Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Kwanyin schreef:Ik heb gewoon even bij de voorwaarden gekeken en ik quote:
"Annuleringen:
Als u uw bestelling wilt annuleren, moet u ons onmiddellijk e-mail. 4% annuleringskosten. De meeste bestellingen worden binnen 1-2 dagen na de besteldatum. Verzonden bestellingen kunnen niet worden geannuleerd. Keert terug in het onwaarschijnlijke geval van fabricagefouten, dan zouden we vervangen / repareren van de producten zonder kosten voor de klant. Om een item terug te keren, stuur dan een e-mail naar ons te informeren over de reden. Geef hem dan aanwijzingen. Goederen moeten worden geretourneerd binnen 7 dagen na ontvangst datum - ongedragen en bevatten alle originele verpakkingen en etiketten. Wij zullen overmaken op uw oorspronkelijke betaalmethode, exclusief 20% kosten re-stocking/processing. Alle verzendkosten in verband met de terugkeer van de goederen vallen onder de verantwoordelijkheid van de consument."
En ik quote dit niet vanwege de inhoud. Maar lees het eens een paar keer. Google translate doet het vaak nog beter .
Ik zou het er niet op wagen hoor .
Citaat:Contact Us Sample Text ...
This section of text is from the Define Pages Editor located under Tools in the Admin.
To remove this section of the text, delete it from the Define Pages Editor.
Rena100 schreef:Dit is wel heel erg slecht, zouden mensen hier nou echt intrappen? Contactgegevens zijn niet ingevuld, de knoppen voor social media zijn gewoon knoppen naar de sites (http://www.facebook.com) maar niet naar hun pagina, dus die bestaan niet eens.