Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lienie_F schreef:Ik heb niet helemaal hetzelfde als jij, want ben na mijn gymnasium een hbo studie gaan doen alleen voor vwo-scholieren, waarbij ik naast mijn hbobachelor alvast mijn premaster kon doen zodat ik daarna meteen door kan naar de universiteit.
Ik vond dat er tussen het hbo en de premaster goede aansluiting was, en had niet het idee dat ik kennis miste ofzo. Wel is het harder werken op de universiteit en is er meer discipline nodig merkte ik.
Bij welke universiteit was dat als ik vragen mag? Arc_En_Ciel schreef:Lienie_F schreef:Ik heb niet helemaal hetzelfde als jij, want ben na mijn gymnasium een hbo studie gaan doen alleen voor vwo-scholieren, waarbij ik naast mijn hbobachelor alvast mijn premaster kon doen zodat ik daarna meteen door kan naar de universiteit.
Ik vond dat er tussen het hbo en de premaster goede aansluiting was, en had niet het idee dat ik kennis miste ofzo. Wel is het harder werken op de universiteit en is er meer discipline nodig merkte ik.
Oké, dat is goed om te horen!Bij welke universiteit was dat als ik vragen mag?

Er waren wel een aantal vakken die ik moeilijk vond en ook niet interessant, dus dat was niet echt de goede combi.
).

Ik had altijd practica in het lab tijdens mijn HBO, dus het was even een teleurstelling toen ik hoorde dat ik 8 uur achter een pc moest zitten, en niet in het lab bezig mocht zijn