Titel zegt genoeg denk ik en waar kan ik een beter, kritischer publiek vinden dan hier?
Nergens.
Volgende week is mijn vriend jarig en ik heb geen idee wat ik hem kan geven.
Hij krijgt sowieso al iets kleins dus zoek hier graag nog wat bij
Kleine schets:
- hij heeft zelf trekpaarden, eentje wil hij op korte termijn in de koets leren (gaat al onder zadel)
- speelt recreatie voetbal maar heeft hier weinig tijd voor gehad
- wij gaan graag leuke dingen doen, eendagsuitjes (ik kreeg een dag snowboarden en we gaan naar zo'n indoor trampoline park, om een idee te krijgen van wat we leuk vinden)
- zijn beide best actief maar geen geweldige durfals
- activiteiten langer dan 1 dag zijn moeilijk omdat ik moeilijk vrij krijg op het werk, heb geen weekenden vrij
Heb zelf gedacht aan een menhoofdstel voor zijn paard, hij heeft geen eigen spullen en leent eigenlijk die van mij altijd. Maar hij is dan weer van het principe: hier liggen zoveel spullen waarom moet ik er zelf dan nog hebben
Ze hebben veel oud gerei liggen, niet mooi maar bruikbaar. Een verzamelaar als ikzelf krijgt er kriebels van
Een heel mentuig is al gelijk zo duur.. en kan hij wederom eigenlijk gewoon van mij lenen haha.
Budget is +/- 150€ maar staat niet vast, echter dure cadeaus zoals iphones etc.. doen we niet aan.
Wat leuke gadgets mag ook maar kan zo snel niks leuks bedenken
Excuses als dit weer zo'n typisch topic is, maar wat ideeën uitwisselen kan nooit kwaad toch?
Brand maar los