Product gekocht, uit voorraad..?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xAnnouk

Product gekocht, uit voorraad..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-18 19:23

Hi bokkers.
Pfoe wat ben ik geïrriteerd :x

In het kort:

Vanmiddag heb ik een nieuwe winterjas besteld die flink in de korting was. Deze was direct leverbaar en groen. Dus niet eens beperkt op voorraad. Mijn maat besteld, direct betaald en ik zou morgen mijn nieuwe jas krijgen.

Nu krijg ik een bericht dat de jas toch niet meer op voorraad blijkt. Ik vind dit echt heel jammer omdat het een jas is die sowieso al schaars verkrijgbaar is laat staan in de korting. Deze is dus nergens anders meer met korting te koop en daarvoor moet ik dus de volle pond betalen (375,-) dit vind ik echt te veel en daarom baal ik ook zo ontzettend omdat ik hartstikke blij was dat ik de jas met mooie korting kon kopen.
Als de jas nou bijvoorbeeld weer geleverd kon worden en ik moest wat langer wachten was het natuurlijk nog jammer maar dan vond ik dat geen probleem.

Waarschijnlijk ben ik gewoon even pissig en kan ik hier niks aan veranderen en zal dit wel vaker voorkomen maar toch wilde ik even weten of dit wel "mag" >;) :=
Kan ik hier nog wat mee of moet ik maar gewoon niet zo zeuren en hopen dat deze ooit nog in de aanbieding komt :+ :Y)
Laatst bijgewerkt door xAnnouk op 22-03-18 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

cobiie

Re: Product gekocht, uit voorraad..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 19:26

Als iets er niet is kan het je ook niet verkocht worden. Vaak genoeg kan de verkoper er ook niet meer aankomen bij de leverancier.

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 19:42

Sommige winkels leveren uit hun winkelvoorraad. Als ze de jas gaan zoeken na het zien van jouw bestelling en hij blijkt bijvoorbeeld gestolen te zijn, of niet aanwezig door een leveringsfout, dan is dat natuurlijk balen. Maar helaas niet altijd te voorkomen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 19:50

Geloof maar dat daar vast iets over in de voorwaarden staat dat het gewoon kan en mag. Helaas, maar kan gebeuren :(:)

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 19:55

Ik had het laatst ook , iets gekocht gelijk betaald. Nu krijg ik 14 dagen later een bericht dat het er niet meer is en ik mijn geld terug gestort krijg. Dat moet ik natuurlijk ook nog maar afwachten. Maar het kan nog erger, ooit bij agradi 6 maanden voor rij laarsjes voor mujn dochter. Toen kreeg ik mijn geld pas terug. Was maar goed waarschijnlijk was ze na 6 maanden alweer uit die maat gegroeid

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 15:25

Tsja. Hoogstwaarschijnlijk staat ergens in de voorwaarden dat het mag. Niet alle webshops hebben de functionaliteit ingebouwd zitten dat de voorraad constant wordt bijgehouden.

Irritant is het wel. Je zou er altijd een mailtje aan kunnen wagen of de jas wel weer op voorraad komt en of je die dan alsnog tegen de korting kunt afnemen. Kleine kans, maar je kunt het altijd proberen.