Producten die werken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:34

IsaCalixa schreef:
Weet iemand een product dat helpt bij heel dik/moeilijk doorkambaar haar? Ik heb altijd na het douchen dat het echt vervelend en pijnlijk is om m'n haar te borstelen, maar ook als ik gewoon een dagje buiten ben geweest. -O- En zo lang is het nog niet eens, maar het is gewoon heel dik.

Ik gebruik op dit moment altijd andrelon shampoo voor vet haar + conditioner, en op zich vind ik die combinatie wel fijn want het maakt m'n haar echt minder vet. Maar misschien zou een product dat je in je haar kunt sprayen oid wel fijn zijn..

Mijn zusje gebruikt eens in de week dachtik een haarmasker en elke keer na het wassen gebruikt ze kokosboost van andrelon dacht ik. Daardoor blijft het bij haar veel makkelijker doorkambaar!

Sylver

Berichten: 213
Geregistreerd: 21-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 15:40

IsaCalixa schreef:
Weet iemand een product dat helpt bij heel dik/moeilijk doorkambaar haar? Ik heb altijd na het douchen dat het echt vervelend en pijnlijk is om m'n haar te borstelen, maar ook als ik gewoon een dagje buiten ben geweest. -O- En zo lang is het nog niet eens, maar het is gewoon heel dik.

Ik gebruik op dit moment altijd andrelon shampoo voor vet haar + conditioner, en op zich vind ik die combinatie wel fijn want het maakt m'n haar echt minder vet. Maar misschien zou een product dat je in je haar kunt sprayen oid wel fijn zijn..


Ik gebruik 2 keer per week een haarmasker van Garnier waar mijn haar echt super zacht en glad van wordt, misschien dat dat voor jou ook helpt?
En wat volgens mij ook al vaker is gezegd in dit topic, een tangle teezer. Sinds ik die heb wil ik echt nooit meer een 'normale' borstel

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:22

Ik heb het net als tip in een topic gezet, maar ik vond hem hier ook goed passen!
Onder een jurkje heb ik altijd last van schuurbenen, een boxer is niet lang genoeg en een afgeknipte panty kruipt omhoog.
Vorig jaar liep ik in de stad, en jawel: last van ontzettende schuurbenen. Snel de HEMA in gelopen om iets te vinden, kwam ik dit tegen:

https://www.hema.nl/winkel/dames/lingerie-nachtmode/corrigerend-ondergoed/corrigerende-boxer-(21570599)?color=zwart

Ik kan echt niet meer zonder, niet te kort, niet te lang, heerlijk dun stof en blijft goed op z'n plek zitten. Ik gebruik hem dus helemaal niet voor het ''corrigeren'', maar wel voor schuurbenen. :')
Ik gebruik hem voortaan ook altijd als ik een pantalon (of dunne broek) aan heb waar ik m'n blousje of shirt in wil proppen. Voorheen had ik altijd last van lelijke kreukels of was ik veel te lang bezig om het glad te krijgen. Nu doe ik dit broekje er gewoon onder aan, blouse in het broekje proppen en pantalon er overheen.
I-de-aal.

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:42

Die dingen rollen bij mij in de taille altijd af :(

Ik gebruik bandelettes, sexy, luchtig en wandelproof!

tammiebels

Berichten: 973
Geregistreerd: 06-07-11

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:54

Daarvoor heb ik fietsbroekjes van de Primark! 2,50

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 14:17

Ik gebruik hét Kruidvat wimper wondermiddel nu ruim 10 weken en het werkt als een tiet!

Amyyy

Berichten: 3498
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 14:24

Bij mij werkt(e?) het ook, maar ik krijg een licht verkleurde wimperrand ervan, nu na 3 maanden gebruiken. Ik ben gestopt om te kijken of het minder wordt

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 14:29

Ik houd het goed in de gaten omdat ik er meer over lees maar tot nu toe merk ik geen bijwerkingen.

Hier zie je het verschil. De foto's zonder mascara zijn van toen ik er net mee begon. Helaas heb ik geen foto van hoe het was met mascara. Ik zal eraan proberen te denken om nog een foto zonder mascara te maken maar nu is ook al duidelijk te zien wat het met minder wimpers doet.
Afbeelding

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 15:51

Ik ben zo blij met dat wimperserum. Krijg nu constant de vraag of ik wimperextensions heb laten zetten.

Roos04

Berichten: 341
Geregistreerd: 08-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 19:04

Nico_lette schreef:
IsaCalixa schreef:
Weet iemand een product dat helpt bij heel dik/moeilijk doorkambaar haar? Ik heb altijd na het douchen dat het echt vervelend en pijnlijk is om m'n haar te borstelen, maar ook als ik gewoon een dagje buiten ben geweest. -O- En zo lang is het nog niet eens, maar het is gewoon heel dik.

Ik gebruik op dit moment altijd andrelon shampoo voor vet haar + conditioner, en op zich vind ik die combinatie wel fijn want het maakt m'n haar echt minder vet. Maar misschien zou een product dat je in je haar kunt sprayen oid wel fijn zijn..

Mijn zusje gebruikt eens in de week dachtik een haarmasker en elke keer na het wassen gebruikt ze kokosboost van andrelon dacht ik. Daardoor blijft het bij haar veel makkelijker doorkambaar!


Cowboy Magic dat veel wordt verkocht voor paardenstaarten/manen en voor katten of honden met bv veel klitten... Het werkt ook super voor mensen! Het is wel prijzig, maar je hebt ook niet veel nodig.

CaPrIoLe`79
Berichten: 5542
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: ♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 21:45

werckmann handcleaner van de action. Voor de echte vuiligheid, zoals teer en olie.

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 23:18

Niet super lowbudget maar de Foreo gezichtsreiniger doet voor mij wonderen. Mijn huid is een stuk zuiverder en frisser. Ik had met alle cremepjes es altijd het gevoel dat het toch niet echt schoon was. Nu ff met dat ding er over, natte handdoek schoonmaken en klaar!

Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 17:37


Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 18:05

Huh?! Ik wil geen bruine ogen...

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 19:01

Hier nog steeds blauwe ogen zonder enige verkleuring ;)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70549
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 07:13


Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 14:33

Iemand hier die de La Mer crème niet fijn vind of niet gebruikt die ik voor een leuke prijs over mag nemen? Ik ben er behoorlijk gek op.

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 14:40

Storm schreef:
Iemand hier die de La Mer crème niet fijn vind of niet gebruikt die ik voor een leuke prijs over mag nemen? Ik ben er behoorlijk gek op.


Er staan er genoeg op marktplaats zag ik, maar wel voor een oefff prijs.

Tazzey
Berichten: 9504
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 14:42

Die zul je niet snel goedkoop vinden, niet zo gek ook eigenlijk. Ik zou dat soort dingen zelf overigens nooit tweedehands aanschaffen. Je weet nooit of iemand er met de vingers in heeft gezeten. Bah...

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 14:56

Tazzey schreef:
Die zul je niet snel goedkoop vinden, niet zo gek ook eigenlijk. Ik zou dat soort dingen zelf overigens nooit tweedehands aanschaffen. Je weet nooit of iemand er met de vingers in heeft gezeten. Bah...


Een ongeopend potje kan toch gemakkelijk ?!

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 15:03

Het bevalt mij ook super... alleen 158 euro voor een nieuw potje...

Tazzey
Berichten: 9504
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 16:20

Maris schreef:
Tazzey schreef:
Die zul je niet snel goedkoop vinden, niet zo gek ook eigenlijk. Ik zou dat soort dingen zelf overigens nooit tweedehands aanschaffen. Je weet nooit of iemand er met de vingers in heeft gezeten. Bah...


Een ongeopend potje kan toch gemakkelijk ?!


Het probleem bij La Mer is dat je niet kunt zien of het al reeds geopend is, dan moet je uitgaan van wat de verkoper je verteld. En zeker bij zo'n duur product zou ik dat risico niet nemen.

Mijn huid doet het er waanzinnig op. Heb een uitgebreide test gedaan Nivea vs La Mer en ga daar nog eens een stukje over schrijven. Ik overweeg hem toch opnieuw aan te schaffen en de grootste reden daarvan is dat twee littekens op mijn gezicht nog nooit zo fijn zijn geweest als sinds ik La Mer gebruik. Ze trekken niet meer en zijn absoluut veel minder zichtbaar geworden. Als je weet hoe je het product moet gebruiken dan is het erg zuinig in gebruik (jammer dat er bij de Linda tasjes geen gebruiksaanwijzing zat want het is geen kwestie van smeren net zoals een normale crème).

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 23:31

Hoe gebruik je het dan?

magda_90
Berichten: 32280
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 09:07

Mooie marketing, chemicaliën voor die prijs verkopen. :=
Qua littekens, ik heb er ook twee grote die best pijn deden omdat ze op mijn polsgewricht zitten (polsoperaties) en bij mij hielp juist zo min mogelijk troep omdat het de huid uit droogt. Pure aloë vera hydrateert het beste.

Een zeer droge huid voeden doe je overigens voor een overgroot deel van binnenuit (voedingspatroon) en zo min mogelijk troep van buitenaf. :o

Tazzey
Berichten: 9504
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 12:18

@xxxmh, je neemt een heel klein beetje crème uit het potje en dat wrijf je tussen je vingers warm, het wordt dan een soort serum en dat dep je over de huid. Zo heb je maar een heel klein beetje nodig. Een flink aantal pagina's terug heb ik, geloof ik, een filmpje geplaatst met daarin een duidelijke uitleg. Want als je het product als een gewone crème gaat gebruiken dan verspil je veel en dat is zonde. Je gebruikt het dus meer als een serum dan een crème. Ik dep het op de huid en "duw" even extra op de huid met mijn handen zodat het fijn kan intrekken.

@Magda_90, je hebt duidelijk geen idee wat het voor soort product is. Het hoofdbestanddeel is een natuurlijk product. Denk je niet dat ik qua littekens alles al geprobeerd heb? Van pure aloë vera (waar ik niet goed tegen kan) tot aan dure crèmes van de dermatoloog (ook van Jetske Ultee). Ik drink voldoende water en heb een gezond eetpatroon. Ik had me erbij neergelegd dat mijn littekens zijn wat het is. Tot ik dus de La Mer ging proberen en mijn littekens zijn echt met sprongen vooruit gegaan.

Ja, de prijs is fors maar als je ziet hoe lang je ermee kunt doen dan kom je op een paar euro per maand uit en dat heb ik er best voor over want ze zijn niet meer pijnlijk en dat is best wat waard. Je kunt makkelijk oordelen vanachter je toetsenbord maar je hebt geen idee wat voor soort littekens het zijn, hoe die mij in de weg zitten, hoe mijn eetpatroon eruit ziet en wat ik al reeds ondernomen heb om het te verbeteren. Om het dan zo denigrerend af te doen vind ik vrij flauw. Ik ben er ontzettend mee geholpen en het is blijkbaar ook zichtbaar want ik krijg vrij veel de vraag of ik iets aan mijn littekens heb laten doen.