Welk koffiezetapparaat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MissBambi

Welk koffiezetapparaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 12:25

Zojuist een nette email van de Wehkamp gehad dat mijn klacht gegrond is, goh.. mijn koffiezetapparaat maalt de bonen niet meer binnen de garantie voor de tweede maal :')

Nu ben ik op zoek naar een nieuwe, zonder maler. Deze wil ik los kopen door het prutsmuts iedere keer.

Eentje waarvan de kan absoluut niét lekt wanneer je water in het apparaat doet en bij het ingieten van de koffie.

Die ik nu had is ook iets te hoog naar mijn zin maar qua design wel mijn smaak. Ik zoek er een die RVS/zwart is.

Deze heb ik nu:
Afbeelding

Budget is maximaal 80 euro maar ga liever niet boven de 50 zitten.

Edit: graag met druppelstop, timer, Warmhoudfunctie. Isoleerkan is geen must. 10-12 kopjes

Anoniem

Re: Welk koffiezetapparaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:45

https://www.bol.com/nl/p/philips-senseo ... 1000008539

Deze?

Voor het koffiepad gedeelte kan je er dan een Duck bij bestellen. Dan kan je ook gemalen bonen gebruiken voor een losse kop koffie. Je zou bij Coffee Duck even kunnen informeren of ze hem al hebben voor de switch.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 00:12

Wij hebben die van 20 euro van de hema, werkt prima :)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-18 00:37

Jans schreef:
https://www.bol.com/nl/p/philips-senseo ... 1000008539

Deze?

Voor het koffiepad gedeelte kan je er dan een Duck bij bestellen. Dan kan je ook gemalen bonen gebruiken voor een losse kop koffie. Je zou bij Coffee Duck even kunnen informeren of ze hem al hebben voor de switch.

Wat grappig :D ik werk in de thuiszorg en deze heeft een cliënt. Design is helemaal niet mijn smaak en het ding maakt een pokkeherrie :+ wel ideaal dat bonen, filterkoffie en pass in het zelfde apparaat kunnen, dat wel! :J

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-18 00:37

minikatje schreef:
Wij hebben die van 20 euro van de hema, werkt prima :)

Welke is dat minikatje?

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 08:44

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 08:49

of op marktplaats even zoeken naar philips, die verkopen gewoon met garantie enzo.
Dan kijk je op de site of ze nog acties hebben.

Zo heb ik voor weinig een senseo gekocht (zo eentje die ook cappuccino en zo kan maken) voor weinig. En goedkoper omdat het via hun outlet was, en geld terug via de actie

Of gewoon eentje van de Action, is die stuk na een jaar of 2 koop je weer een nieuwe.