Help!? Ik kan m'n statusbalk niet meer naar beneden vegen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jindai

Help!? Ik kan m'n statusbalk niet meer naar beneden vegen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-18 00:24

En dat is echt ontzettend vervelend en vooral onhandig. -O-
Vanmiddag belde ik met iemand en tijdens dat gesprek voelde ik opeens m'n telefoon trillen. Verder geen aandacht aan geschonken, want dat gebeurt wel eens vaker. :+ Maar toen ik opgehangen had, zag ik dat ik een appje had gekregen en wilde dus m'n statusbalk naar beneden vegen om te kijken van wie, maar dat ging dus niet meer. Blijkbaar heb ik dus iets gedeactiveerd tijdens het bellen? :\

Het gaat om een Moto E4 plus telefoon, is er iemand die me er verder mee kan helpen? Ik heb al wat gezocht op google, maar ik kom er helaas niet uit en het begint toch wel vervelend te worden dat het niet meer werkt. ^)

mxrthe

Re: Help!? Ik kan m'n statusbalk niet meer naar beneden vegen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 00:55

Heb je al geprobeerd je mobiel even uit en aan te zetten? Dit werkt bij mij vaak als mijn mobiel even vastloopt of raar doet.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-18 01:03

Zo, ik schaam me diep zeg :') Ik had echt al van alles geprobeerd, maar jouw tip dus nog niet en dat terwijl ik dat meestal als eerste probeer als er iets raars aan de hand is :+ Ik heb 'm inmiddels opnieuw opgestart en het werkt idd weer gewoon, dus dankjewel!! +:)+