Milieu-natuurwetenschappen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Milieu-natuurwetenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-18 06:26

Hey allemaal!

Ik ben sinds kort begonnen aan de bachelor milieu-natuurwetenschappen en ik vroeg me af of er meer bokkers zijn die deze opleiding doen?

Ik doe de opleiding momenteel aan de open universiteit aangezien ik in Amerika woon en de opleiding dus niet aan een Nederlandse reguliere universiteit kan doen.
Ik zit eraan te denken om na het propedeuse jaar eens te kijken of ik aan een universiteit hier in Amerika ga studeren, maar dat hangt van de kosten af.

Ik ben al 12 jaar uit de schoolbanken dus het zal pittig worden denk ik, maar tot nu toe vind ik het allemaal ontzettend fascinerend.

Ik zou het leuk vinden om andere mede studenten te vinden en ervaringen te delen, deels omdat ik dat ook wel mis omdat ik het thuis doe en dus niet echt in contact kom met studenten.

Dus, zijn er mede studenten die ook de opleiding milieu-natuurwetenschappen doen?

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 10:30

Hee ts, hoe ervaar jij deze studie? Zit eraan te denken om ook met deze studie te starten.
Heb iig een adviesaanvraag gedaan :)

Babeth

Re: Milieu-natuurwetenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-18 19:17

Tot nu toe bevalt het me prima! Ik vind het echt een fascinerende studie. Ik heb net weer 3 nieuwe modules besteld. In juli mijn eerste tentamens, ik kijk er erg naar uit.
Het studie materiaal is duidelijk en het platform wat gebruikt wordt online werkt prima. Er is alleen weinig tot geen begeleiding, dat vind ik wel erg jammer.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 16:08

Ik doe af en toe een module van die opleiding.

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 16:29

Ik doe de engelse variant van deze opleiding in Utrecht: Global Sustainability Science. Ik zit nu in mn tweede jaar en ben heel blij met mn keuze om deze studie te gaan doen. (Ik ben alleen wel een stuk jonger dan dat jij bent denk ik, namelijk 20 :D )

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 16:37

In Wageningen heb je ook deze opleiding, er is een groep op facebook voor alle studenten in waga, waar je ook dit bericht zou kunnen plaatsen. Daar vind je sowieso meerdere mensen die de opleiding doen :)

Hier is een linkje naar de groep: https://www.facebook.com/groups/1929018 ... ?ref=br_rs

Mocht dat niet werken, zoek dan op facebook: Wageningen student plaza.