[ENQ] Mensen met trekpaarden of grote rassen gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bollebuik

[ENQ] Mensen met trekpaarden of grote rassen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 13:36

Hoi, voor een schoolopdracht moeten we een enquête houden over een product dat wij in een ruitersportzaak zouden willen brengen. De enquête gaat over peesbeschermers bij grote rassen. Mensen met shires en trekpaarden of andere grote rassen zouden ons heel erg helpen door het invullen van onze korte enquête.

https://www.survio.com/survey/f/P9F7U9M4A5D9A5I6I

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Nadia op 23-02-18 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Arianne_94

Re: Mensen met trekpaarden of grote rassen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 13:47

Gedaan.

Bollebuik

Re: [ENQ] Mensen met trekpaarden of grote rassen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-18 14:03

Dankjewel!

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:12

Ingevuld,

wel jammer dat je geen toelichting kan geven of meerder opties kunt aangeven. Mijn invulling is dan ook gebasseerd op dichtstbijzijnde, en daarom totaal niet accuraat.

Ik heb namelijk een kruising tinker x shire, je hebt wel de optie anders, maar kan niet aangeven wat je dan hebt.

Bij de vraag of ik vaak spullen op internet koop heb ik 4 opties. Echter liggen de eerste 2 zo dicht bij elkaar en de andere 2 zover uit elkaar dat ik maar heb gekozen voor 1x per maand. Terwijl realiteit zo'n 4x per jaar is.

De vraag over extra kan ik maar 1 aanvinken. Ik zou graag zonder bont en met klittenband willen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:13

Ingevuld, maar ik zou nog even kijken naar de enquete. Elke vraag moet verplicht worden ingevuld, maar dat is niet overal mogelijk. Ik heb nu maar ingevuld dat ik die dingen zonder bont koop, maar ik gebruik nooit peeskappen en heb geen flauw idee wat beter is. Ik vind het niet alleen onnodig maar zelfs schadelijk bij trekpaarden.
Controleer ook even op spelfouten, want die staan er echt héél veel in.
En ik heb zowel een tinker als een trekpaard, maar ik kon er maar eentje kiezen.