Net uit, door mijn fout

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eeffjjuuhh

Net uit, door mijn fout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-18 22:44

Hallo allemaal,

Omdat ik eigenlijk niet zo goed weet hoe of wat, ga ik vragen hoe jullie erover denken.

Ik heb net een jaar thuis gezeten en hebben mijn ex en ik veel ruzie gehad. Opgegeven moment zo erg dat we elkaar de hersens nog niet eruit rukten.
De meeste ruzies komen door mij, omdat ik thuis zat en me continue verveelde. Ik heb zo mijn hobby's, maar dat doe je ook niet iedere dag.
Ik miste gewoon veel en naja wat mis je jou niet als je verliefd bent.
We hadden iets langer als 1,5 jaar, maar het is net 3 weken uit. We kregen namelijk weer ruzie door mij.

Ik ben sinds deze week weer aan het werk, dus ik val hem gewoon niet eens echt meer lastig, maar ik mis hem heel erg. Ik heb hem verteld dat ik inzie dat ik fout ben geweest en dat ik me overal druk over maakte en naja van alles. Hij wilde nu gewoon een break, maar ik zou hem graag gewoon terug willen.

Nu zitten zijn vrienden nu ook niet mee, omdat die allemaal boos zijn op mij, maar ik weet dat hij nog wel van mij houd, want hij heeft nooit gezegd dat hij niet meer van me hield, ook niet als ik erom vroeg.

Nu gaan we dit weekend waarschijnlijk weer wat afspreken, maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen. We hadden het over zwemmen, maar is dat niet raar? Hij wilt het namelijk nu als vrienden onder elkaar afspreken. Hebben jullie nog anfere ideeen?

Ik zat misschien ook nog te denken aan, om eventueel naar ons eerste restaurant te gaan waar we elkaar voor het eerst zagen. Maar of dat zo goed idee is? Ik zit een beetje met een dilemma wat en hoe. Ook wilt hij alleen, of zaterdagavond, of zondag afspreken.

Help?!?!?!

Palmera

Re: Net uit, door mijn fout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 22:55

Hij wil afspreken als vrienden. Dan is herinneringen ophalen aan de eerste onmoeting gewoon geen goed plan.
Doe iets neutraals of, nog beter, laat het allemaal even bezinken.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 23:02

Wat is uberhaupt de insteek van je afspraak? Proberen hem terug te krijgen?
Het is pas 3 weken uit, ik zou afstand nemen en het allemaal even de tijd geven.

Eeffjjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-18 23:05

Goof schreef:
Het is pas 3 weken uit, ik zou afstand nemen en het allemaal even de tijd geven.

Hij wilde zelf afspreken, sorry, dit had ik er niet bij vermeld.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 23:05

Die jongen heeft een rotjaar achter de rug.. geef hem wat tijd en jaag hem niet verder weg.. ik zou een kop koffie drinken op neutraal terrein.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 23:07

Mijn ex zag ook telkens in dat ie fout zat, maar toch ging het weer fout. Met mijn huidige vriend nooit echte ruzies. Hoogstens kleine discussies. Vullen elkaar veel beter aan.

Als je wil afspreken; ga wat leuks doen wat jullie beiden leuk vinden. Ga niet oude koeien uit de sloot halen. Laat zien aan hem dat je erover nagedacht hebt. Dat kun je niet in woorden duidelijk maken, alleen in daden dus ga daaraan werken.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 23:16

Eeffjjuuhh schreef:
Goof schreef:

Dat verandert niets aan mijn vraag.
Wat is jouw insteek?

Eeffjjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-18 23:38

Goof schreef:
Eeffjjuuhh schreef:

Dat verandert niets aan mijn vraag.
Wat is jouw insteek?

Ik zou hem gewoon terug willen. Ik heb hem met rust gelaten, hij nam ook continue contact op met mij. Ik heel soms naar hem toe, dus blijkbaar zit er nog wel iets. Want als hij boos was, stuurde hij helemaal niks. Ik heb eerder het idee dat hij zelf niet weet wat hij wilt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 06:04

Dit soort liefdesdrama's zijn leuk als je 17 bent. Kies lekker voor jezelf, wat moet je nou met iemand die niet eens kan bepalen of hij voor je gaat of niet. En veel ruzie al dan niet door jou.

Mijn tip: afscheid nemen en je met andere dingen bezig houden. Drama ontwijken = altijd oke.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 06:07

lieveli schreef:
Dit soort liefdesdrama's zijn leuk als je 17 bent. Kies lekker voor jezelf, wat moet je nou met iemand die niet eens kan bepalen of hij voor je gaat of niet. En veel ruzie al dan niet door jou.

Mijn tip: afscheid nemen en je met andere dingen bezig houden. Drama ontwijken = altijd oke.

Kan ik me hier helemaal in vinden :j en geloof me, ik ben een expert in (het creeeren van mijn eigen) liefdesdrama’s helaas :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 06:20

Ik denk dat zijn vrienden juist in zien dat jij niet de juiste vrouw voor hem bent.
Dat klinkt misschien rot, maar ik kan me goed voorstellen dat zij (en hij dus ook) niet meer op alle drama's zitten te wachten.
Ga verder met je leven en werk aan jezelf. Dat is echt de beste manier om hier overheen te komen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 06:51

Cayenne schreef:
Ik denk dat zijn vrienden juist in zien dat jij niet de juiste vrouw voor hem bent.
Dat klinkt misschien rot, maar ik kan me goed voorstellen dat zij (en hij dus ook) niet meer op alle drama's zitten te wachten.
Ga verder met je leven en werk aan jezelf. Dat is echt de beste manier om hier overheen te komen.

Hier ga ik in mee.

Eeffjjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-18 23:13

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik heb toch mijn eigen ding gedaan en dat heeft goed uitgepakt. Hooo we zijn nog niet samen, maar hij vond het leuk, dus dat is al een goed begin. Hij gaf me een knuffel en een kus en we gaan over een aantal weken wel weer een keer wat doen! :)
Aankomende weken gaat niet vanwege carnaval en nog een evenement de week erna. Hij zei zelf, we kunnen over 3 weken dus wel weer wat gaan doen! Nou ik ben happy met dit begin en nouja, ben benieuwd hoe het uit gaat pakken. Ik ga niet teveel hoop erop gooien, maar ik ga gewoon gezellig doen en kijken wat ervan komt.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 02:24

Tuurlijk, hij wil lekker feesten zonder jou. Daarna komt een afspraak met een vriendin wel weer.

Snap je hem, TS? Als die jongen zo ongelooflijk graag bij jou wil zijn had hij nu bij je gezeten om alle gemaakte fouten uit te praten. Dan had hij jou gevraagd of je misschien ook zin had in een dag/avond carnaval met hem vieren.

Alsjeblieft, vergeet hem en ga verder met je leven. Sterkte! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:56

(heb alleen de op gelezen)
Om te beginnen lees ik heel veel ik, ik en het is alleen mijn fout.
Zo was ik ook, maar waar 2 vechten hebben 2 schuld. Dus om te beginnen stop eens heel snel met zeggen het is door mij uit, het ligt aan mij enz. Je hebt die relatie samen en niet jij alleen.

Verder kwa afspreken zou ik het eigenlijk bij hem neerleggen omdat hij wil afspreken om te praten. Zwemmen en naar een restaurant gaan waar je voor het eerst elkaar ontmoet heb zou ik niet doen.

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:18

ondanks dat je thuis zat, is het natuurlijk geen gezonde relatie geweest. Nu alweer opnieuw beginnen lijkt mij nogal snel. Je bent nog jong, moet je niet je eigen leven een beetje opbouwen? klinkt alsof je niet veel anderen heb dan hem, waardoor je je verveelde toen je thuis zat.

Eeffjjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-18 16:07

Ik hou zelf niet zo van carnaval en hij gaat met wat vrienden carnavallen. Daar laat ik hem vrij in, ook als we een relatie hadden. Dus niet meteen zo zeggen dat hij niks meer wilt.

Ik heb zeker wel andere mensen om mij heen, wat vaak gebeurd is. Dat je dus degeen waarvan je het meeste houd, dat je die gaat vervelen.

Maar dit topic mag gesloten worden, want het gaat nu super tussen ons. We hebben namelijk gister nog gebeld enzo, dus het zit allemaal wel goed. Hij wilt namelijk wel een relatie, maar er zijn even wat dingetjes (wat ik weet), waardoor het nu even ook niet gaat. Maakt ook niet uit wat, dus ik kan zeggen, ik ben blij met het resultaat en ik ben toch wel blij dat ik mijn eigen idee heb gedaan :)