Openbare link camera???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ennasil92

Openbare link camera???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 10:15

Ik verwacht van het weekend of begin volgende week pups(er zijn er 10 geteld op de röntgenfoto) en nu bedacht ik me net dat ik nog een foscam camera had liggen (had deze gebruikt toen mijn merrie drachtig was).
Nu heb ik wel een appje op mijn mobiel, maar weet iemand toevallig alsof het mogelijk is om de LIVE beelden openbaar te delen en hebben jullie dan toevallig ook een uitleg in Jip en Janneke taal(ik ben namelijk niet zo technisch ingelegd)

Het betreft de:

foscam FI9900P
Outdoor 1080P HD
Wireless IP camera

Ik heb hem verbonden met de wifi

Alvast bedankt

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:49

Je moet waarschijnlijk even in de instellingen neuzen. Het kan sowieso als je inlogt met jou credentials natuurlijk. Maar die zou ik niet delen :P .

Je zult even moeten neuzen in de instellingen of je extra accounts kunt aanmaken. En dan kunnen mensen die inlog gegevens gebruiken om mee te kijken.

https://www.ipcameracenter.nl/advies/fo ... rface.html

[edit] als ik zo kijk is het erg ingewikkeld. Je kunt wel meerdere logins hebben, maar daar zit een limiet op.

Als je een website hebt, kun je wel naar die website toe streamen neem ik aan...

[edit2] volgens mij kan het gratis via IpCamLive.com, dan kun je mensen denk ik de link geven naar die website en kunnen ze daar kijken. Om de stream in een webpagine te embedden moet je betalen:

En zo zijn er misschien wel meer services.
https://www.youtube.com/watch?v=_Ic_3TLnDoc

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 12:31

Ik heb zelf een Foscam gebruikt en die toen ontsloten met de app 'Foscam'. Daarmee kon ik van buitenaf (dus buiten wifi om) realtime de (bewegende) beelden bekijken. Bij mij was een port forwarding nodig in mijn modem, zoals die beschreven is achter een link hierboven.

(camerakeuze in blog Stalcamera of weidecamera: houd een oogje op je paard beschreven)