.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goof

Berichten: 28840
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Er gebeuren hier rare dingen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:47

Misschien een kleine tip, maar probeer je niet ook nog het leed van buren aan te trekken. Je schiet er niets mee op om je nu ook nog boos te maken om iets waar jij feitelijk niets mee te maken hebt. je maakt je druk, krijgt stress en spanning terwijl het vervelend is voor je buurvrouw, maar niet voor jou.
Fijn dat je wel een goed gesprek had met de wijkagent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 14:18

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 11:57

Zie je! Valt allemaal wel mee. Stepje is ook alweer teruggevonden. +:)+
En dat is best positief te noemen, meestal ben je alles gewoon kwijt.

Kwajongens en/of de buurman die streken uithaalt. Wel heel vervelende maar hoe meer je stresst, hoe meer je je focust op wat er allemaal misgaat en dan zul je zien; kettingreactie van meer ellende.

En dat je niet op mensen reageert die je niet naar de mond praten siert je dan weer niet. Vraag dan niet om alles te relativeren.
Als wij nu met ons allen als enorm mee gaan in jouw angst en paniek, word je alleen maar meer paranoia en gestresst.
Dat voelt nu nog niet zo want je associeert dat met "niet serieus nemen". Terwijl het echt maar beter is dat Bokt niet meteen in paniek raakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 13:41

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

genja
Berichten: 3943
Geregistreerd: 12-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 14:09

Annet_Dottie schreef:
Even toch nog een korte update helaas opnieuw minder leuk nieuws.
Vannacht of vandaag is de step van mijn buurmeisje uit hun tuin gestolen (buurmeisje is 7 en fietsen lukt haar niet goed waardoor ze continu met de step in de weer was, tevens heeft ze deze van haar "opa" gekregen). Buurmeisje is er kapot van buurvrouw is woedend samen met mij. Buurvrouw heeft dus een echt hoge heg en hoog hekje en de halve heg is vernield om er door heen te kunnen komen..
Ik heb vanmiddag een gesprek gehad met de wijkagent wat erg positief was en de buurvrouw en ik zijn nu aan het kijken naar een betaalbare camera..


Sorry wil het echt niet bagatelliseren maar als je een tegenwoordig een step in de tuin buiten laten liggen is het vragen om problemen. Hoe klote het ook is tegenwoordig moet je alles achter slot en grendel opruimen en niet zo buiten laten liggen zeker niet in een stad voor je weet is het weg.