Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Omdat ik zou willen weten hoe iemand het kan negeren? Wat doe je dan in je hoofd zodat dat lukt? Ik wil graag van deze situatie leren.heb mijn best gedaan te doen alsof ik niks merkte maar dat lukt gewoon niet. De dingen die ik heb opgevangen waren niet fijn
en haalde bij mij eea naar boven ook.
safina schreef:karuna schreef:Omdat ik zou willen weten hoe iemand het kan negeren? Wat doe je dan in je hoofd zodat dat lukt? Ik wil graag van deze situatie leren.heb mijn best gedaan te doen alsof ik niks merkte maar dat lukt gewoon niet. De dingen die ik heb opgevangen waren niet fijn
en haalde bij mij eea naar boven ook.
Ah, oké. Maar wil je nou echt leren hoe je in het vervolg dit soort situaties kunt negeren?
karuna schreef:safina schreef:Ah, oké. Maar wil je nou echt leren hoe je in het vervolg dit soort situaties kunt negeren?
Dat ook niet maar ik weet van mezelf dat ik sociaal niet de handigste ben en nu nog steeds leer hoe met sommige situaties om te gaan
Genant voor mij omdat ik dingen hoor die ik niet wil horenen ik in een situatie zit die ik liever niet wil hebben. Ik voel me dan ongemakkelijk