Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De gang van zaken daar is wel écht hilarisch. Als je ooit in de buurt bent moet je daar gewoon eens rond gaan wandelen. De gekste dingen zie je daar. Heb er destijds een vermakelijke middag gehad
loez schreef:Mijn auto komt van JetCars. What you see is what you get. Mijn vriend is automonteur en heeft gelukkig aardig inzicht in het kopen van auto's. Heb er al ruim 2 jaar een fijne auto aan.
Staat genoeg rommel tussen, maar je moet er geen service of iets verwachten iddDe gang van zaken daar is wel écht hilarisch. Als je ooit in de buurt bent moet je daar gewoon eens rond gaan wandelen. De gekste dingen zie je daar. Heb er destijds een vermakelijke middag gehad
. M’n vriend heeft het hier al eens eerder over gehad en toen we op jacht gingen naar een nieuwe auto zijn we voor de grap eens gegaan. Heb m’n ogen uitgekeken. Dat kantoorgebouw alleen al! Ik zei al tegen hem: het is een soort Russisch roulette. Je kan heel veel geluk hebben of heel veel pech. Je moet er iig alleen een auto kopen als je echt veel verstand van auto’s hebt. Service kennen ze niet. Mo_86 schreef:loez schreef:Mijn auto komt van JetCars. What you see is what you get. Mijn vriend is automonteur en heeft gelukkig aardig inzicht in het kopen van auto's. Heb er al ruim 2 jaar een fijne auto aan.
Staat genoeg rommel tussen, maar je moet er geen service of iets verwachten iddDe gang van zaken daar is wel écht hilarisch. Als je ooit in de buurt bent moet je daar gewoon eens rond gaan wandelen. De gekste dingen zie je daar. Heb er destijds een vermakelijke middag gehad
Hier even op inhakend: het is echt een bizarre ervaring inderdaad. M’n vriend heeft het hier al eens eerder over gehad en toen we op jacht gingen naar een nieuwe auto zijn we voor de grap eens gegaan. Heb m’n ogen uitgekeken. Dat kantoorgebouw alleen al! Ik zei al tegen hem: het is een soort Russisch roulette. Je kan heel veel geluk hebben of heel veel pech. Je moet er iig alleen een auto kopen als je echt veel verstand van auto’s hebt. Service kennen ze niet.
Ts, ik zou denk ik ook voor kleinere dealers gaan of Bovag-dealers. Heb je toch meer kans een goede auto te vinden. En iets meer zekerheden.
Oooh wat heb ik gelachen.