Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) weggaan. En ligt er nog werk, lekker laten liggen. Is niet jouw probleem. Aan je baas kun je niks veranderen, wel aan je eigen gevoel en je eigen handelen. Houd je hoofd hoog, zet een masker op. Doe uitermate beleefd en negeer alle negatieve emoties van je baas. Best kans dat hij zodra hij merkt dat t je niet raakt, ermee stopt omdat de lol er dan vanaf is. En anders is het nog 25 dagen werken als je 5 dagen per week werkt en deze week ziek bent. Dat is te overzien toch
. Daarna ben je voorgoed van hem af, hoe heerlijk is dat
.
En zoals veel genoemd word, ik ga proberen om hem te negeren op de toon wat hij zet. Zal misschien wel lastig worden maar dan hoop ik dat bij hem de lol er af gaat.
maar aan de andere kant misschien moet ik wel niks doen
.Veranderen kun je hem toch niet. En wat hoort... tja als hij deed wat hoort dan had je daar nog met plezier gewerkt
.
. Nu ja dan nog iets meer dagen haha. Maar ook die gaan voorbij. Voor je het weet is het 1 mei, heb je een leuke nieuwe baan en wie weet heb jij in de tussentijd geleerd wat harder te worden
. 
"
Wel gewoon je fatsoen bewaren natuurlijk, maar echt niet op je tenen gaan lopen voor zo'n mispunt 

"

Citaat:Wat nu mijn probleem is dat ik mijn tijd moet uitzitten tot eind april. Iedereen is er van op de hoogte dat ik weg ga, maar heb het idee/gevoel dat A het mij enorm zuur wil maken komende tijd. Gezien ons vak overleggen we erg veel met elkaar maar zodra ik iets vraag aan A krijg ik eerst een zucht tegelijkertijd ogen rollend en dan een beroerd antwoord geven. Het vervolg is dat ik hier dus enorm boos van word op de manier hoe hij doet, maar je kunt er gewoon weg niks aan doen. En als je er wat van zou zeggen krijg je een flinke sneer terug...
Maar misschien is dat geen verstandige keuze. Ook zat ik dan te denken om misschien mijn collega te vragen of er wat aan de hand is.