Annas wonders goedkope nikes?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Annas wonders goedkope nikes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-18 20:52

Hoi,
Ik kwam deze site tegen;
annaswonders.nl
Daar hebben ze goedkope nikes.
Maar ik ben bang te mooi om waar te zijn?
Ik zie ook nergens contactgegevens etc.
Iemand bekend met deze site?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:02

Ik zou zeggen onbetrouwbaar.

Oja geen ervaring mee maar dit bestaat ook pas sinds 2018 :)

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:03

Ik zou hier zelf niet gaan bestellen. Lijkt me dat je of niks krijgt voor je geld, of neppe nikes. Je kan beter in de uitverkoop kopen. :)

minouesmee

Berichten: 7426
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Annas wonders goedkope nikes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:07

Het ziet er nog al amateuristisch uit, ik zou er niet bestellen.

Kijk eens bij Zalando in de uitverkoop of Google op Zalando kortingscode.. :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Annas wonders goedkope nikes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:08

Als je geld weg wil gooien wil ik ook mijn rekeningnummer wel geven? :D

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:09

Nike is een groot merk en heeft vaste prijzen voor de spullen. Een winkel kan er in de uitverkoop op eigen houtje wel wat af doen, maar als de prijzen standaard veel lager zijn dan normaal weet je zeker dat het oplichting is.

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-18 21:10

MarlindeRooz schreef:
Als je geld weg wil gooien wil ik ook mijn rekeningnummer wel geven? :D


Haha nee liever niet!
Ik vond het ook al onbetrouwbaar overkomen.
Zo'n gevalletje als het te mooi is om waar te zijn... -O-

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:11

Ik heb gewoon even bij de voorwaarden gekeken en ik quote:

"Annuleringen:
Als u uw bestelling wilt annuleren, moet u ons onmiddellijk e-mail. 4% annuleringskosten. De meeste bestellingen worden binnen 1-2 dagen na de besteldatum. Verzonden bestellingen kunnen niet worden geannuleerd. Keert terug in het onwaarschijnlijke geval van fabricagefouten, dan zouden we vervangen / repareren van de producten zonder kosten voor de klant. Om een ​​item terug te keren, stuur dan een e-mail naar ons te informeren over de reden. Geef hem dan aanwijzingen. Goederen moeten worden geretourneerd binnen 7 dagen na ontvangst datum - ongedragen en bevatten alle originele verpakkingen en etiketten. Wij zullen overmaken op uw oorspronkelijke betaalmethode, exclusief 20% kosten re-stocking/processing. Alle verzendkosten in verband met de terugkeer van de goederen vallen onder de verantwoordelijkheid van de consument."

En ik quote dit niet vanwege de inhoud. Maar lees het eens een paar keer. Google translate doet het vaak nog beter :D .
Ik zou het er niet op wagen hoor :-) .

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Annas wonders goedkope nikes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:13

Ik zou het er ook maar niet op wagen, zeker niet na het stukje wat hierboven staat :')

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Annas wonders goedkope nikes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 21:14

Goedkope Nikes bestaan niet, jammer genoeg #) Of maar beter ook (volgens mijn vriend :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:25

Kwanyin schreef:
Ik heb gewoon even bij de voorwaarden gekeken en ik quote:

"Annuleringen:
Als u uw bestelling wilt annuleren, moet u ons onmiddellijk e-mail. 4% annuleringskosten. De meeste bestellingen worden binnen 1-2 dagen na de besteldatum. Verzonden bestellingen kunnen niet worden geannuleerd. Keert terug in het onwaarschijnlijke geval van fabricagefouten, dan zouden we vervangen / repareren van de producten zonder kosten voor de klant. Om een ​​item terug te keren, stuur dan een e-mail naar ons te informeren over de reden. Geef hem dan aanwijzingen. Goederen moeten worden geretourneerd binnen 7 dagen na ontvangst datum - ongedragen en bevatten alle originele verpakkingen en etiketten. Wij zullen overmaken op uw oorspronkelijke betaalmethode, exclusief 20% kosten re-stocking/processing. Alle verzendkosten in verband met de terugkeer van de goederen vallen onder de verantwoordelijkheid van de consument."

En ik quote dit niet vanwege de inhoud. Maar lees het eens een paar keer. Google translate doet het vaak nog beter :D .
Ik zou het er niet op wagen hoor :-) .


Oh boy :')

daantjuhhh

Berichten: 26872
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Annas wonders goedkope nikes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:27

Taalfouten zoals in het bericht boven, goedkope prijzen.. dat zegt vaak al genoeg.

Sommigen zijn ook nog zo dom dat het e-mail adres een Hotmail account is.

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: Annas wonders goedkope nikes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-18 23:29

Nou deze heeft geeneens een emailadres :+
Ja die foute tekst viel me ook al op.
Jammer dat het nep is. Zouden leuke prijzen zijn

daantjuhhh

Berichten: 26872
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 23:31

Hahaha. De Home knop heet: naar huis _O-


Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 00:08

MerleSimone schreef:
Goedkope Nikes bestaan niet, jammer genoeg #) Of maar beter ook (volgens mijn vriend :') )

Zeker wel! Ga maar eens kijken bij de Nike factory outlet :)

Anoniem

Re: Annas wonders goedkope nikes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:19

Een goede indicator van een goede webshop of niet is even speuren in de algemene voorwaarden naar een KVK-nummer en btw-nummer. Ondernemers moeten die officieel vermelden op hun webshop, en als ze niet te vinden zijn kan je er dus vanuit gaan dat het ofwel gaat om oplichterij, of het stiekem verkopen van neppe artikelen. In dit geval is de bizar slechte vertaling van een Engelse site ook een aardige red flag. Het kvk/btw-nummer geldt overigens niet voor kleine webshops, bijvoorbeeld mensen die voor weinig zelfgemaakte artikelen verkopen.

Behalve in de outlet hanteert Nike vaste prijzen voor hun producten (al helemaal bij resellers) en als modellen die bij Nike zelf nog in de 100 euro kosten ineens voor 65 op een site staan is dat niet betrouwbaar. Als je al een paar schoenen krijgt zijn het hoogst waarschijnlijk nepperds (vandaar de disclaimer over fabricagefouten gok ik).

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Annas wonders goedkope nikes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:29

Dit is wel heel erg slecht, zouden mensen hier nou echt intrappen? Contactgegevens zijn niet ingevuld, de knoppen voor social media zijn gewoon knoppen naar de sites (www.facebook.com) maar niet naar hun pagina, dus die bestaan niet eens.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Annas wonders goedkope nikes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:48

Citaat:
Contact Us Sample Text ...

This section of text is from the Define Pages Editor located under Tools in the Admin.

To remove this section of the text, delete it from the Define Pages Editor.

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:52

Rena100 schreef:
Dit is wel heel erg slecht, zouden mensen hier nou echt intrappen? Contactgegevens zijn niet ingevuld, de knoppen voor social media zijn gewoon knoppen naar de sites (http://www.facebook.com) maar niet naar hun pagina, dus die bestaan niet eens.


Blijkbaar zijn er zat mensen die erin trappen, anders zouden die sites niet nog vollop bestaan. Simpelweg even door de website heen klikken en je weet dat het mis is.

Al zijn er een hoop mensen die graag wíllen geloven dat ze morgen voor een prikkie echte Nikes in huis hebben.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 13:12

ik las : anuswonders.nl

tja griep he :brr: