Dag jongen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Popstra
Berichten: 13761
Geregistreerd: 21-06-08

Dag jongen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 18:59

Vanmorgen kwart voor 12 reed ik weg van huis, ik reed de weg af rechtsaf.Het was stil op het weggetje tussen de weides, snelweg en het spoor als altijd.

Daar bij de overweg daar stond jij, alleen met je handen in je zakken en je fiets naast je geparkeerd. Je keek een beetje in de verte.... Ik dacht nog gut jongen, wat doe je daar alleen......ik hoop dat je geen rare dingen gaat doen.....

Kwart over 2 was ik op weg huiswaarts, kon niet verder. Het stond vol met busjes, politie, mensen, lijkwagen, er stonden mensen gebukt op het spoor en verderop met een hogedruk de boel te reinigen. Ik voelde me koud worden....Je had het gedaan!!! Je was gesprongen!!

Ik had kunnen stoppen toen ik jou zag staan. Ik had naar mijn gevoel moeten luisteren. Ik had je kunnen vragen of alles wel goed met je was. Je stond daar zo alleen.....nee ik reed door want ik had een afspraak waar ik overigens keurig op tijd was maar zij mij nog dik 20 min lieten wachten! Ik had dus kunnen stoppen, hoefde heel niet te haasten.
Beste jongen, ik had je zo graag verteld dat ook voor jou de zon wel weer een keer zou gaan schijnen...

Ik hoop dat je rust in vrede.

Moest het even van me af schrijven.
Laatst bijgewerkt door Popstra op 23-01-18 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Dag jongen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:00

He wat een naar gevoel zeg, hopelijk kun je het loslaten :(:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101761
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Dag jongen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:01

Heftig.... :\

Je weet zeker dat het die jongen was?

Mariska_28

Berichten: 10502
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:01

Och ik kan mij jouw gevoel zo goed voorstellen.. Troost je met de gedachte dat hij nu is waar hij graag wou zijn, zonder zorgen of ellende. Sterkte :(:)

Janneke2

Berichten: 22749
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:02

:(:)
Sterkte...!

Goof

Berichten: 28799
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:03

God wat heftig. Arme jongen, wat moet hij gevoeld hebben om deze beslissing te nemen. Heel triest.
Ook voor jou. Sterkte!

mika11

Berichten: 11108
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:03

Och wat erg.
Je voelt je misschien verantwoordelijk en betrokken omdat je de jongen hebt zien staan.
Maar hij is gesprongen dus hij was al heel ver heen en zag geen andere uitweg.
Ik hoop ook dat je het kan loslaten, sterkte!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:03

Voel je aub niet schuldig. Dit heb je niet kunnen voorzien!
En praat erover als het jou helpt. Ik kan me voorstellen dat het je heel erg dwars zit.
Sterkte!

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:04

Wat erg ;(
Kan mij voorstellen dat dit een heel naar gevoel geeft :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:04

Heftig TS! Probeer niet te veel te denken: Had ik maar. Uiteraard ga je er van uit en hoop je dat ze niets dom doen.

Amado7

Berichten: 10731
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:05

Joh wat heftig ! Kan me goed voorstellen hoe je je moet voelen.

Bedenk wel dat jij je niet schuldig hoeft te voelen. Het was een gedachte, je wist niet zeker wat hij van plan was. Ik hoop voor je dat je het een beetje los kunt laten!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Dag jongen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:06

Oh wat heftig zeg! Sterkte

Lukasje
Berichten: 11262
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Dag jongen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:10

Slik ...
Sterkte TS , ik kan me voorstellen dat dat flink schrikken was!

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Dag jongen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:11

Ah wat naar! Heel veel sterkte!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37247
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:14

Pff wat een naar rot bericht. Heftig dat iemand gewoon niet meer wil leven en je hem hebt zien staan. Je gevoel schreeuwent dat het mis is. Maar je bent niet voor niets niet gestopt :(:) . Kennelijk was dat niet de bedoeling of heeft je behoed voor nog naardere beelden.

Alleen bizar dat je juist nu dit bericht neerzet nadat ik net terug ben van crematie van mijn zwager die zo graag langer had willen leven maar heeft moeten kiezen voor euthanasie omdat zijn lichaam op was. |(

Jolliegirl

Berichten: 32971
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:16

Wie weet was het niet die jongen.. Niet iedereen in zn eentje met de handen in de zakken is gelijkeen springer..
Probeer je dat niet teveel in je hoofd voor te stellen... Kan ookeen geheel ander persoon Zijn geweest.

Voel je ook niet schuldig! Dat is nergens voor nodig.
Iemand die springt is ver heen, heel ver heen. Die help je niet 1,2,3 door te stoppen helaas.

Sterkte!

BigOne
Berichten: 38268
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:18

Jolliegirl schreef:
Wie weet was het niet die jongen.. Niet iedereen in zn eentje met de handen in de zakken is gelijkeen springer..
Probeer je dat niet teveel in je hoofd voor te stellen... Kan ookeen geheel ander persoon Zijn geweest.

Voel je ook niet schuldig! Dat is nergens voor nodig.
Iemand die springt is ver heen, heel ver heen. Die help je niet 1,2,3 door te stoppen helaas.

Sterkte!

We kunnen allemaal tegen ts zeggen dat ze zich niet schuldig hoeft te voelen maar hallo, wat zou je zelf voelen wanneer je dit overkomt. Ts, misschien een optie wanneer je toch je verhaal graag wil doen aan professionals , bel slachtofferhulp, ook hier zijn ze voor. Sterkte.

Jolliegirl

Berichten: 32971
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:21

Zo hallo? Pardon?

WE bedoelen het allemaal net zo goed, denk je niet? :j

LisaFalco

Berichten: 770
Geregistreerd: 02-04-11
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:25

Goh TS wat heftig! Lijkt me echt bizar.. Hoop dat je het een plekje kunt geven en er zelf niet te lang mee zit

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: Dag jongen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:29

Heftig! Heel erg veel sterkte!

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:29

;(

Je hebt het erg pakkend geschreven.Brok in mijn keel.
Maar aub verwijt jezelf niets. Want als hij zo diep in de put zat had hij het toch wel gedaan.
Misschien deze trein niet, maar eentje later.

Heel veel sterkte voor je. Want ik begrijp het gevoel van onmacht en ook verdriet wel.
:(:)

Lugea

Berichten: 1665
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:33

Ik vermoed dat ik langs hetzelfde spoor ben gereden vanmiddag aangezien de beschrijving en het tijdstip overeenkomen. Toen ik twee stilstaande treinen zag, verschillende busjes zag staan en mensen op het spoor zag lopen, kreeg ik meteen kippenvel over m'n hele lichaam en een brok in m'n keel. Nu, na het lezen van jou verhaal, wordt het voor mij alleen nog maar duidelijker wat er zich daar afgespeeld moet hebben...

Verwijt jezelf alsjeblieft niets, jij had dit simpelweg niet kunnen veranderen. Dit is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan, maar echt, voel je niet schuldig. Het enige dat jij nu moet doen is dit serieus nemen en proberen dit een plekje te gaan geven. Schroom vooral ook niet om hulp te vragen als blijkt dat je dit moeilijk (zelfstandig) een plekje kunt geven. Het is niets niks wat jij gezien hebt.. Heel veel sterkte. :(:) :(:)

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:34

Heel veel sterkte, heel heftig om mee te maken :(:)

dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:37

Ergens vind ik het wel lief en mooi dat je hier van je afschrijft, zo bewijs je toch een beetje een laatste eer aan hem...

Sterkte in ieder geval, lijkt me een heel erg moeilijk en dubbel gevoel.

BigOne
Berichten: 38268
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:47

Jolliegirl schreef:
Zo hallo? Pardon?

WE bedoelen het allemaal net zo goed, denk je niet? :j

Waaruit maak je op dat ik dit zo bedoel?? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zelf niet denkt van had ik maar. natuurlijk bedoelen we het allemaal goed maar ondanks dat honderd mensen tegen je zeggen dat je je niet schuldig moet voelen gebeurt dat vaak wel. En inderdaad, nergens voor nodig maar soms ben je even een gesprek met een professional nodig om alles te verwerken. Ik ken mensen die in dit schuitje hebben gezeten en sommigen konden het inderdaad van zich af zetten maar enkelen ook niet. Ondanks dat je weet dat zoiets dan wel op een ander moment gebeurt maar toch, je weet nooit wat je had kunnen doen wanneer je wel op je gevoel af was gegaan. En dat maakt het ontzettend moeilijk.