Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Blijheid schreef:Ik vind 'doe het voor een tijdje' en 'solliciteer door vanuit die functie' op zich prima adviezen, maar aangezien TS voor deze baan moet verhuizen is het toch wel even anders. Je zal maar net 3 maanden verhuist zijn, met alle kosten en gedoe van dien, en dan weer op zoek moeten naar een andere plek. Ik zou de baan dus alleen aannemen als je van plan bent er een tijdje te blijven werken.
Hoe zit het met je doorgroeimogelijkheden TS? Laag beginnen is jammer, maar als je vrij zeker bent dat je over een jaar meer verdient en de baan is verder super dan is dat laatste ook wat waard.
Vleddertje1 schreef:verootjoo schreef:Is het hbo wat je hebt gedaan? Dan vind ik het inderdaad wel erg weinig, zeker als je met je bijbaantje nog meer verdient![]()
Trouwens, voor een mbo opgeleid iemand vind ik dit ook zeer weinig, dit is toch een salaris voor ongeschoold of laaggeschoold werk?
Nou dat valt wel mee hoor...voorbeeld leraar/verpleegkundige hbo is dit ook begin salaris...
Edit...effe nagekeken...ik ben al tijdje uit startersalaris en is de laatste jaren wel iets hoger komen te liggen...

Sorry, je bent echt veel te lief voor deze wereld
Als je het niet vraagt weet je niet of er niks aan te veranderen is. Misschien zeggen ze dit bij iedereen en weet jij zeker wat die anderen maandelijks op hun rekening gestort krijgen? Echt hoor, word wat harder en vertrouw niet iedereen in de wereld, zeker als het om geld gaat