Producten die werken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 15:21

Area51 schreef:
xManon_ schreef:
Lash princess mascara geprobeerd, maar geeft bij mij onwijs af. Iemand tips voor mascara die de hele dag blijft zitten en geen panda ogen geeft?


Chanel le volume :o
Blijf echt heel mooi zitten en ook tijdens warme dagen met werk (in de horeca, zweterig) en op de fiets in de regen overleeft hij :D


Ja!! Ben ook helemaal fan van de mascara van Chanel.

Sellyxx

Berichten: 1203
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 18:25

Matheno schreef:
Ikwashier schreef:
Werkt tea tree ook voor mee-eters? :)

Oei, voor nu voor altijd serum smeren dus := Maar na 4 maanden hoeft het maar 3 keer per week toch? Valt ook wel weer mee.


Ik gebruik de BHA exfoliant van Meditopic (https://www.huidpraktijkshop.nl/product ... BwEALw_wcB) en mijn poriën zijn zichtbaar verkleind en mee-eters zo goed als weg!


Ik ben van plan deze te kopen :) Mede voor mijn vriend, die heeft nog wat meer last van mee-eters dan dat ik heb. Ik heb het af en toe, wel wat vetbultjes op het moment, en wil sowieso graag een gezondere huid zodat ik mee-eters kan voorkomen, ik ga namelijk over ong. 3 maanden trouwen en wil dan (voor zover dat kan) verzekerd zijn van een zuivere huid :) Ik heb de meditopics lijn even bekeken, en ik zie ook andere varianten, bijv. de AHA peeling. Iemand ervaring met deze peeling? Zijn deze producten geschikt voor mij of kan ik beter voor iets anders gaan wat mijn huid gewoon zuiver houdt?

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 08:52

Sellyxx schreef:
Ik ben van plan deze te kopen :) Mede voor mijn vriend, die heeft nog wat meer last van mee-eters dan dat ik heb. Ik heb het af en toe, wel wat vetbultjes op het moment, en wil sowieso graag een gezondere huid zodat ik mee-eters kan voorkomen, ik ga namelijk over ong. 3 maanden trouwen en wil dan (voor zover dat kan) verzekerd zijn van een zuivere huid :) Ik heb de meditopics lijn even bekeken, en ik zie ook andere varianten, bijv. de AHA peeling. Iemand ervaring met deze peeling? Zijn deze producten geschikt voor mij of kan ik beter voor iets anders gaan wat mijn huid gewoon zuiver houdt?


AHA peeling is meer geschikt voor een droge huid. Bij onzuiverheden zou ik gaan voor BHA.
Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk! Ik stap over een week of 3 in het huwelijksbootje! :-D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:48

glenda schreef:
Joolien schreef:
En ik heb van Garnier ambre solair de sensitive 50 gehaald en die is heel fijn. Niet zo dik en plakkerig als andere factor 50. En ik gebruik ook de 50 face mist van ambre solair, die is ook nais want dat kun je over je make-up sprayen.


Bedankt voor de tip! De face mist ga ik zeker proberen +:)+

Deze is dat :D
https://www.kruidvat.nl/medias/sys_mast ... 5430-1.jpg



Heeft er iemand nog tips voor pigmentvlekken? Eucerin heeft daar een creme voor, maar werkt dat? Ik krijg al vlekken van 1 zonnestraal -O-

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:11

Slik je de pil Joolien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:13

Storm schreef:
Slik je de pil Joolien?

Ja, maar wel al jaren en ik heb pas 3 jaar die vlekken.

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:45

Ik kreeg ook pas jaren later vlekken. Pil begonnen op mijn 16 en pas op mijn 29e kwamen de vlekken, evenals migraine en schimmelinfecties, ik kreeg zelfs een zwangerschapsmasker zo erg waren de vlekken. Heb toen een spiraaltje laten zetten en het is compleet verdwenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:49

Storm schreef:
Ik kreeg ook pas jaren later vlekken. Pil begonnen op mijn 16 en pas op mijn 29e kwamen de vlekken, evenals migraine en schimmelinfecties, ik kreeg zelfs een zwangerschapsmasker zo erg waren de vlekken. Heb toen een spiraaltje laten zetten en het is compleet verdwenen.

Ik heb ook echt serieuze melasma. Stoppen met de pil wordt heel erg lastig, dus even overleggen met de ha. (iets met hele zware menstruatie en spiraal vind mijn lijf niet leuk, andere soorten anticonceptie wil ik niet)

mies_dummy

Berichten: 712
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:59

Ik probeer over te stappen op natuurlijke producten. Daarom vroeg ik mij af of iemand tips heeft voor een goede natuurlijke make up lijn en gezichtsreiniging?

Ik ben trouwens helemaal gek van de crèmes van dr.organic van de tuinen!
Zeker de tea tree op warmere dagen geen vette huid etc!

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:22

Wat vervelend Joolien. Maar waarom wil je lijf het spiraaltje niet? Ikzelf ben er uitermate tevreden over en ik ben niet eens meer ongesteld nu.

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:59

mies_dummy schreef:
Ik probeer over te stappen op natuurlijke producten. Daarom vroeg ik mij af of iemand tips heeft voor een goede natuurlijke make up lijn en gezichtsreiniging?

Ik ben trouwens helemaal gek van de crèmes van dr.organic van de tuinen!
Zeker de tea tree op warmere dagen geen vette huid etc!


Kijk eens hier : Maris @ [MWS] Natuurlijke/simpele verzorgingsproducten voor het gezicht

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 09:57

Niemand meer aanraders?
Ben zo'n fan van dit topic!

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 14:51

Ik gebruik nu de dream lenghts producten van elvive en moet zeggen. Het ruikt heerlijk en mijn haar ziet er goed uit.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 15:04

Dat ligt denk ik echt aan het type haar. Mijn dunne stijle haar word er gortdroog van en het voelt dun aan (geen volume)

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 15:06

Hier hetzelfde met de elvive lenghts , de full viper is daarentegen geweldig !

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 15:10

Wat is de full Viper?

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 15:11

Ben sowieso al fan van Castor olie .

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 15:17

Ik denk dat de Full Fiber word bedoeld ;)

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 15:18

Ah ok :D
Zal eens speuren

BarbaLala

Berichten: 9609
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 19:33

Deze afgelopen week ontdekt en ik verwachtte er niks van maar het werkt echt perfect, haar wordt goed stijl, is met föhnn snel droog (en lang zo statisch niet als anders) en hoef alleen de punten nog even na te stijlen eigenlijk!
Normaal 7,- nu 3,50 bij Kruidvat.

Afbeelding
Dit is mijn all time favorite, maakt je haar soepel, zacht, makkelijk doorkambaar en ruikt heerlijk.
Normaal 6/7 euro maar als je een beetje oplet dan kan je ze in de actie 2 voor de prijs van 1 halen, bij Kruidvat.


Afbeelding

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 22:04

Ga die onderste eens voor mijn dochter kopen. Ik heb overigens voor fijn haar dat snel vet wordt de Elvive klei shampoo. Werkt net zo goed als de inecto shampoo alleen is je haar makkelijker doorkambaar na het douchen.

Overigens is mijn huid ook superrustig van de la mer crème die in het Linda pakket zat. Echt topspul!

BarbaLala

Berichten: 9609
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 22:14

Die Elvive met klei heb ik ook geprobeerd maar kreeg er juist wel snel vet haar van helaas.

Heb nu de Mane & Tale shampoo, jaja :+
https://www.kruidvat.nl/mane-n-tail-shampoo/p/3865429
En moet zeggen dat die wel goed lijkt te werken. De geur is niet heel aanlokkelijk maar mijn haar wordt minder snel vet tot nu toe.
Zit helaas wel veel slechte zooi in (en duur, vond ik althans) dus die van Enecto blijft denk ik de best, die is vegan dus eigenlijk sowieso beter natuurlijk :D

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 22:26

De inecto ben ik weer vanaf gestapt, de eerste keer wassen leek het wel oké, maar hoe vaker ik het gebruikte, hoe droger mijn haar werd. Na de hele bus opgemaakt te hebben had ik net stro touw. Nu toevallig de elvive dream lenghts gekocht, weet alleen ook nog niet helemaal wat ik daar van vind, het lijkt snel vet te worden, maar pas 2 keer mee gewassen dus ga de bus gewoon op maken en zie dan wel weer :)

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 10:35

Ik ben echt nog steeds fan van de Hema repair shampoo en cremespoeling. Ik heb krullen én ik zwem dus droog haar gegarandeerd, maar met de shampoo van de Hema valt het allemaal super erg mee. Ik heb al veel dure shampoo geprobeerd, maar deze is echt top! Ook fijn dat hij niet zo duur is, want ik gebruik elke dag crèmespoeling.

Overigens heb ik haarschuim van Aussie, kost nogal wat (koop het altijd in de aanbieding) en die is echt top! Mijn haar valt goed en het wordt niet hard.

Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 10:45

door dit topic ben ik de lush producten gaan gebruiken.

De shampoobar Karma Komba in en de conditionerbar sugar daddy is echt super.
Sinds ik deze gebruik merk ik dat mijn haar gezonder en voller wordt. Ik heb een stuk minder haaruitval.