Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Dus mijn inkomsten/uitgaven zijn bijna letterlijk gelijk. Alleen leen ik iets minder, ben ik 222 per maand kwijt aan collegegeld. Iets minder geld aan GWL en iets meer aan TV en internet. Wel ben ik per maand 200 kwijt aan boodschappen. Ik woon samen met mijn vriend (ook student) en hij legt ook 200 in. Wij delen de vaste lasten rekeningen door tweeën. Jikkeee schreef:Ik heb praktisch dezelfde huur prijs als topsylover. Dus mijn inkomsten/uitgaven zijn bijna letterlijk gelijk. Alleen leen ik iets minder, ben ik 222 per maand kwijt aan collegegeld. Iets minder geld aan GWL en iets meer aan TV en internet. Wel ben ik per maand 200 kwijt aan boodschappen. Ik woon samen met mijn vriend (ook student) en hij legt ook 200 in. Wij delen de vaste lasten rekeningen door tweeën.
Omdat wij het door 2 delen hou ik wat meer geld over: autootje. Ik heb een potje van €75 per maand voor leuke dingen voor mijzelf. Ook spaar ik ietsjes meer. Maar dat scheelt niet veel.
Dat betekent dat ik de hele zomer 'rijk' ben en een potje kan aanleggen voor de koude wintermaanden.
.
. Achja... Het is fijn dat het in termijnen kan en je kan het gewoon verder opdelen over de maanden voor de andere maanden eventueel? Is gewoon even zoeken wat handig werkt voor jou.