Ongeveer 4 maanden geleden ben ik gestart bij een nieuw bedrijf. Ik heb het hier enorm naar mijn zin. De arbeidsomstandigheden zijn perfect. Ook houd mijn baas rekening ermee dat ik een paard heb. Ideaal dus. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk, echt. Ik geniet ervan. Maar nu..
Bij mijn sollicitatie is aan bod gekomen dat ik heel graag door wil groeien. Dit kon volgens mijn baas... nu was een een leuke vacature vrij intern. Dus uitteraard heb ik mijn manager een mail gestuurd ( zij gaat hierover). Ik heb deze mail een halve week geleden gestuurd. Maar hier nog geen reactie op ontvangen.
Eigenlijk zit ik er wel op te wachten. Ik wil heel graag deze functie. Over ongeveer 2 weken heb ik ook hiervoor mijn diploma als het goed is

Misschien vinden ze mij wel te jong dacht ik ook. Ik ben 20 en het gaat om een manager functie. Maar dan denk ik: ze hebben dit wel beloofd bij mijn sollicitatie.
Dus: wat denken jullie? Zou ik hiervoor te jong zijn? Werk al 6 jaar in deze sector. En ik dacht nog, misschien moet ik na mijn examen wel wat anders gaan zoeken. Maar dit wil ik eigenlijk niet. Ik wil groeien bij dit bedrijf...
Ook ben ik best verlegen, hier probeer ik al aan te werken, aangezien aanspraak genoeg is in mijn werk. Ik ben jong, maar wel fanatiek. Heb ambitie en doe alles voor deze functie. Wil ook niet drammerig overkomen naar mijn manager toe. Werk hier nogmaar vier maanden (eind september).