Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
renee16

Berichten: 4899
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 17:17

Cer schreef:
Oh daarover gesproken.. een match met een kerel, kaal, 196 hoog (eigenlijk heel mijn type niet maar goed).. dus een gesprek ..
tekstballon 1 was leuke match, mijn vraag (tekstballon 2) is waarom hij dacht dat het een leuke tekst was. Volgende dag tekstballon 3 met zijn uitleg, en daarop tekstballon 4 met mijn uitleg..

Eerstvolgende vraag van hem, de volgende avond.. "Waar woon jij?!? Ik zie 2km staan ?!?"

Ik vind dat nogal onbeleefd :') Toen hij daarna gelijk zei "bakkie doen?" werd het
na een grapje van mij over seriemoordenaars (ja ik ga echt niet spontaan s avonds laat een bakkie bij iemand doen die ik echt amper 'gesproken' heb een bijzonder onaardige chat (hij was echt mega beledigd over mijn seriemoordenaarsgrap) die ik binnen 5min opgeheven heb :')
En dan van die termen "hou het bij jezelf", "your words", "dat is jouw mening"... .. argh.. nare kerel..


#tijdverdrijf #ikhoudrvan


Ik heb dat toch weleens gedaan. We hadden al een x staan zwaaien van balkon naar balkon en een date afgesproken, toen we aan de praat raakte op de app.. Zaten beide thuis, zegt hij , zal ik gewoon even langs wandelen.. Ja, ach waarom niet.. Ik wist iig waar hij woonde als hij hem iets aan zou doen (aof ik hem haha).

Maar na 5 zinnen is wel erg snel.. Ook dat zou best kunnen maar dan wel buiten huis!

Zelf spreek ik alleen thuis af als ik er een goed gevoel bij heb, trek iemand sowieso wel 'na' voor ik ermee afspreek. Gewoon even google, of de info die verteld is klopt, fb, vriendschappelijke vrienden enzo.. Dan weet je toch net iets meer dan puur alleen van tinder. En ik informeer altijd wel iemand dat als ik na 2 uur nog niks geappt heb, ze maar 112 moeten bellen ;)

Tegen de match zelf weleens gezegd dat ik hem niet zal aanraden of vermoorden :')
Die buurman dacht er overigens ook de eerste x meten overheen te mogen :'), kwam ook van een koude kermis thuis. Wel van beide kanten gewoon op een respectvolle manier, ook nog even verder mee gedate.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 17:47

Ik spreek nooit op een eerste date thuis af of bij de ander, wil toch even weten wat voor gevoel ik bij iemand heb ofzo.

Nou was mijn gevoel afgelopen dagen wel weer juist, en kan dus weer verder gaan tinderen -O-

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 17:48

Hoe komt het Yvanka :(:) ?

Oeehh taart is altijd goed Berdien :9

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 17:52

We zouden vanavond en morgen afspreken, maar hij gaf toe dat hij heel erg had zitten piekeren, maar het gevoel heeft dat het van zijn kant toch echt meer vriendschappelijk is. Dat het meer voelt alsof we maatjes zijn dan de echte liefdesvonk ofzo.
Vind het wel poedersuiker, vooral omdat ik vorige week nog heb gevraagd wat het voor hem was en hoe hij het verder zag omdat het me allemaal wel wat onzeker had gemaakt en hij nu dus weer precies hetzelfde doet als toen. Tuurlijk kan je die gevoelens er niet toveren, maar vorige week leek het er nog wel te zijn, en nu opeens niet meer.

Storm

Berichten: 20869
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 18:10

Jibbel schreef:
Ja, heb ineens een stuk meer pratende matches. En dat terwijl ik eigenlijk overwoog om de app er even vanaf te gooien.
De man uit Waalwijk is wel een leuke kerel! Iig qua karakter. Qua uiterlijk ben ik er nog niet helemaal over uit, maar dat moeten we maar eens in het echt beoordelen.


Ik woon in Waalwijk. Misschien ken ik 'm wel :) hoe oud is hij?

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 18:12

Wat jammer Yvanka :( vooral als jullie het vorige week nog besproken hebben!

Storm

Berichten: 20869
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 18:24

Jammer Yvanka, het kan echt zo rot zijn. Helemaal omdat je er zo'n zin in had.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 18:32

Vooral omdat hij gewoon alle signalen gaf dat het ook goed zat van zijn kant en we het er vorige week juist nog over hadden gehad en toen ik zei dat ik vond dat hij me aan het lijntje gehouden had toen reageerde hij niet.

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 18:41

Hoi! Ik meld me ook, als jullie dag goed vinden?

Aantal maanden geleden ook even getinderd, toen een relatie eruit gekregen. Die is nu uit sinds kort en voor de grap Tinder weer geïnstalleerd, we zien wel wat eruit komt

UltimOo

Berichten: 3759
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Grunn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 19:01

Hier ook a little heartbroken :( afgelopen weekend naar hem toe geweest, super leuk gehad, en nu stuurt ie een bericht dat ie de afstand toch een dingetje vind :( mehh voel me echt poedersuiker nu.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 19:06

Yvankaxx schreef:
Vooral omdat hij gewoon alle signalen gaf dat het ook goed zat van zijn kant en we het er vorige week juist nog over hadden gehad en toen ik zei dat ik vond dat hij me aan het lijntje gehouden had toen reageerde hij niet.

En nu zelfs voor de tweede keer :(


Ahh wat balen Ultimoo :(:)

Alja

Berichten: 25642
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 19:10

Jeetje wat weer een nare berichten :(
Maar dames hou de kop ervoor :)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 19:13

Aah Yvanka en Ultimoo :(:)

UltimOo

Berichten: 3759
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 19:13

Ja lekker weekendje zo, zaterdag op festival mn telefoon gejat, en nu dit er nog bij.. baal hier zo van :( vind hem zo leuk :(

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 19:43

UltimOo schreef:
Ja lekker weekendje zo, zaterdag op festival mn telefoon gejat, en nu dit er nog bij.. baal hier zo van :( vind hem zo leuk :(


High five... :')
Ik ga ijs eten met een vriendinnetje, tinderen en zaterdag op stap :evaw:
Nog gestuurd dat het poedersuiker voelde omdat hij me de signalen weer gaf dat het goed zat en dat ik vond dat hij me aan het lijntje gehouden heeft, vond hij niet en het speet hem dat ik me zo voelde :roll:

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 19:52

Ultimoo, ivankaxx :(:)

Storm

Berichten: 20869
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 19:55

Nou zeg... Gaat lekker dames...

Welkom Jessica.

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 21:03

Oh balen zeg.. maar ja ook mannen hebben soms tijd nodig om hun gevoel op een rijtje te zetten en het is niet altijd makkelijk om tegen iemand te zeggen dat je t niet meer ziet zitten, vooral als die ander juist nog helemaal enthousiast is...

Dan kan je het maar beter weer sneller achter de rug hebben dan dat het nog weken door ettert..

Maar t blijft wel klote

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 23:05

Yvanka :(:) klote zeg...

Ik swipe geen inhoudsloze gorilla's meer naar rechts :Y) :+ :') nu weer een gesprek lopen...nou ja gesprek :=

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 23:10

Oh nee, wat ontzettend zuur Ultimo en Yvanka -O- -O- Zeker als de tekenen verder goed zijn...

Welkom nieuwe/opnieuwe Tinderaars!

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 23:19

UltimOo schreef:
Hier ook a little heartbroken :( afgelopen weekend naar hem toe geweest, super leuk gehad, en nu stuurt ie een bericht dat ie de afstand toch een dingetje vind :( mehh voel me echt poedersuiker nu.

Had deze gemist.... :(:) kak zeg...knuf

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 01:01

Aaah, Yvanka, van een pummel..niet leuk.

Ultimoo, jammer dat de afstand toch een dingetje is. Zonde dat hij daar nu pas achter komt.

SophievdV
Berichten: 14756
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 08:08

Yvanka en Ultimoo wat onwijs rot!! Zo'n klote gevoel.

Ik eeh.. kom mijn dagen prima door met Tinder :') Gisteren een hele leuke man ontmoet...

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 08:08

Ohhhhhh :D
Gisteren al!
Nou, ben benieuwd hoe het verloopt... :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 08:09

Ontmoet op Tinder of IRL? En? :')