Omdat er ook verschillende dieren en paardenwinkels zijn aangesloten dacht ik miss zijn er hier ook wel mensen die hier net zo blij van worden als ik ☺
Wil je graag 1 tot 5% korting voortaan op alles wat je koopt en nog leuke extra kortingen ontvangen met gespaarde punten? Denk aan korting op je boodschappen, kleding, gadgets, hondenvoer, paardenvoer of andere spullen maar ook op uitjes zoals de sauna of uit eten. Eigenlijk cashback op alles wat je koopt bij bekende shops waar je normaal ook winkelt zoals o.a bol.com, Douglas, Hema, Whekamp,Bristol, mediamarkt maar ook extra korting bij bijvoorbeeld KPN, Vodafone, maar ook als je eten besteld, domino pizza of bij een iets onbekendere winkel bij jou in de buurt, stuur mij dan even een pb.
Je logt in en en gaat naar de normale site van de winkel, na je aankoop krijg je 1 tot 5% terug op je account, ( staat van te voren aangegeven) bij elke 10 euro word dit op je rekening gestort maar je mag ook doorsparen natuurlijk.
Er zijn al 80.000 loyalty partners aangesloten en de kortingskaart is gratis Er zijn onlineshops, fysieke winkels en giftcards te krijgen. Geef hem aan je vrienden en je spaart ook extra shoppingpoints ☺
Wil je hem ook graag ontvangen, stuur me dan even je mailadres en dan stuur ik je een uitnodiging toe
Het is inderdaad niet toegestaan om producten of diensten aan te bieden via het forum. Ik verwijs je graag naar de Bokt Markt: https://www.bokt.nl/markt/
Ik plaats hier een slotje en zal het topic binnen een aantal uur verwijderen.