maar gewoon een afspraak met hem. BFF zei hetzelfde als de meesten hier, ik wilde gewoon graag meer meningen. Had net dat duwtje in de rug nodig.

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-18 15:50

n_love_qwert schreef:
Robijntjah schreef:

Daar heb je gelijk in. Misschien maak ik inderdaad maar gewoon een afspraak met hem. BFF zei hetzelfde als de meesten hier, ik wilde gewoon graag meer meningen. Had net dat duwtje in de rug nodig.

Overigens laat ik de kinderen er zeker nog even buiten, wederom bedankt voor jullie advies bokkers!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 16:14

Wat ontzettend leuk voor je! Heb je andere topic op de voet gevolgd.

Als jij je hier goed bij voelt en je vindt hem interessant en aantrekkelijk: lekker doen! Heb plezier! Het leven is kort genoeg :) Als je er na een poos zeker van bent dat je iets serieus met hem wilt en dat ook goed loopt, zou ik wel pas kids erbij betrekken, maar ook dat moet je natuurlijk helemaal zelf bepalen. Heel veel plezier met afspreken :D

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 16:15

Ik geloof niet zo in te snel of niet te snel weer daten. Althans, als jij geen verdriet/pijn hebt dat het uit is met H, waarom zou je dan wachten? Misschien is het de man van je dromen die je dan laat lopen. En of anderen het te snel vinden, wat kan jou dat? Als het voor jou goed voelt, dan toch lekker doen?

Wel zou ik inderdaad zorgen dat je Qwert er voorlopig buiten laat. Zorgen dat ze elkaar gewoon nog even niet ontmoeten, totdat je weet of hij wel of geen potentie heeft tot meer.

Ik bedoel, je hebt hem nu 1 keer gezien of gesproken toen je in een kroeg zat, en wat drankjes (alcohol?) op had, wie weet of hij in nuchtere toestand nog steeds zo leuk is :+ .

Gewoon contact leggen, gewoon eens afspreken, en vanaf daar verder zien.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:30

Gewoon rustig aan een beetje snuffelen, niets mis mee toch? Je relatie met H was toch niet zo'n topper zo te lezen, dus van "te vroeg" zal geen sprake zijn.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:36

Joh, ga lekker een kop koffie drinken en even kletsen. Leuk toch, nieuwe mensen leren kennen is prima. Geniet van je leven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 18:36

Doen!! Maar zoals iedereen hier zegt: laat je dochter er nog even buiten. Ik vind het net super leuk dat er nieuwe vooruitzichten zijn, heb je andere topic ook gevolgd!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 18:46

Niet even buiten laten maar zeker langer. Tot dat je zeker weet of je een relatie met deze man aan wil gaan en hij er ook aan toe is, misschien heeft hij zelf ook kinderen. Ga eerst eens koffie doen, hoeft toch allemaal niet meteen zo serieus.

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-18 09:47

Dank je iedereen!!! Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en hem gebeld. We gaan vrijdagavond een hapje en een drankje doen :Y) Hij weet dat ik een dochter heb, hij heeft zelf geen kinderen (is wel al ooit getrouwd geweest) Ik heb er superveel zin in, en hij hopelijk ook!!! :P

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:49

Heel veel plezier! :) Wel een update plaatsen hier he, ben heel benieuwd hoe het was :D
Super stoer trouwens, dat je hem hebt opgebeld.

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-18 09:53

Ja er komt zeker een update, bokkers! Bedankt voor je altijd zo positieve reacties Frummels! :o

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:54

Dan wens ik je vast een heel gezellige avond toe! Doen waar jij je goed bij voelt en wat de rest van de mensheid er van zegt, niks van aan trekken.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:59

n_love_qwert schreef:
Ja er komt zeker een update, bokkers! Bedankt voor je altijd zo positieve reacties Frummels! :o

Beetje positiviteit kan geen kwaad, toch? :D Lekker genieten van het leven! Ik vind je posts leuk om te lezen en te volgen!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 09:53

Ik ben ook een moeder, en had een nieuwe vriend maar inmiddels ex. En wat voor een ex, hij die mij in 2017 vaak mishandelde en zelfs geprobeerd had x te wurgen. Blij dat hij sinds december uit mijn leven en dat van mijn kinderen is. Loop bij een psycholoog inmiddels om het allemaal te verwerken, en ik had mezelf voorgenomen nooit geen vent meer wilde maar toch afgelopen maart kwam er toch een op mijn pad. Hij weet wat ik zoal meegemaakt heb en begrijpt me volkomen (hij wordt in november 40 en ik in augustus 34), we doen het rustig aan we wonen ook niet bepaald dichtbij elkaar.
Hij heeft geen kinderen, maar is wel heel gek met kinderen als kinderen ook dol op hem zijn (buurt kinderen heb ik het dan over of kinderen van zijn vrienden). Maar bewust kies ik er voor mijn kinderen er nog niet mee/in te betrekken dat komt later eventueel wel ga ik geen haast mee hebben.