Ik woon een jaartje bij een gastgezin in het buitenland en ben nu een weekendje in NL. Ze houden ontzettend van gele vla en frikandellen. Nu wilde ik dat graag voor ze mee meenemen vanuit NL, maar ik ben 8 uur onderweg met de trein...
Iemand een idee hoe ik het mee kan nemen? Heb geen koelbox die ik zomaar mee kan slepen. En een koeltas vind ik voor 8 uur treinreizen niet koud genoeg, het zijn toch echt producten die snel bederven.
Ben dus op zoek naar een creatieve oplossing, en anders moeten ze het maar doen met drop en stroopwafels

Desnoods zet je de tas bij de deuren in de buurt, daar is het nog kouder. Met deze temperaturen zou ik me niet te druk maken dat de vla bederft hoor. Diepvriesspul blijft ook best lang bevroren met deze temperaturen.. gewoon in bubbeltjesfolie wikkelen met een paar koelelementen er tussen.
Maar bij de deuren, in de tussenstukken, zal het toch alsnog een stuk koeler zijn, niet?
Ik weet niet beter dan dat het in die internationale langeafstandstreinen juist de bedoeling is dat je je zooi op het balkon laat staan.