Ik heb een dingetje met mijn telefoon waarvan ik er maar niet achter kom wat de oorzaak is. Het is begonnen met mijn iPhone 5s. Op sommige momenten schakelden de notificatiegeluiden uit. En dan deden ze het opeens weer. En dan weer niet. Soms perioden niet en dan weer af en aan. Trillen blijft het wel doen en raar genoeg, bellen ook. Het gaat om alle andere geluiden.
Nog raarder is het dat mijn iPhone 8 dit gedrag nu ook vertoont!
Duidelijke een softwareprobeem, maar wat veroorzaakt het? Welke functie zou hiervoor verantwoordelijk kunnen zijn.
Neej
Ik heb dit ook gehad met mijn iphone 7.. het geluid deed pas normaal toen ik aan de beta software ging haha. Sindsdien geen last meer van
Sophie_Wind
Geplaatst: 28-01-18 18:21
Ik heb precies hetzelfde! Behalve dan als hij aan is is hij aan. Maar hij staat nooit helemaal stil. Een keer had ik mijn telefoon 's nachts stil gezet, en de volgende ochtend was hij van 100% naar 13% omdat hij de hele tijd aan-uit-aan-uit ging. Nouja ik laat hem nu maar gewoon altijd aan staan. Heb al een paar jaar deze iphone 5. Dus laat het maar gewoon voor wat het is
Ik zie niets in beeld en het gebruikt ook geen batterij (voor zover ik kan zien). En het gaat alleen om het geluid van notifications (sms, WhatsApp, mail). Als ik gebeld wordt doet de ringtone het wel gewoon.
Het geluid doet het in zekere zin dus wel, alleen niet voor de notifications. Tot hij besluit het wel weer te doen.