Help, mijn vriend is bijna jarig

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Granoek

Help, mijn vriend is bijna jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-18 13:58

:+

Titel zegt genoeg denk ik en waar kan ik een beter, kritischer publiek vinden dan hier?
Nergens.

Volgende week is mijn vriend jarig en ik heb geen idee wat ik hem kan geven.
Hij krijgt sowieso al iets kleins dus zoek hier graag nog wat bij :D

Kleine schets:
- hij heeft zelf trekpaarden, eentje wil hij op korte termijn in de koets leren (gaat al onder zadel)
- speelt recreatie voetbal maar heeft hier weinig tijd voor gehad
- wij gaan graag leuke dingen doen, eendagsuitjes (ik kreeg een dag snowboarden en we gaan naar zo'n indoor trampoline park, om een idee te krijgen van wat we leuk vinden)
- zijn beide best actief maar geen geweldige durfals
- activiteiten langer dan 1 dag zijn moeilijk omdat ik moeilijk vrij krijg op het werk, heb geen weekenden vrij

Heb zelf gedacht aan een menhoofdstel voor zijn paard, hij heeft geen eigen spullen en leent eigenlijk die van mij altijd. Maar hij is dan weer van het principe: hier liggen zoveel spullen waarom moet ik er zelf dan nog hebben :+
Ze hebben veel oud gerei liggen, niet mooi maar bruikbaar. Een verzamelaar als ikzelf krijgt er kriebels van :P
Een heel mentuig is al gelijk zo duur.. en kan hij wederom eigenlijk gewoon van mij lenen haha.
Budget is +/- 150€ maar staat niet vast, echter dure cadeaus zoals iphones etc.. doen we niet aan.
Wat leuke gadgets mag ook maar kan zo snel niks leuks bedenken

Excuses als dit weer zo'n typisch topic is, maar wat ideeën uitwisselen kan nooit kwaad toch?

Brand maar los :j

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:02

Een trainingshorloge met gps voor de menritten die hij straks gaat maken?

Destination

Re: Help, mijn vriend is bijna jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:06

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:06

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-18 14:09

Destination schreef:
Er is inderdaad een centraal cadeautopic :)
[LZP] [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Oh dankjewel!
Met zoeken op verjaardag kwam ik ZO veel tegen en bij verjaardag vriend dan weer bijna niks :P
Ga ik daar eens kijken

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:11

Paar fijne menhandschoenen of een menschort?

Of heeft hij dat soort zaken al voor op de wagen?

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-18 14:15

Nee dat heeft hij nog niet maar zo serieus zal het ook niet zijn, gewoon wat zondagochtend ritjes.
Krijg hem al niet zover een rijbroek en schoenen te kopen ipv zijn jogging en oude rubberen laarzen dus denk niet dat hij dit aan doet :=

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:19

Fijne verwarmde menhandschoenen voor ritjes in de winter. Geloof me... die wil hij uit eigenbelang wel gebruiken hoor.

Verder is een eigen hoofdstel ook wel een fijn idee hoor. Niet ieder paard loopt fijn op hetzelfde bit en bij de ene wil je hem hoger instellen dan bij de ander etc etc. Een eigen hoofdstel en bit is dan heel gemakkelijk. Mooi gegraveerd plaatje met naam van vriendlief of paard eraan en klaar.

Oh enne: gefeliciteerd vast :)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-18 14:20

mystery1980 schreef:
misschien vinden jullie dit leuk?
http://www.lowlandpack.nl/

Wow dit heb ik nog nooit gezien :D
Ga ik eens achteraan

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-18 14:23

assie schreef:
Fijne verwarmde menhandschoenen voor ritjes in de winter. Geloof me... die wil hij uit eigenbelang wel gebruiken hoor.

Verder is een eigen hoofdstel ook wel een fijn idee hoor. Niet ieder paard loopt fijn op hetzelfde bit en bij de ene wil je hem hoger instellen dan bij de ander etc etc. Een eigen hoofdstel en bit is dan heel gemakkelijk. Mooi gegraveerd plaatje met naam van vriendlief of paard eraan en klaar.

Oh enne: gefeliciteerd vast :)

Dat is momenteel ook waar ik het meeste naar neig, mooi plaatje op de neusriem vind ik zelf ook heel mooi en maakt het nog wat persoonlijker

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:32

Moet het paard gerelateerd zijn? Anders kan je hem ook mee uit eten nemen (evt naar een wat chiquere plek). Of naar een indoor klimhal, je vriend meenemen op een verrassingsdatenight waarbij je dingen regelt die hij leuk vindt, kaartjes voor concert/theater van iets dat hij erg leuk vindt? Als hij andere takken van paardensport ook leuk vindt dan kaartjes voor een evenement in de buurt? Hoeft allemaal niet rond zijn verjaardag te zijn, kan ook bijvoorbeeld een concert een half jaar later zijn.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-18 14:39

Hoeft zeker niet paardgerelateerd te zijn, liever niet zelfs maar dit is gewoon een van de gemakkelijkere opties :)
Uiteten vind ik heel fijn maar is voor hem dan weer niet per se nodig. Toch niet zo fancy, wij hebben zelf restaurant dus iets anders heeft dan mijn voorkeur haha.
Concertkaartjes heeft hij voor kerst gekregen :=

Zo een paardenevenement is volgens mij wel een leuk idee, hij heeft altijd gezegd dat hij nog eens terug naar CHIO Aachen wil. Daar hebben ze met de trekpaarden eens opgetreden.
Even kijken of dat lukt, dat vind ik nl zelf ook heel leuk

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:44

Oh ja dan is uit eten misschien niet zo'n goed idee. Ik ben afgelopen jaar bij CHIO Aachen geweest, dat is inderdaad zo tof en breed qua wat ze aanbieden, superleuk. :D

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:46

In Tegelen bij Venlo zit Fun Forest. Ze gaan volgens mij in maart weer open (in de winter altijd dicht). Dat is echt supergaaf als je geen hoogtevrees hebt. Je kunt bij hen ook waardebonnen kopen en verjaardagspakketten geloof ik. Maar ik weet niet of dat iets is voor je?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:48

Avondje cabaret?

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-18 14:51

assie schreef:
In Tegelen bij Venlo zit Fun Forest. Ze gaan volgens mij in maart weer open (in de winter altijd dicht). Dat is echt supergaaf als je geen hoogtevrees hebt. Je kunt bij hen ook waardebonnen kopen en verjaardagspakketten geloof ik. Maar ik weet niet of dat iets is voor je?

Oh jawel ziet er super leuk uit :D
Maar dan moet ik er nog wat bij gaan zoeken, als dat lukt is dit iig een goede optie.
Anders liever 1 groter cadeau, dat vind ik altijd gemakkelijker :)

Amandavd schreef:
Avondje cabaret?

Cabaret vinden we allebei niet zo leuk :)

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 15:09

Heeft hij geen favoriete voetbalclub? Kaartje voor een wedstrijd doen! :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 16:58