Wat moet ik hiermee.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Re: Wat moet ik hiermee.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 21:44

Ik zou het een verademing vinden als ik eens een hoffelijke man tref. Niet 1 die vraagt of ik gezellig bij hem kom slapen, wanneer hij (half) dronken is. :+ of 1 die reeds kinderen heeft.

Offtopic. Gewoon aangeven dat je het niet prettig vind. Geeft hij daar geen gehoor aan en geeft je toch lachend een knuffel, dan mag je ook best wat strenger zijn. Nee is nee.

Huertecilla

Berichten: 26854
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:28

Leffroi schreef:
Ik zou het een verademing vinden als ik eens een hoffelijke man tref.


Verbaast me niet Leffroi.
Helaas zijn die in NL allemaal kopschuw geworden van de doorgeslagen emancipatie en politieke correctheid.
Tja, noem het maar ontwikkeld ;)
Mijn hemel wat een collectief ontspoorde hysterie.
Vooral de mannen overal de schuld van geven en afduwen; een combinatie van narcisisme en angstpsychose.

De agressieve ´dames´ hier op Bokt zouden hun zegeningen moeten tellen. Beter gesteld; hádden hun zegening moeten tellen; de meesten hebben ze door gebrek aan, zelf met negatieve, waardering verloren laten gaan.
Exit hoffelijkheid; tant pis.

BarbaLala

Berichten: 9614
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:36

Moet gelijk aan "geile Geert" van BZV denken hahaha! :+
Ik had gewoon hem van me af geduwd en aangegeven dat ik er niet van gediend ben lichamelijk benaderd te worden.
Of iemand dan een dure bril komt kopen of niet zou me om het even zijn. Mijn persoonlijke ruimte en respect daarvoor is me meer waard dan iets financieels.
Hij komt nog eens terug dus dan zou ik het gewoon gelijk aangeven bij binnenkomst; Dat je hem graag een nieuwe zichtprothese aan meet, maar niet wil dat hij je nogmaals fysiek benaderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:39

Huertecilla schreef:
Leffroi schreef:
Ik zou het een verademing vinden als ik eens een hoffelijke man tref.


Verbaast me niet Leffroi.
Helaas zijn die in NL allemaal kopschuw geworden van de doorgeslagen emancipatie en politieke correctheid.
Tja, noem het maar ontwikkeld ;)
Mijn hemel wat een collectief ontspoorde hysterie.
Vooral de mannen overal de schuld van geven en afduwen; een combinatie van narcisisme en angstpsychose.

De agressieve ´dames´ hier op Bokt zouden hun zegeningen moeten tellen. Beter gesteld; hádden hun zegening moeten tellen; de meesten hebben ze door gebrek aan, zelf met negatieve, waardering verloren laten gaan.
Exit hoffelijkheid; tant pis.


Ah, de hoeveelheid niet-hoffelijke mannen is veroorzaakt door de emancipatie van vrouwen? :+ Besef je wel niet hoe ontzettend belachelijk dat klinkt? Vrouwen zijn zich juist gaan emanciperen omdat ze altijd (en vaak nog steeds) als minderwaardig aan de man worden gezien. Maar draai het vooral om! :D


En nee, ik ben niet doorgeslagen en waardeer het zeer als een man zich hoffelijk gedraagt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:40

Want die dames moeten het maar prettig vinden?

Ik ben gesteld op mijn eigen ruimte gesteld, als iemand mij van achter benaderd en een hand op/over mijn schouder legt omdat diegene iets wil vragen dan voel ik me daar niet lekker bij. Als het daar bij blijft zeg ik niks maar leuk vind ik het niet. Ik heb dat alleen bij vreemden en mensen die ik niet mag.
Ik zie wel in dat er geen slechte bedoelingen zijn dus doe er niks mee maar ik denk wel 'blijf van me af'.. ik snap ook niet waarom het moet, je hoeft vreemden toch niet aan te raken? En een ander hoeft dat toch niet fijn te vinden?

Ik heb een collega gehad bij het vrijwilligerswerk die standaard zijn arm om me heen sloeg, uiteindelijk heb ik netjes aangegeven dat ik dat niet prettig vond (mede omdat ik hem wel kon schieten door zijn overige gedrag) maar dat is een ontzettende ruzie geworden omdat hij mij er juist van beschuldigde dat ik daarmee zei dat hij er iets mee bedoelde.. was niet zo, dacht ik ook niet maar hij kon niet accepteren dat ik het gewoon vervelend vond dat hij zijn arm om me heen sloeg.
Dat vind ik toch echt het gebrek van de man, niet van de vrouw.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!

Berichten: 27046
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:40

Huertecilla schreef:
Leffroi schreef:
Ik zou het een verademing vinden als ik eens een hoffelijke man tref.


Verbaast me niet Leffroi.
Helaas zijn die in NL allemaal kopschuw geworden van de doorgeslagen emancipatie en politieke correctheid.
Tja, noem het maar ontwikkeld ;)
Mijn hemel wat een collectief ontspoorde hysterie.
Vooral de mannen overal de schuld van geven en afduwen; een combinatie van narcisisme en angstpsychose.

De agressieve ´dames´ hier op Bokt zouden hun zegeningen moeten tellen. Beter gesteld; hádden hun zegening moeten tellen; de meesten hebben ze door gebrek aan, zelf met negatieve, waardering verloren laten gaan.
Exit hoffelijkheid; tant pis.

Bij hoffelijkheid denk ik aan de deur voor iemand open houden, stoel naar achteren schuiven etc. Niet aan een onbekend iemand die je zomaar om de hals vliegt en een kus geeft, daar zou ik ook niet blij mee zijn. Mijn reflexen kennende zou dat zomaar een knietje kunnen worden.

Verder ben ik het wel met je eens vwb de onstspoorde hysterie mede dankzij #metoo.

Huertecilla

Berichten: 26854
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:52

Resistance schreef:
Ah, de hoeveelheid niet-hoffelijke mannen is veroorzaakt door de emancipatie van vrouwen? :+


Ja.

Citaat:
Besef je wel niet hoe ontzettend belachelijk dat klinkt? Vrouwen zijn zich juist gaan emanciperen omdat ze altijd (en vaak nog steeds) als minderwaardig aan de man worden gezien. Maar draai het vooral om! :D


Kijk, diezelfde begripsverwarring welke jij hier opschrijft is nu net inderdaad waarom het de oorzaak is.

De TS had gewoon moeten opmerken dat het haar teveel contact was, maar sloeg haar armen om hem heen.
Leerervarinkje +:)+ Volgende keer het initiatief nemen om duidelijk een hánd te geven en als dat dan nog nodig is eventueel zeggen dat het omzelzen haar teveel contact is en klaar!
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 24-02-18 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:54

Huertecilla schreef:
Resistance schreef:
Ah, de hoeveelheid niet-hoffelijke mannen is veroorzaakt door de emancipatie van vrouwen? :+


Ja.

Citaat:
Besef je wel niet hoe ontzettend belachelijk dat klinkt? Vrouwen zijn zich juist gaan emanciperen omdat ze altijd (en vaak nog steeds) als minderwaardig aan de man worden gezien. Maar draai het vooral om! :D


Kijk, diezelfde begripsverwarring welke jij hier opschrijft is nu net inderdaad waarom het de oorzaak is.



Huertecilla, moeten we jou bij het kennismaken de hand of de piemel schudden? Gewoon uit benieuwdheid. :)

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:56

Resistance schreef:
Huertecilla, moeten we jou bij het kennismaken de hand of de piemel schudden? Gewoon uit benieuwdheid. :)


Dank, namens een beelddenker! :')

Huertecilla

Berichten: 26854
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 23:58

Resistance schreef:
Huertecilla, moeten we jou bij het kennismaken de hand of de piemel schudden? Gewoon uit benieuwdheid. :)


Lekker volwassen reactie. Typerend agressief.
Succes met dat soort sociaal ´ontwikkeld´ niveau.

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 00:05

idylle schreef:
Ik wil hem niet voor het hoofd stoten, omdat ik niet zeker weet of hij er iets mee bedoeld of dat hij gewoon zo is en er niks mee bedoeld.


Dit herken ik wel omdat ik zelf ook vaak geneigd was zo te denken. Maar los van hoe hij het bedoeld, het gaat erom dat jij je er ongemakkelijk bij voelt en het niet wil.
Ik snap dat je hem een dure bril wil verkopen, maar laat niet over je grenzen heen walsen omwille van die verkoop. Dat is het niet waard.

En wat betreft die bedoelingen, een kerel die vraagt of je alleen werkt en je een kus geeft die is echt niet alleen maar toevallig aardig. Dat is er gewoon zo eentje die feilloos aanvoelt dat jij een makkelijke prooi bent omdat je niet onaardig wil zijn.
Waarom was hij zo ontevreden bij de andere opticien? Omdat hij daar is afgewezen? Of is het een manier om er voor te zorgen dat jij nog harder je best voor hem gaat doen?
Ik zou erg alert zijn bij deze klant en proberen ervoor te zorgen dat jij m niet meer hoeft te helpen, en zeker niet alleen met hem in de winkel zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 00:22

Huertecilla schreef:
Resistance schreef:
Huertecilla, moeten we jou bij het kennismaken de hand of de piemel schudden? Gewoon uit benieuwdheid. :)


Lekker volwassen reactie. Typerend agressief.
Succes met dat soort sociaal ´ontwikkeld´ niveau.



Tja, als ik in een hokje wordt geschoven kan ik me ook maar beter naar mijn type gedragen. :Y) Wellicht heb ik nog een leuk artikel voor je, geschreven door nog zo'n aansteller die geloof ik gepromoveerd is in het verdraaien van feiten.

https://www.nrc.nl/nieuws/2013/10/19/ma ... 29-a275114

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 00:30

Huertecilla schreef:
Leffroi schreef:
Ik zou het een verademing vinden als ik eens een hoffelijke man tref.


Verbaast me niet Leffroi.
Helaas zijn die in NL allemaal kopschuw geworden van de doorgeslagen emancipatie en politieke correctheid.
Tja, noem het maar ontwikkeld ;)
Mijn hemel wat een collectief ontspoorde hysterie.
Vooral de mannen overal de schuld van geven en afduwen; een combinatie van narcisisme en angstpsychose.

De agressieve ´dames´ hier op Bokt zouden hun zegeningen moeten tellen. Beter gesteld; hádden hun zegening moeten tellen; de meesten hebben ze door gebrek aan, zelf met negatieve, waardering verloren laten gaan.
Exit hoffelijkheid; tant pis.


Doorgaans een gewone nuchtere dame die het gewoon fijn vind wanneer ze niet direct vragen of je wil neuken maar toch eerst een date wilt. Daarnaast ben ik niet degene die mee doet met het 'metoo' gebeuren maar wel van mening ben dat je gewoon met je poten van iemand afblijft, vooral als het een vreemde is. Maar als jij lekker wilt generaliseren, zegt dat meer over jou dan over de vrouwen die het gewoon niet fijn vinden om een knuffel te krijgen van een vreemde ouwe kerel, met wat voor intenties dan ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 01:03

Leffroi schreef:
Huertecilla schreef:


Verbaast me niet Leffroi.
Helaas zijn die in NL allemaal kopschuw geworden van de doorgeslagen emancipatie en politieke correctheid.
Tja, noem het maar ontwikkeld ;)
Mijn hemel wat een collectief ontspoorde hysterie.
Vooral de mannen overal de schuld van geven en afduwen; een combinatie van narcisisme en angstpsychose.

De agressieve ´dames´ hier op Bokt zouden hun zegeningen moeten tellen. Beter gesteld; hádden hun zegening moeten tellen; de meesten hebben ze door gebrek aan, zelf met negatieve, waardering verloren laten gaan.
Exit hoffelijkheid; tant pis.


Doorgaans een gewone nuchtere dame die het gewoon fijn vind wanneer ze niet direct vragen of je wil neuken maar toch eerst een date wilt. Daarnaast ben ik niet degene die mee doet met het 'metoo' gebeuren maar wel van mening ben dat je gewoon met je poten van iemand afblijft, vooral als het een vreemde is. Maar als jij lekker wilt generaliseren, zegt dat meer over jou dan over de vrouwen die het gewoon niet fijn vinden om een knuffel te krijgen van een vreemde ouwe kerel, met wat voor intenties dan ook.



_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 01:31

Bijzonder dat jij anderen (alle Nederlandse vrouwen blijkbaar?) beticht van een overdosis aan negativiteit, Huertecilla. De frustratie druipt werkelijk van jouw berichten af:
Huertecilla schreef:
Ik heb hier op Bokt ook begrepen dat je als man u¡in NL ook beter niet meer hoffelijk kan zijn en al helemaal niet behulpzaam met iets zwaars/onhandigs.

Oh en op jouw vraag betreffende wat er met die zelfbewuste, stevig in haar schoenen staande vrouw gebeurd is? Die is met de tijd ´meegegaan´ en zit met eeen overdosis aan negativiteit en vermeende rechten op een internet dating site...

Iedereen een pósitief weekeinde toegewenst verder +:)+

Huertecilla schreef:
Verbaast me niet Leffroi.
Helaas zijn die in NL allemaal kopschuw geworden van de doorgeslagen emancipatie en politieke correctheid.
Tja, noem het maar ontwikkeld ;)
Mijn hemel wat een collectief ontspoorde hysterie.
Vooral de mannen overal de schuld van geven en afduwen; een combinatie van narcisisme en angstpsychose.

De agressieve ´dames´ hier op Bokt zouden hun zegeningen moeten tellen. Beter gesteld; hádden hun zegening moeten tellen; de meesten hebben ze door gebrek aan, zelf met negatieve, waardering verloren laten gaan.
Exit hoffelijkheid; tant pis.


On topic: ik vind sommige reacties redelijk overtrokken. Aanranding, beveiliging, dat gaat nogal ver, vind ik. De tip van oa Tica en jouw manager zou ik een prima oplossing vinden om mee te beginnen.

Palmera

Berichten: 9460
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 02:26

Oké, ik bén een nederlandse, zelfbewuste, nuchtere en bijna 10 jaar geleden geëmigreerde vrouw.

Ik heb eerder in dit topic al aangegeven dat ik perplex sta van de denkwijze van vrouwen in nederland. Blijkbaar is er nogal veel veranderd in 10 jaar tijd. Spijtig!

Echt, ik was een aantal maanden terug kort in NL, en het valt me vies tegen hoe de vrouwen veranderd zijn in agressieve wezens die alleen maar om zichzelf denken. Niets kan en alles is seksueel getint en fout. Een compliment mag niet eens meer!
Jullie zijn vergeten dat heel veel ook met wat duidelijke woorden te bereiken is. Jullie zijn vergeten dat mannen ook heus aardig kunnen zijn. En jullie zijn ook vergeten dat respect van twee kanten moet komen.

Ik ben oprecht blij dat ik weg ben. Ik woon liever in een wereld waar ik een man niet voor zijn hoofd denk te moeten stompen als hij denkt aardig te zijn. ;)

@Resistance: jouw opmerking is meer dan krankzinnig voor iemand die graag de dialoog aangaat

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Re: Wat moet ik hiermee.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 08:04

Het verschil tussen aardig zijn en een vreemde in je persoonlijke ruimte is een wereld van verschil! Ik denk dat niemand hier iets tegen een beetje hoffelijkheid heeft. Een deur openen, stoel aanschuiven, complimentje allemaal helemaal prima... Maar geen enkele vreemde, ook een vrouw niet, wil ik zo aan mijn lijf hebben zonder een damn goede rede! Dat is mijn ruimte en dat hoort gerespecteerd te worden. Wie daar in mag komen dat bepaal ik.

Een vreemde oudere man die een jonger meisje zomaar omarmt en op het voorhoofd kust zit hoe dan ook fout, al bedoel je het nog zo goed! Het kán dat hij dat niet snapt, maar veruit de meest wíllen het niet snappen. En doordat ze altijd zo net op de grens zitten komen ze er mee weg en gebeurt het gewoon weer. Zo'n geile Geert weet heel goed dat hij fout zit en dat men (vrouwen) hem irritant vinden/vond, maar dat maakte hem weinig uit en hij stuiterde vrolijk verder.

Als iemand je fysiek ongemakkelijk laat voelen, en die grens ligt voor een ieder anders, mag je er altijd wat van zeggen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 09:25

Palmera schreef:
Ik heb eerder in dit topic al aangegeven dat ik perplex sta van de denkwijze van vrouwen in nederland. Blijkbaar is er nogal veel veranderd in 10 jaar tijd. Spijtig!
Want alle vrouwen in NL zijn natuurlijk hetzelfde. Met exact dezelfde denkwijze.

Palmera schreef:
Echt, ik was een aantal maanden terug kort in NL, en het valt me vies tegen hoe de vrouwen veranderd zijn in agressieve wezens die alleen maar om zichzelf denken. Niets kan en alles is seksueel getint en fout. Een compliment mag niet eens meer!
Jullie zijn vergeten dat heel veel ook met wat duidelijke woorden te bereiken is. Jullie zijn vergeten dat mannen ook heus aardig kunnen zijn. En jullie zijn ook vergeten dat respect van twee kanten moet komen.
Jullie, echt? Misschien moet jij je gewoon eens afvragen wat voor vrienden en kennissen jij eigenlijk hebt in NL, want dat soort vrouwen heb je uiteraard overal, maar ik ken er gelukkig niet veel.

Palmera schreef:
Ik ben oprecht blij dat ik weg ben. Ik woon liever in een wereld waar ik een man niet voor zijn hoofd denk te moeten stompen als hij denkt aardig te zijn. ;)
Als je zo over NL denkt: mooi dan toch dat je weg ben +:)+

miesnaom
Berichten: 822
Geregistreerd: 08-04-14

Re: Wat moet ik hiermee.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 09:51

WoW mensen doe even rustig. En laten we on topic blijven. Is er al iets bekend van ts?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 10:22

miesnaom schreef:
WoW mensen doe even rustig. En laten we on topic blijven. Is er al iets bekend van ts?
Ts heeft gisteravond nog gereageerd, en het is nu zondagochtend. Wat zou er gebeurd moeten zijn vannacht volgens jou :+ ?

Huertecilla

Berichten: 26854
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 10:31

Palmera schreef:
Oké, ik bén een nederlandse, zelfbewuste, nuchtere en bijna 10 jaar geleden geëmigreerde vrouw.

Ik heb eerder in dit topic al aangegeven dat ik perplex sta van de denkwijze van vrouwen in nederland. Blijkbaar is er nogal veel veranderd in 10 jaar tijd. Spijtig!


Dat heet ´ontwikkeld´blijkbaar.
Ik vond die doorgeslagen ontwikkeling eind 20ste eeuw hoogst verontrustend, sociaal ontwrichtend en ja hoor.

Citaat:
Echt, ik was een aantal maanden terug kort in NL, en het valt me vies tegen hoe de vrouwen veranderd zijn in agressieve wezens die alleen maar om zichzelf denken. Niets kan en alles is seksueel getint en fout. Een compliment mag niet eens meer!
Jullie zijn vergeten dat heel veel ook met wat duidelijke woorden te bereiken is. Jullie zijn vergeten dat mannen ook heus aardig kunnen zijn. En jullie zijn ook vergeten dat respect van twee kanten moet komen.


Rechten Palmera, réchten hebben ze; omdat ze het waard zijn ;)
Mannen zijn de tegenpartij.

Daarbij; het altijd van een verborgen agenda uitgaan is veelzeggend.

Echt heel triest.


Citaat:
Ik ben oprecht blij dat ik weg ben. Ik woon liever in een wereld waar ik een man niet voor zijn hoofd denk te moeten stompen als hij denkt aardig te zijn. ;)


Kijk, jij zit zelf lekker in je vel. Bent, zien boven, dus hebt geen hysterische regels en veiligheidspersoneel nodig om sociaal evenwichtig te functioneren.

Citaat:
@Resistance: jouw opmerking is meer dan krankzinnig voor iemand die graag de dialoog aangaat


Beledigend uithalen vanuit een vermeend hogere moraal.

Al met al een non-probleem imo. TS reageerde niet correct en kan dat makkelijk genoeg met heldere mondelinge communicatie herstellen.
Dat er een draad op Bokt over geopend wordt is een symptoom van hoe ontspoord de sociale interactie is.

Voor de rest; dames, als een man zo ongelooflijk voorzichtig moet zijn tegen een anti-man massahysterie in, is het voorspelbaar dat gewoon aardig zijn het risico niet waard is en je een hoogst directe vraag krijgt. Volgende stap is of je een verklaring wil ondertekenen dat je vrijwiilig sex hebt :PB
Tja, ´waar zijn de leuke mannen gebleven?´ _O-

Ok, ik ga mijn lief een kop thee op bed brengen.
Nee, ik wil geen ochtendwip; ik ga een stuk fietsen en wil dat even zéggen ipv een briefje achterlaten.
Eens kijken, waar liggen de stok om haar wakker te porren en de stukjes chocolade om haar als blisemafleiding toe te gooien... :Y)

Babootje

Berichten: 26339
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 10:44

BarbaLala schreef:
Moet gelijk aan "geile Geert" van BZV denken hahaha! :+


ik ook :D :D

Er is een verschil tussen hoffelijkheid en vrijpostigheid. Idylle heeft zich op het moment van het gebeuren en kort daarna ongemakkelijk gevoeld. Als je het dan analyseert dan bagatelliseer je dat vaak nog.
Maar je gevoel van dat moment zegt eigenlijk alles wel. Beter om daarnaar te luisteren.

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 10:45

Zooo wat wordt er lekker gegeneraliseerd zeg. Walgelijke opmerkingen. Ik denk dat ik mensen zoals jij nog liever een knietje geef dan mannen die een hand op mijn schouder leggen. Al was het alleen maar om je verstand naar je hersens te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 10:49

Ik wist niet dat het niet willen van door een vreemde vol op de mond gezoend worden en dan uit reflex diegene een mep verkopen getuigt van algemene agressieviteit jegens mannen. :+ Daarbij vind ik het schandalig om de emancipatie van vrouwen af te schrijven als het agressief worden van vrouwen; schaam je! Wij moeten alleen maar lief lachen naar mannen en alles maar goed vinden? Ik ben voor gelijkheid tussen man en vrouw; dat houdt in dat een vrouw ook niet zomaar een man mag zoenen. Dat houdt in dat mannen en vrouwen hetzelfde verdienen. Dat houdt in dat een vrouw niet afgeschreven wordt als agressief wanneer ze uit reflex iemand slaat wanneer ze plotseling gezoend wordt. Dat houdt in dat de vrouw niet achtergesteld wordt op de man, zoals eeuwenlang al is gedaan, en wat nog steeds gebeurt. Dat houdt in dat een man mag huilen wanneer hij verdrietig is, zonder afgeschreven te worden als mietje.

Ja, er zijn vrouwen die ontzettend doorslaan in deze emancipatie, en daar ben ik het absoluut niet mee eens. Maar iedere vrouw agressief noemen omdat ze tegenwoordig voor zich op weten te komen, getuigt van, sorry dat ik het zeg, héél weinig hersencellen.

Fijne dag verder.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 11:05

Moderatoropmerking:
Willen jullie de discussie 'n beetje respectvol houden? Het is niet nodig persoonlijk te worden en anderen aan te vallen, alleen omdat diegene een andere mening heeft.