Ships auto schade aan de bovenkant en antenne stuk en nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Ships auto schade aan de bovenkant en antenne stuk en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-18 20:29

Hallo Bokkers,

Ik open dit uit enig paniek en voel me ontzettend dom en stom. Net 4 weken in het bezit van mijn eerste auto. Heerlijk rijd die en ben er erg trots op. Vandaag kwam ik terug van stal en wilde achteruit inpakeren. Onze garage staat aan een hele smalle weg en zag dat twee auto's achter mij reden. Ik wilde toch de garage in en ben ik heel gehaast gaan indraaien zonder door te hebben dat de garage deur nog niet helemaal omhoog was met als resultaat een flinke kras (10cm) op het hoekje van de auto en antenne gebroken.

Nu heb ik al her en der gekeken en is een Antenne nou niet het duurste klusje dus dat scheelde. Maar waar ik mij wel zorgen over maak is de op het hoekje van de achterklep links boven. Het is behoorlijk diep en de verf is daar echt vanaf. Heeft iemand ooit gehad dat ze voor een deel de auto lieten spuiten bijvoorbeeld of de krassen wet te werken? Wat hadden jullie ervoor betaald.

Morgen ga ik sowieso langs bij de garage en zal ik het wel horen, maar omdat ik zo ontzettend baal en mijzelf wel 30 keer een klap voor mijn hoofd kan geven schrijf ik het toch eventjes van mij af. Alvast bedankt.

Groetjes,
Willemijn

Cynn
Fotograaf

Re: Ships auto schade aan de bovenkant en antenne stuk en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 20:33

Heb je een foto van de schade inhet geheel en van dichtbij?

Maar als t echt diep en groot is dan moet er al best wat aan gebeuren, kan rustig oplopen tot honderden euro's. Het is ook geen makkelijk plekje.. Lakschade op de voorbumper of een stukjes op de zijkant is meestal nog te herstellen met spotrepair. Kost ook geld, maar wel drastisch minder.

HorseTimeXL

Re: Ships auto schade aan de bovenkant en antenne stuk en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-18 21:50

Ik zal morgen even een foto maken. Het is nu te donker. Het is geen groot plekje maar wel net een lijntje zeg maar.. en daar boven tot aan de antenne als het ware daar zie je hele lichte oppervlakkige krasjes. Die zo weg gepoetst kunnen worden.