Producten die werken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:41

Deze ooit een keer bij de action gekocht en ben helemaal in Love. <3
Het ruikt heerlijk en maakt je haar super zacht en soepel voor hele lange tijd. Het is een masker, maar je hebt er ook andere producten van.

Afbeelding

En natuurlijk de bikini bliss van avoyd. Blijft mijn life hack #1. Ingegroeide haartjes en rode bultjes zijn voor goed verleden tijd.

Afbeelding

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:44

Ik heb laatst de Mr Muscle gootsteenontstopper gebruikt voor mijn doucheputje. Werkt echt heel goed! :j

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:47

Ik lees ook veel goede dingen over castorolie ipv dat wimperserum van de kruidvat, ik wil één van beide proberen maar kan niet kiezen :')

@Giolli, waar koop je die bikini bliss?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:57

Nico_lette schreef:
Ik lees ook veel goede dingen over castorolie ipv dat wimperserum van de kruidvat, ik wil één van beide proberen maar kan niet kiezen :')

@Giolli, waar koop je die bikini bliss?


Meestal online maar Avoyd is sinds kort begonnen met in drogisten verkopen. Kijk even op de website welke drogisten daar bij horen! :j

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:54

Iris82 schreef:
De beautyblender. Wel even een uitgave voor een stom sponsje, maar oh, wat is dat ding zn geld waard. Je kunt er alles mee op je gezicht smeren zonder strepen of vlekken.


31 dollarcent bij Aliexpress. ;-)

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:55

Giolli schreef:
En natuurlijk de bikini bliss van avoyd. Blijft mijn life hack #1. Ingegroeide haartjes en rode bultjes zijn voor goed verleden tijd.

[ [url=m/MXj9aR.jpg]Afbeelding[/url] ]


Écht?? :-D :-D

lovelucydan

Berichten: 2066
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:09

Matheno schreef:
Iris82 schreef:
De beautyblender. Wel even een uitgave voor een stom sponsje, maar oh, wat is dat ding zn geld waard. Je kunt er alles mee op je gezicht smeren zonder strepen of vlekken.


31 dollarcent bij Aliexpress. ;-)



huh????? die zal niet zo fluffy en zacht zijn als de echte. ik heb veel dupes geprobeerd maar echt geen een kan er aan tippen hoor!

en anders stuur mij ff het linkje.

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:45

lovelucydan schreef:
Matheno schreef:
31 dollarcent bij Aliexpress. ;-)



huh????? die zal niet zo fluffy en zacht zijn als de echte. ik heb veel dupes geprobeerd maar echt geen een kan er aan tippen hoor!

en anders stuur mij ff het linkje.


Ik gebruik deze:

https://nl.aliexpress.com/item/1-Pcs-Fo ... 25606.html

MelissaYM
Berichten: 508
Geregistreerd: 18-08-12

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:48

Die van Real Techniques is ook top! Helft van de prijs :)

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 18:33

Seventeen schreef:
Oh, de Batiste droogshampoo! <3 Wat een heerlijk product! En de dagcreme van de aldi!


Ja!! Ik kon er eerst niet veel mee worden, met de droogshampoo. Maar als je eenmaal onder de knie hebt hoe je een witte waas kunt voorkomen, is het echt top. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 20:37

Dingen die werken...

Aleve feminax in de periode. Zonder lig ik dubbel!

Garnier loving blends honing masker! Heeeerlijk. Insmeren onder de douche en na een minuutje uitspoelen. Mijn haar ruikt dan ook echt lekker volgens (mannelijke) collegas!

Leerdoekjes en dettol schoonmaakdoekjes van de action. De 1 op stal, de ander gebruik ik voor alles: wc schoonmaken, douche, tafels, aanrecht, koelkast. En die geur!

Gwenvd

Berichten: 1728
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 07:31

Aleve feminax inderdaad!

Dupro ontvetter doet ook wat t beloofd.

Ik heb een glow stick, helpt tegen omhoogstaande mini haartjes zonder vet te worden

Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:19

eenitraM schreef:
Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van de Aussie volume shampoo en conditioner.

Machtig, ik weet niet wat voor wonder product dit is, maar het is geweldig!


Gister beide gekocht, haar zit tot nu toe erg fijn en luchtig. Maar dat doet het de eerste dag altijd wel. Ben benieuwd naar hoe het morgen zit...

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:38

Gwenvd schreef:
Aleve feminax inderdaad!

Dupro ontvetter doet ook wat t beloofd.


Precies deze twee! Aleve is echt mijn redding elke maand :j
Ik merk ook echt dat het 12 uur lang werkt. Als ik het om 11:00 in neem, krijg ik 23:01 weer last van mijn buik :+

Eefske

Berichten: 4747
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:44

In plaats van Alive Feminax kan je beter Naproxen van een huismerk komen. Zit exact hetzelfde in en is een stuk goedkoper.

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 15:47

Eefske schreef:
In plaats van Alive Feminax kan je beter Naproxen van een huismerk komen. Zit exact hetzelfde in en is een stuk goedkoper.


Ach die 3,89 kan er nog wel vanaf hoor :D

XladyX

Berichten: 1332
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 16:05

Ja ik volg ook graag! Schoonmaakdoekjes van de action, perfect spul en alles simpel en weer lekker fris. Daarnaast ook de dagcreme van de action, blauwe potje (gel). Enige creme die het droge trekkende gevoel wegneemt zonder puistjes te veroorzaken, want fijn licht en voor mijn gevoel ademend :)

Daarnaast de leerdoekjes, ideaal om even snel wat mee schoon te vegen.

Ohja ook de charcoal shampoo, merk XHC (beetje vies zwart kleurtje) van de big bazar vindt ik geweldig, heerlijk schoon haar en blijft ook lang schoon. En bijkomend voordeel, er zit weinig troep in. (meest rechter op dit plaatje; https://www.voordeelmuis.nl/img/jpg/2120/2120155.jpg)

(de hondenvachtreiniger van de action schijnt ook geweldig te werken voor paarden trouwens, die ga ik ook eens proberen)

Ania

Berichten: 6103
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 16:07

Dasty van de Wibra. My god wat een geweldig spul. Alles krijg je ermee schoon.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 17:00

Ania schreef:
Dasty van de Wibra. My god wat een geweldig spul. Alles krijg je ermee schoon.


+1

Ongeveer 580 flessen op voorraad hier thuis.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6646
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 17:02

Ik ben echt dol op de Oil&Care shampoo van Andrélon. Ik heb vrijwel altijd conditioner moeten gebruiken, totdat ik deze shampoo tegen kwam. Nu gebruik ik alleen die shampoo en het werkt echt perfect. Heb al meerdere keren complimentjes van de kapper gekregen dat het zo zacht en glanzend is! :j

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 17:28

Citaat:
Aleve feminax in de periode.
Inderdaad, het enige dat helpt, alleen moet bij mij de timing van inname spot-on zijn anders breekt de pijn er dwars doorheen ;( En jammer dat het rotzooi is voor je maag en lever.

Zelf ben ik erg tevreden met de lichtblauwe conditioner van Guhl met lotus, voor dun/fijn haar. Véél meer volume! En de doucheproducten van Kneipp, met name die met rozemarijn, lekker kruidig en geeft geen trekkerige huid. Beter dan bijv. Fa en Dove, dat vind ik mierzoet, heeft vaak een soort snoepgeur, blègh.

melissssssx

Berichten: 113
Geregistreerd: 26-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 17:29

Iris82 schreef:
De beautyblender. Wel even een uitgave voor een stom sponsje, maar oh, wat is dat ding zn geld waard. Je kunt er alles mee op je gezicht smeren zonder strepen of vlekken.

Ik heb ook jaren de beautyblender of de RT complexion sponge gebruikt, maar toen ik de blender van Basis Beauty Tools in huis had, was ik verkocht! Super fijne spons, makkelijk schoon te maken, blend het net zo mooi in en heeft een fijnere vorm van de echte beautyblender. Grootste voordeel is dat hij goedkoop is en lang mee gaat zonder te scheuren! Ik zou deze zeker aan iedereen aanraden :D
https://www.basicbeautytools.com/produc ... ender-pink

En inderdaad het Kruidvat wimper serum! Nu bij bijna alle winkels weer op voorraad en het werkt. Ik kocht mijn flesje vorige zomer en ik gebruik het nog steeds meerdere keren in de week!

Sellyxx

Berichten: 1203
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 20:56

Ik heb het wimper serum van kruidvat. Kost een tientje. Nu een week of 12 in gebruik en mijn wimpers zijn zeker een cm langer (ja echt!)
[/quote]

Daar heb ik ook veel over gehoord! Maar ook dat die overal altijd is uitverkocht.[/quote]

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-superl ... /p/4041514
Online bestellen :j[/quote]

Oh help, ik hoop dat dit topic niet te groot wordt want ik heb zojuist 3 producten gekocht via kruitvat.nl, haha! :') Bedankt voor de link! Ik heb het wimper serum, Batiste Droogshampoo (Blush) en de Essence mascara gekocht :j. Gelijk gekocht toen ik dit topic gelezen had, ik vertrouw jullie mening en oordeel blindelings :=

Leuk ook om producten tegen te komen die ik zelf ook gebruik, zoals Aleve Feminax en Avoyd Bikini Bliss. Heel gierig wel dat dat flesje in werkelijkheid veel kleiner is dan je denkt, gezichtsbedrog. :)) Maar wel fijn spul. Ik heb ook de Avoyd Original, dat flesje is groter, alleen daar zit alcohol in dus die kan bij de bikinilijn wat prikken, maar kan (ik) wel weer goed gebruiken voor benen/oksels. Die heeft wel een wat heftigere geur, en is een roller.

Mijn product waar ik bij zweer is mijn zelfgemaakte deodorant van Baking Soda, Kokosolie & Maizena. 1/3 van alles, mengen & je hebt een smeersel wat functioneert als deodorant! Is veel natuurlijker, maar bovenal; het werkt ónwijs goed. Mijn kleding ruikt aan het einde van de dag hoogstens naar een soort 'wasmidddel' geur. Ik kan eindelijk zelfverzekerd met winterse truien aan urenlang in warme treinen en benauwende collegezalen doorbrengen. Ik kan niet meer zonder!

Mijn favoriete allesreiniger spray is trouwens Dettol Po­wer & Fresh al­les­rei­ni­ger! Hij staat bij mij in de keuken, ik gebruik 'm altijd voor het aanrecht en de keukentafel. Maar hij werkt op drie fronten: voor keukenvet, aangebrande voedselresten en badkamervuil. Vaatdoekje erover heen en het ruikt heerlijk fris & schoon. :) Topspul.


Afbeelding

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:04

Aussie doet voor mij weinig helaas. Iemand nog een shampoo/conditioner tip voor gevoelige hoofdhuid die snel vet wordt en jeukt?

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:21

Shampoo van de action , de organic

Ik zwem regelmatig ( soms 6x per week) en deze shampoo is echt mijn haar saver !
Hij voed maar maakt niet vet , ik had altijd erg last van roos maar nu niet meer !